محبوبترینها
قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار
معروفترین هدیه و سوغاتی یزد مشخص شد!
آشنایی با انواع دوربین مداربسته ضد آب
پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1796827401
نقد و بررسی Mario + Rabbids Kingdom Battle
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
نقد و بررسی Mario + Rabbids Kingdom Battle "به قلم سینا ربیعی" اولین سورپرایز یوبیسافت در نمایشگاه E3 معرفی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle بود، عنوانی که با یک نمایش زیبا معرفی شد تا نشان دهد یوبیسافت قصد دارد به طور ویژه از کنسول Nintendo Switch حمایت کند. اکنون بازی منتشر شده و با تجربهی آن زمان پاسخگویی به این سوال است که ورود یوبیسافت به جهانِ ماریو و اولین محتوای انحصاری برای کنسول Switch توانسته است که به یک تجربهی موفق تبدیل شود؟ پس بیایید به مرور این موضوع بپردازیم که سرک کشیدن یوبیسافت در پادشاهی قارچ چه نتیجهای را در پی داشته است! داستان بازی زمانی شروع میشود که دختری نوجوان موفق به اختراع وسیلهای هدست مانند به نام SupaMerge شده است که با آن میتوان دو شیء را با یکدیگر تلفیق کرد. سپس خرگوشها از طریق ماشین لباسشویی که برای آنها به نوعی حکم ماشین سفر در زمان را دارد، خود را به خانه دختر میرسانند و SupaMerge به طور ناخواسته روی سر یکی از خرگوشها قرار گرفته و این وسط طی رویدادی آنها به قلمرو پادشاهی قارچ و ماریو میآیند و موجب هرج و مرج در پادشاهی میشوند. نقطهی آغاز گیمپلی بازی اینجاست، در شرایطی که با حضور ماریو و دوستان کلاسیکش و البته خرگوشها باید به دنبال بازگرداندن نظم به قلمرو قارچ و پیدا کردن خرگوشی باشیم که هدست را روی سرش قرار داده است.
پلات بازی ساده اما واقعا مناسب است و در حین تجربه متوجه میشویم که نویسندگان چقدر خوب داستان را در قالب دیالوگهایی طنز ارائه میدهند و به پیش میبرند. به طور کلی ژانر بازی را تا حدی میتوان اکشن و استراتژی دانست و شما باید برای هر قدم از بازی خود برنامهریزی داشته باشید. اما به چه صورت؟ در ابتدا بیایید به بُعد استراتژی بازی بپردازیم. Mario + Rabbids یک بازی استراتژی نوبتی است، بصورتی که شما و دشمنان هر یک باید بصورت نوبتی به یکدیگر حمله کنند. وقتی که نوبت شماست، باید ماریو و یارانش را کنترل کرده و مسیر حرکت آیندهی آنها را ترسیم کنید و سپس با زدن دکمهای نتیجهی استراتژی چیدن شما مشخص میشود و در ادامه دشمنان نیز باید همین کار را برای شما انجام دهند. تا حدی میتوان مبارزات را چیزی شبیه به عناوینی نظیر Transistor و XCOM دانست که البته به شکل مینیمالتری ارائه شده است. Mario + Rabbids در حوزهی اکشن بودن نیز تنوع خوب و جالبی دارد. همانطور که گفته شد بر پایه استراتژی، شما باید یک مسیر را مشخص کنید و ماریو و خرگوشها هم آن مسیرها را جلو میروند. نکته این است که برای آسیب زدن به دشمنان شما هم میتوانید در یک فاصلهی دور از آنها قرار گرفته و شلیک کنید، هم میتوانید مسیر حرکتی را طوری تنظیم کنید که از مسیر دشمنان رد شده و با این حرکت آسیبی را نیز به آنها میرسانید. اما نکته این است که شیوه دوم باعث میشود که ناخواسته در نزدیکی دشمنان قرار بگیرید و این در نوبت بعد، موجب آسیب رسیدن به شما میشود. به بیان سادهتر میتوان گفت که در حوزهی مبارزات، بازی توانسته با این روشِ ساده یک تعادل مناسب را شکل دهد تا تجربه گیمپلی خیلی آسان نشود.
در عناوینی که چنین طراحی را دارند، یک پاشنهی اشیل مهم وجود دارد و آن هم هوش مصنوعی دشمنان است. وقتی شما طی نوبت خود استراتژی طراحی میکنید و به دشمن حمله کرده و به آنها آسیب میزنید، آیا واکنش دشمنان نیز در حد انتظار است؟ Mario + Rabbids در این نقطه تناقض دارد. در بسیاری از اوقات شاهد این هستیم که قدرت دشمنان و البته هوش آنها، متناسب با اقتضای گیمپلی و فضای بازی است اما متاسفانه در نقاط مختلفی بخصوص در نیمهی اول بازی، شاهد تناقض در هوشمصنوعی هستیم. مثلا فرض کنید دشمنان دو انتخاب را برای حمله دارند، گزینه اول حمله به کاراکتر ضعیفتری است که در نزدیک آنهاست و گزینه دوم کاراکتر قویتری که دورتر از آنها قرار دارد ولی میزان سلامتی کمی دارد و با یک ضربه از بین میرود. اما در کمال تعجب دشمنان گزینه اول را برای حمله انتخاب میکنند و این گاهی اوقات حس منطقگرایانهای که باید سیستم استراتژی نوبتی داشته باشند را از بین میبرد. چیز دیگری که خیلی به ارزش تکرار بازی و جذابیت آن کمک کرده سیستم ارتقا و افزایش سطح است. بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله، امتیازی به ماریو و خرگوشها داده میشود و براساس آن امتیاز و عملکردِ شما، شخصیت و اسلحهها ارتقا پیدا میکنند. همچنین نکته جالب این است که با رفتن به محیطها و جهان بعدی در حدی این امتیازها تاثیرگذار است که شیوه بازی و سرعت را در مقایسه با ابتدا کاملا متحول میکند و شما میتوانید خرگوشها را با طرحها و ویژگیهای مختلف تلفیق کنید که بعضی از این طرحها واقعا بامزه و جالب هستند.
به طور کلی اگر بخواهم بحث گیمپلی و مبارزات را ببندم، میتوان گفت که Mario + Rabbids یک تجربه استاندارد و بالانس را در زمینهی اکشن ارائه میدهد که تمامش کنشهای شما، از حرکت گرفته تا ضربه در قالب استراتژی نوبتی شکل میگیرد و دشمنان نیز با همین شکل به حملات شما پاسخ میدهند اما نباید فراموش کنیم که عنصر مهم چالش و سختی در بازی کمتر یافت میشود، یعنی Mario + Rabbids برای گیمرهای حرفهای تر چیزی بیش از یک تجربهی کژوالمانند را نخواهد داشت. نکته دیگری که در Mario + Rabbids بشدت توجه شما را جلب میکند، تنوع طراحی در محیطهای بازیست. شروع بازی در Mushroom Kingdom است، محیطی که حسی شاد و پرزرق و برقی دارد اما در ادامه شما هم محیطهای فانتزیتر و دارکتر را خواهید دید و هم در محیطهایی قدم خواهید گذاشت که کاملا که حسی شبیه به سرزمین عجایبی از رنگهای مختلف را به شما میدهد و به طور کلی یوبیسافت در زمینهی طراحی برای بازی سنگ تمام گذاشته است. با وجود برخی از باگهای گرافیکی، قطعا Mario + Rabbids در حوزهی استایل هنری و گرافیک یکی از زیباترین جلوههای عناوین فانتزی امسال را ارائه میدهد. با تمامی این اوصاف، بازی متاسفانه زود عرضه شده است و از یک پتانسیل بسیار مهم بیبهره مانده و آن هم قابلیت بازی به شکل "آنلاین" و تعاملی است. اگر بازی را تجربه کنید، سیستم استراتژی و اهمیت تعامل بازیکنان را درک کنید و آنگاه به این حقیقت پی ببرید که بازی فاقد بخش آنلاین است، چیزی جز حیرت و افسوس انتظار شما را نمیکشد. متاسفانه فقدان بخش آنلاین، یک پتانسیل بزرگ را از Mario + Rabbids دور کرده است و از نظر من بسیار بعید است که یوبیسافت متوجه پتانسیل بازی برای این بخش نشده باشد و شاید تاکید آنها برای عرضه بازی در سال جاری، علت این فقدان مهم بوده است، بخصوص اینکه به نظر میرسد در آینده و در قالب DLC قرار است این قابلیت به بازی افزوده شود.
نکات مثبت ساختار استراتژیمانند گیمپلی عالی در آمده است سیستم ارتقا عمیق و تاثیرگذار پلات داستانی معقول و دوستداشتنی شخصیتهای فان و جذاب طراحی هنری برخی از محیطها زیبا و مسحورکننده است نکات منفی نبود بخش آنلاین یک پتانسیل بزرگ را از بین برده است برخی تناقضات در هوش مصنوعی دشمنان سخن آخر در آخر اگر میتوان گفت که Mario + Rabbids با بهرهگیری از ایدههایی بسیار جالب و نوآورانه که در قالب گیمپلی استراتژی ارائه شده، به یکی از بهترین عناوین ماجراجویی امسال تبدیل شده است، عنوانی که با تنوعی مثال زدنی و رویکردی مناسب در طراحیاش، ساعاتی سرگرمکننده را برای شما رقم میزند. تنها نکتهی ناامیدکنندهی بازی نداشتن بخش آنلاین و تعاملی است که متاسفانه لذت بازی با آنلاین دوستان که کاملا اقتضای سبک گیمپلی Mario + Rabbids است را از ما دور میکند. Verdict In the end, we can say that Mario+Rabbids has become one of the best adventure games of the year by utilizaing interesting and innovative ideas which are presented in the form of a strategic gameplay, an exemplary game in terms of variety with a proper approach for the design that will bring you memorable moments. The only negative factor and disappointment of the game is the lack of an online part which prevents us from enjoying the game with others, whilst the game itself demands. Score: 8.5
4 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]
صفحات پیشنهادی
نقد و بررسی The King of Fighters XIV
نقد و بررسی The King of Fighters XIV به قلم پرهام آقاخانی The King of Fighters یکی از سریهای با قدمت در بین بازیهای فایتینگ است که گرافیک پرجزئیات و دو بعدی آن همواره زبانزد خاص و عام بوده و هست ولی بعد از معرفی فاجعه بار نسخه چهاردهم بود که فریاد همه به خاطر سه بعنشست نقد و بررسی کتاب «تحریر ایقاظ النائمین» برگزار می شود
در سرای اهل قلم نشست نقد و بررسی کتاب تحریر ایقاظ النائمین برگزار می شود شناسهٔ خبر 3965788 - یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱ ۵۴ دین و اندیشه > اندیشکده ها jwplayer display inline-block; نشست علمی نقد و بررسی کتاب تحریر ایقاظ النائمین اثر آیت الله جوادی آملی همزمان بانقد و بررسی Agents of Mayhem
نقد و بررسی Agents of Mayhem به قلم حامد زاهدی داستان از کجا شروع شد در سال 2014 استودیو Volition از سوی بازیکنان و مشوقان خود در شهر شمپین واقع در ایالت ایلینوی موفق به جمعآوری 200 هزار دلار کمکهای مردمی شد حال شرایط مهیا بود که استودیو نام برده شده دست به«انتهای خیابان پاستور» در اصفهان نقد و بررسی شد
انتهای خیابان پاستور در اصفهان نقد و بررسی شد نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور به کارگردانی محسن خان جهانی و جعفر محمدی در کافه نقد اصفهان برگزار شد در نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور در کافه نقد اصفهان مطرح شد که این مستند به خاطر این ساخته شد که ممحمود صیدی، سید محمد موسوی بررسی و نقد دیدگاه ابن سینا در مورد خیال متصل و منفصل
محمود صیدی سید محمد موسویبررسی و نقد دیدگاه ابن سینا در مورد خیال متصل و منفصل اثبات تجرد مثال متصل با اثبات وجود عالم مثال ملازمه دارد و با اثبات تجرد یکی وجود تجرد دیگری نیز اثبات می شود چکیده اثبات تجرد مثال متصل با اثبات وجود عالم مثال ملازمه دارد و با اثبات تجرد یکی وجودمحمد نجاتی، یاسر سالاری بررسی و نقد مقالۀ «بررسی معانی گوناگون اصالت وجود و اعتباریت ماهیت در نظام صدرایی
محمد نجاتی یاسر سالاریبررسی و نقد مقالۀ بررسی معانی گوناگون اصالت وجود و اعتباریت ماهیت در نظام صدرایی تفاوت دیدگاه های ملاصدرا در برخی مواضع بدین جهت است که رأی ابتدایی ملاصدرا متلائم با معنای عام اصالت وجود بوده است و عمدتاً رأی نهایی وی در اینگونه مواضع مبتنی بر نگرش خاص در م«انتهای خیابان پاستور» در اصفهان نقد و بررسی شد (+عکس)
انتهای خیابان پاستور در اصفهان نقد و بررسی شد عکس نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور به کارگردانی محسن خان جهانی و جعفر محمدی در کافه نقد اصفهان برگزار شد در نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور در کافه نقد اصفهان مطرح شد که این مستند به خاطر این ساختهنقد و بررسی Tacoma
نقد و بررسی Tacoma به قلم سیدمحمدرضا مجاب Walking Simulator یا شبیهساز راه رفتن لقبیست که به برخی از بازیهای ویدئویی بیشتر از روی طعنه داده میشود شبیهسازهای راه رفتن عناوینی هستند که مبنای آنان گشتوگذار در محیط و این طرف ودستگاه دیپلماسی در بوته نقد و بررسی کارشناسی/۳ قدیریابیانه: دولت همه چیز را تعطیل و به مذاکرات موکول کرد/ تلا
دستگاه دیپلماسی در بوته نقد و بررسی کارشناسی ۳قدیریابیانه دولت همه چیز را تعطیل و به مذاکرات موکول کرد تلاش بیوقفه ظریف کاهش توجه به آمریکای لاتین سفیر سابق ایران در مکزیک گفت اینکه دولت همه چیز را تعطیل و به مذاکرات موکول کرد به مذاکرات هم لطمه زد هم سه سال فرصت سوزی شدنشست نقد و بررسی سرشت اخلاقی معرفت برگزار میشود
نشست نقد و بررسی سرشت اخلاقی معرفت برگزار میشود شناسهٔ خبر 3964965 - شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳ ۴۳ دین و اندیشه > اندیشمندان jwplayer display inline-block; پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره کرسی ترویجی ارزیابی سرشت اخلا-
علم و فناوری
پربازدیدترینها