تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796358002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص بورس بار دیگر سقف شکنی کرد/ فلزی‌ها تاثیرگذار روی شاخص


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شاخص بورس بار دیگر سقف شکنی کرد/ فلزی‌ها تاثیرگذار روی شاخص
روز نو : در سومین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران دماسنج بازار سرمایه بار دیگر سقف‌شکنی کرد و وارد کانال ۸۳ هزار واحدی شد. امروز روند قیمتی در سهام گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و کانه‌های فلزی روبه‌ افزایش بود.


، امروز دوشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران با ۱۲۷ واحد رشد به رقم ۸۳ هزار و ۱۲ واحدی رسید و شاخص کل هم وزن نیز با ۶۷ واحد افزایش در تراز ۱۷ هزار و ۸۳۸ واحدی ایستاد. شاخص آزاد شناور نیز با رشد ۱۹۶ واحدی در تراز ۹۱ هزار و ۳۵۹ واحدی ایستاد و شاخص بازار اول با ۱۷۱ واحد رشد به رقم ۵۸ هزار و ۳۸۶ واحدی رسید.


اما شاخص بازار دوم ۱۷۰ واحد افت کرد و تا عدد ۱۷۹ هزار و ۷۴۰ واحدی پایین رفت.  شاخص صنعت نیز با رشد ۱۴۲ واحدی مواجه شد و به رقم ۷۲ هزار و ۲۷ واحدی رسید.


نماد شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی خارک به ترتیب با ۵۳، ۴۳، ۳۱ و ۲۴ واحد تاثیر مثبت، بیشترین نقش افزاینده را روی دماسنج بازار سرمایه داشت، اما در طرف مقابل شرکت ارتباطات سیار ایران، بانک ملت و گسترش نفت و گاز پارسیان به ترتیب با ۴۴، ۱۱ و ۹ واحد تاثیر، بیشترین نقش کاهنده را روی دماسنج بازار داشتند.


امروز در گروه فلزات اساسی ۹۰ میلیون سهم به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در ۶۶۰۳ نوبت مورد معامله قرار گرفت. دراین گروه روند قیمتی اکثر سهم‌ها رو به رشد بود. در این گروه معدنی و صنعتی گل‌گهر بیشترین نقش افزاینده را روی دماسنج بازار سرمایه داشت که دراین نماد ۴۷ درصد از خریدها مربوط به حقیقی‌ها و مابقی مربوط به حقوقی‌ها بود.


در گروه کانه‌های فلزی نیز امروز ۵۰ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. دراین گروه نیز اکثریت نمادها حدود یک درصد رشد در قیمت پایانی را تجربه کردند.


همچنین در گروه خودرو ۸۳ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان در ۸۳۴۲ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت. در این گروه نیز قیمت سهم‌ها عموما رو به افزایش بود.


از جمله معاملات درون گروهی امروز می‌توان به داد و ستدهایی در نماد شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌ گذاری صندوق بازنشستگی، معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، خدمات انفورماتیک، پتروشیمی فجر و فولاد مبارکه اصفهان نام برد، به طوری که به عنوان نمونه در نماد توسعه معادن و فلزات بیش از ۳۸۵ میلیون سهم به ارزش حدود ۵۶ میلیارد تومان تنها در دو نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.


ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۲۶۲ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۴ هزار و ۸۸۰ نوبت داد و ستد بود.


آیفکس امروز چندان تغییری نداشت و در تراز ۹۴۷.۶ قرار گرفت. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۲۵۶ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست ۳۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۲ هزار و ۳۶۲ نوبت معامله بود.


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن