تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد ۲۰۱۷ واحدی شاخص بورس در تیرماه +نمودار | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در روزهای کاری تیر ماه از کانال 78 هزار واحدی در ابتدا با رشد 2017 واحدی از نیمه ارتفاع 80 هزار واحدی عبور کرد.

به گزارش تراز ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در روزهای کاری تیر ماه از کانال 78 هزار واحدی در ابتدا با رشد 2017 واحدی از نیمه ارتفاع 80 هزار واحدی عبور کرد. 
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات تیر ماه، در روزهای ابتدایی ماه در کانال 78 هزار و 652 واحدی قرارگرفت، که طی الارض کردن شاخص در این پله تا بیست روز ابتدایی ماه ادامه پیدا کرد.
 
 
شاخص بورس تهران با در 20 روز ابتدایی تیر ماه از کانال 78 هزار و 652 واحدی معاملات را آغاز کرد و با نوسانات نه چندان مثبت تا 18 تیر ماه در همین کانال درجا زد تا اینکه بلاخره در 19 روز این ماه شاخص با روند صعودی به ارتفاع 79 هزار و 376 واحدی رسید.
 
 
به علاوه این روند مثبت در 10 روز پایانی تیر ماه به نسبت افزایش یافت تا جاییکه شاخص در 28 این ماه با رشد در طی این روزها به ارتفاع 80 هزار واحدی دست یافت.
 
 
گفتنی است شاخص بورس در آخرین روز کاری تیر ماه با رشد حدود 500 واحدی روبرو شد و از نیمه کانال 80 هزار واحدی عبور کرد.
 
 
شایان ذکر است نوسان نسبتا مثبت شاخص بورس حاکی از گره خوردن معاملات بازار به نتیجه مجامع شرکت‌های بورسی است تا جایی که بعد از اتمام این رویداد شاید بتوان انتظار روشد بیشتری را از شاخص بورس با شروع مرداد ماه داشت.
 

نمودار


 


منبع: میزان

اخبار اقتصادی


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 1 مرداد 1396 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن