تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل پرواز اصفهان- نجف رفع شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مشکل پرواز اصفهان- نجف رفع شد


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به رفع مشکل پرواز اصفهان- نجف گفت: پرواز امروز ساعت 9 و نیم در فرودگاه اصفهان نشست و مسافران در حال سوار شدن هستند تا فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف ترک کنند.

به گزارش ایسنا، رضا معمار  در خصوص پرواز اصفهان- نجف، اظهار کرد: این پرواز قرار بود در ساعت 23:30 شامگاه گذشته انجام شود، اما با اعلام ایستگاه العراقیه مبنی بر مشکل فنی در مبدا، این پرواز انجام نشد.

وی افزود: امروز صبح مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، مدیر ایستگاه العراقیه را احضار و در خصوص تعیین تکلیف پرواز دستور جدی به وی داده شد، تا سریع‌تر تکلیف این پرواز مشخص شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: پرواز امروز ساعت 9 و نیم در فرودگاه اصفهان نشست و مسافران در حال سوار شدن هستند تا فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف ترک کنند.

 معمار با بیان اینکه شماره پرواز ورودی 1171 و  شماره پرواز خروجی 1172 است، ادامه داد: مشکل تاخیر در پرواز بر اساس اعلام ایستگاه العراقیه و حج و زیارت نقص فنی در مبدا در کشور عراق بوده است.

وی در خصوص مراتب اعتراض و شکایت مسافران و پایبندی شرکت العراقیه در قبال مسافران گفت: این موضوع از طرف مدیر کل فرودگاه اصفهان به سازمان هواپیمایی کشور و سازمان حج و زیارت که طرف قرارداد این پرواز بود اعلام شده، تا از تکرار موارد مشابه جلوگیری شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به سرگردانی مسافران در فرودگاه، تصریح کرد: فرودگاه با توجه به اینکه العراقیه پاسخگویی مناسبی نداشت، برای رفاه حال مسافران از شب گذشته مسجد را در اختیار آنها قرار داد.


تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 28 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن