تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796637551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: هرجا بودم اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان از من دلخور بودند/ بیش از ۲ هزار هکتار از فضاهای دستگاه‌های مختلف با دستور رهبری در اختیار مردم قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قالیباف: هرجا بودم اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان از من دلخور بودند/ بیش از ۲ هزار هکتار از فضاهای دستگاه‌های مختلف با دستور رهبری در اختیار مردم قرار گرفت
گر کوتاهی و خطایی نیز از ما سر زده از خداوند می‌خواهم ما را ببخشد و مطمئناً همه شهروندان عزیز شهر و کشور نیز خطا و کوتاهی‌های مرا خواهند بخشید.
 شهردار سابق تهران با اشاره به توسعه فضاهای سبز گفت: در این دوره بیش از ۲ هزار هکتار از فضاهای دستگاه‌های مختلف از جمله نظامی، امنیتی و دولتی با دستور مستقیم مقام معظم رهبری برای فضای سبز در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش تسنیم،  محمدباقر قالیباف در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری وی که عصر امروز به همت خانه هنرمندان و با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، علی مطهری نماینده مردم تهران، غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی، سردار وحید و جمعی از هنرمندان و اساتید دانشگاه و حوزه برگزار شد، اظهار کرد: هر مدیری در هر مجموعه‌ای که خدمت می‌کند طبیعتا با خطا و اشتباه همراه خواهد بود و انشاءالله خدمات ما با اخلاص بوده و توانسته باشیم گره‌ای از کار مردم باز کرده باشیم.

وی تصریح کرد: اگر کوتاهی و خطایی نیز از ما سر زده از خداوند می‌خواهم ما را ببخشد و مطمئناً همه شهروندان عزیز شهر و کشور نیز خطا و کوتاهی‌های مرا خواهند بخشید.

شهردار سابق تهران بیان کرد: در این مدت 12 سال در جلسات رسمی و غیررسمی توفیق داشتم که در محضر مقام معظم رهبری باشم و همیشه ایشان با نکات ارزشمند خود بنده را هدایت و راهنمایی کرده‌اند.  

قالیباف افزود: ایشان در جلسات مکررا موضوع و مطالبه جدی در کنار همه تذکراتشان را که برای هر مدیری داشتند نکته‌ای را بیان کردند، در خصوص غفلت نکردن و توجه کردن به محرومان در شهر.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که هر کاری می‌توانید در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان انجام دهید.

شهردار سابق تهران ادامه داد: موضوع دیگری که مقام معظم رهبری در جلسات به آن تاکید داشتند، بحث فرهنگی و هنری در شهر بوده و همه ایشان را فارغ از جایگاه خودشان یک انسان هنردوست و هنرشناس بوده که این موضوع مورد نظر همه سلایق سیاسی است.

قالیباف افزود: اگر بنده در خانه هنرمندان 11 سال و 5 ماه پیش کمک‌هایی کردم این به دستور مستقیم مقام معظم رهبری بوده چرا که مقام معظم رهبری دستور ویژه‌ای را برای کمک در حوزه فرهنگی و هنری در شهر داشته‌اند.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و هنری و حرکت در این مسیر به دستور مقام معظم رهبری بوده و بنده امیدوارم در این مسیر موفق بوده باشم.

شهردار سابق تهران اضافه کرد: نکته دیگری که مقام معظم رهبری در جلسات به آن تاکید داشتند بحث محیط زیست، فضای سبز و همچنین جلوگیری از گسترش شهر تهران و ایجاد فضای آرام و آسایش برای شهروندان بوده است.

قالیباف افزود: در این دوره بیش از 2 هزار هکتار از فضاهای دستگاه‌های مختلف من جمله دستگاه‌های نظامی، امنیتی و دولتی با دستور مستقیم مقام معظم رهبری در اختیار مردم شهر تهران گذاشته شد.

وی افزود: اگر خدمتی در این مسیر کرده‌ام براساس فرمایشات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بوده و بنده تنها اجراکننده فرمان ایشان بوده‌ام.

شهردار سابق تهران در ادامه خطاب به مهمانان گفت: از محبت‌های یکایک شما تقدیر و تشکر می‌کنم و  همه ما به محرومان و مظلومان مدیون هستیم.

قالیباف  با تأکید بر اینکه ما تنها به امام و شهدا مدیون هستیم، گفت: به کسی دیگر مدیون نیستیم و تا زنده هستیم تلاش می‌کنیم برای مردم و نظام تا گره‌ای از این مردم را باز کنیم.

وی گفت: هرجا بنده کار کرده‌ام در دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا از بنده دلخور بودند.

شهردار سابق تهران اضافه کرد: دوستان اهل هنر می‌دانند که بنده هیچگاه به دنبال استفاده از چهره‌های هنری و استفاده ابزاری نبوده‌ام و بعد از هر اتفاقات سیاسی در انتخابات رفتارم تغییر پیدا نکرده است.

قالیباف در ادامه خطاب به هنرمندان، اساتید دانشگاه و حوزه گفت: شما سرمایه‌های این کشور هستید و بدون شک آبرو و اعتبار دارید و بنده به عنوان یک شهروندن در شهر زندگی خواهم کرد و چنانچه دوستان‌مان در شهرداری نیاز به کمک داشته باشند آمادگی ارائه تجربیاتم را دارم و هر کاری بخواهند انجام می‌دهم.

وی گفت: بنده نیز به عنوان یک شهروند این وظیفه بر دوش من است که از مسجد و مکان‌های فرهنگی اقدام به کمک کردن به محرومان و مستضعفان کنم و با همکاری همه مردم دل‌شکسته‌ها را دلشاد کنیم.



تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - 25 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن