تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796336188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای عجیب بلیت نخریدن الهلالی ها و حمله به گیت های ورزشگاه سلطان قابوس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کارگزار باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی جنجالی؛ ورود ناگهانی هواداران الهلال در فاصله یک ساعت پیش از بازی را عامل عدم فروش بلیت به هواداران حریف دانسته است.


به گزارش تابناک ورزشی، این ادعا در شرایطی مطرح شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش بازی پرسپولیس ـ الهلال عدد 13 هزار 715 را به عنوان تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه درج کرده که بنا به گفته ناظرین مسابقات ای اف سی این عدد از روی برگه های فروش بلیت درج می شود و امکان ندارد ناظر مسابقه به صورت چشمی گزارش تماشاچی را روی برگه نظارت یادداشت کند.


این مساله باعث به وجود آمدن شبهاتی شده که به آنها می پردازیم:


اولا باشگاه پرسپولیس میزبان دیدار با الهلال بوده و اگر هواداران الهلال بدون بلیت وارد ورزشگاه شده باشند این مساله یک تخلف در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان است و پرسپولیس باید بابت آن به ای اف سی جریمه پرداخت کند. طبق قانون صریح این رقابت ها حضور تماشاگران بدون بلیت در ورزشگاه نقض قانون محسوب می شود و جریمه دارد.


ازدحام مورد اشاره کارگزار فروش بلیت این مسابقات در گزارش ناظر بازی مورد اشاره قرار نگرفته است همچنین تصاویری که در توییتر باشگاه الهلال منتشر شده و وعده گاه هواداران را نشان می دهد، ازدحام چندانی را به نمایش نمی گذارد.





 
اینکه هواداران الهلال پیش از بازی اقدام به خرید بلیت نکرده اند ممکن است موضوع درستی باشد اما اینکه آنها در ورود از ورزشگاه بلیت تهیه نکرده باشند کمی عجیب است. طبعا ماموران در مقابل ورزشگاه می توانستند بابت ورود هر تماشاچی یک بلیت بفروشند و قاعدتا با توجه به آمار رسمی بیش از 13 هزار قطعه بلیت در این مسابقه به فروش رفته است. (اصولا وقتی شما به ورزشگاه می روید خودتان را برای خرید بلیت آماده می کنید و هر اتفاقی به جز این کمی عجیب است حتی اگر آنطور که کارگزار فروش بلیت می گوید رسانه های عربستانی این موضوع را به ذهن طرفداران القا کرده باشند که بازی رایگان بوده است).
 
نکته مهم این است که باتوجه به اینکه پرسپولیسی ها برگزارکننده بازی بوده و صفر تا 100 انجام این مسابقه برعهده ایشان بوده است، شکایت کارگزار از چه کسی خواهد بود؟ از پلیس؟ از باشگاه الهلال یا چه کسی؟ در حال حاضر مسئولیت عدم فروش بلیت (اگر رخ داده باشد) برعهده باشگاه پرسپولیس است.





 
ناظر بازی که از طرف ای اف سی نظارت بر این مسابقه را برعهده داشته می تواند کلید حل این معما باشد، اینکه آیا واقعا الهلالی ها با فشار و ازدحام وارد ورزشگاه شده اند یا همه چیز به صورت طبیعی پیش رفته و اتفاق غیرمعمولی رخ نداده است. در حال حاضر توضیحات کارگزار اگرچه ممکن است درست هم باشد اما قانع کننده نیست و مدارک بیشتری در این باره مورد نیاز است که اگر وجود داشته باشد، ورزش سه آمادگی انتشار آن را خواهد داشت.





۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن