تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798542849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده حضور زنان در استانداری‌ها/ انتخاب ۲ «مرد» به عنوان معاون رئیس‌جمهور/ انتقاد از عدم حضور خاتمی در مراسم تحلیف/ بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بسته خبری امروز سرویس سیاسی ایلنا؛ وعده حضور زنان در استانداری‌ها/ انتخاب ۲ «مرد» به عنوان معاون رئیس‌جمهور/ انتقاد از عدم حضور خاتمی در مراسم تحلیف/ بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در بهارستان
وعده حضور زنان در استانداری‌ها/ انتخاب ۲ «مرد» به عنوان معاون رئیس‌جمهور/ انتقاد از عدم حضور خاتمی در مراسم تحلیف/ بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در بهارستان

بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس، انتقاد از عدم حضور خاتمی در مراسم تحلیف، نقش وزارت کشور در انتصاب استانداران، انتخاب دو معاون دیگر رئیس‌جمهور، وعده حضور زنان در استانداری‌ها و جزییات جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مهم‌ترین اخبار سرویس سیاسی ایلنا در روز یک‌شنبه است. مهم‌ترین اخبار سرویس سیاسی ایلنا در روز یکشنبه ۹۶/۵/۲۲ به شرح زیر است: ***در آینده نزدیک به غرب اقیانوس اطلس هم خواهیم رفت فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: زمانی که می‌خواستیم وارد اقیانوس اطلس بشویم کسی باور نمی‌کرد اما با آنجا سفر کردیم و در آینده نزدیک به غرب اقیانوس اطلس هم خواهیم رفت.
حبیب‌الله سیاری
***ارتباط خاتمی و ربیعی صمیمی است و به این مقطع زمانی محدود نمی‌شود مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: تاکنون هیچ خبری را از دفتر آقای خاتمی مبنی بر اینکه دیدار آقای ربیعی و آقای خاتمی دروغ باشد مخابره نکرده‌ایم. اخباری که در این خصوص منتشر می‌شود بیشتر جنبه رقابت برخی گروه‌ها و یا افراد با آقای ربیعی را دارد. ***خون شهید حججی، حرکت سخیف برخی نمایندگان را خنثی کرد فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت محسن حججی درست در رو‌زهایی اتفاق افتاد که کشور ما شاهد یک تضعیف روحیه و حرکت سخیف و زشتی بود که توسط برخی نمایندگان صورت گرفت گفت: در همین مقطع خون این شهید به داد عزت ملی ما رسید و خنثی کرد این حرکت را.
سرلشکر محمدعلی جعفری
***برای انتخابات ۹۸ برنامه داریم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی‌با بیان اینکه موتلفه برای انتخابات ۹۸ برنامه دارد، گفت: نامزدهای شایسته را شناسایی می‌کنیم تا نزدیک انتخابات به تصمیم برسیم و در حال حاضر بحث‌هایی را برای انتخابات دو سال دیگر شروع کرده‌ایم. ***وزرای پیشنهادی می‌توانند پیگیر مصالح و منافع کشور باشند رییس کمیته زنان ستاد حسن روحانی گفت: باب حضور زنان در دولت بسته نیست و احتمال دارد آقای روحانی در آینده یک وزیر زن از بین زنان توانمند به کابینه معرفی کند.
اشرف بروجردی
***اعلام حمایت یکپارچه کمیسیون اجتماعی نسبت به ربیعی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور ۴ وزیر پیشنهادی در جلسه امروز این کمیسیون از اعلام حمایت یکپارچه اعضای کمیسیون از وزیر پیشنهادی کار خبر داد و در عین حال گفت: وزرای پیشنهادی کار، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دادگستری پاسخگوی سوالات بودند و کمیسیون اجتماعی نیز درمجموع به نظری نسبتاً مثبت درباره همه این وزرا رسید. ***برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای توسعه توریسم بهداشت انجام داده‌ایم وزیر امور خارجه تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای توریسم بهداشت نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان تسهیل‌گر در خدمت اقتصاد کشور انجام داده‌ایم.
97
***جمع‌بندی اولیه فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی دوشنبه شب انجام می‌شود عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس ضمن تشریح برخی مسائل مطرح شده در نشست عصر دیروز این فراکسیون با دو وزیر پیشنهادی کشور و مخابرات، از انجام نخستین جمع‌بندی فراکسیون امید در شامگاه دوشنبه خبر داد. ***عدم حضور خاتمی و بزرگان اهل سنت در مراسم تحلیف هیچ توجیهی ندارد نماینده مردم تهران با در خواست از رهبر انقلاب برای اینکه دستوری برای اتخاذ تدبیر تازه‌ای درباره حصر بیاندیشند، گفت:‌ امیدواریم در دولت دوازدهم موضوع حصر هر چه سریع‌تر در دستور شورای عالی امنیت ملی قرار گیرد.
مصطفی کواکبیان
***چینش سیاسی وزرای پیشنهادی خوب است نایب رییس مجلس شورای اسلامی کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را در مجموع خوب ارزیابی کرد و گفت: اینکه این کابینه بتواند وعده‌های رییس‌جمهوری را محقق کند، بستگی به مدیریت رییس‌جمهور دارد. ***برای حمایت از روحانی باید به همه کابینه رای دهیم نماینده مردم تهران در مجلس گفت: الان که زمان رای اعتماد است مشخص می‌شود که فلان روز فلان درخواست از وزیر مطرح شده که ممکن است قانونی هم نباشد و چون این درخواست توسط وزیر مورداستجابت قرار نگرفته، پایه‌ای برای مخالفت با او می‌شود. آیا این مساله می‌تواند ملاک قضاوت درباره وزیر یا وزارتخانه باشد؟
علیرضا محجوب
***حضور وزرای امور خارجه و نیرو در جلسه صبح فراکسیون نمایندگان ولایی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از تشکیل جلسه با وزرای پیشنهادی امور خارجه و نیرو خبر داد و چنین تعاملاتی با دولتمردان را مثبت ارزیابی کرد. ***کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در منطقه به تصویب رسید نمایندگان مجلس با یک رای قاطع کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه و ماجراجویانه ترویستی امریکا در منطقه را به تصویب رساندند.
مجلس شورای اسلامی
***رحمانی فضلی تاکید کرد وزارت کشور نقش چندانی در انتصاب استانداران ندارد عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز این فراکسیون با گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و جلسه دیروز بعدازظهر با وزیر پیشنهادی کشور به تشریح مسائل مطرح شده در این جلسات پرداخت. ***۱۶ مورد از اقدامات ایران در مقابله با آمریکا در شورای هسته‌ای تصویب شده است رییس مجلس درپی تصویب کلیات و جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای این طرح گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که این نخستیمن گام مجلس بود و ما ضمن این‌که با احتیاط در برخی امور گام برمی‌داریم اما ۱۶ مورد اقدامات نیز در شورای هسته‌ای تصویب شد که به اجرا درخواهد آمد.
علی لاریجانی
***درخواست عربستان از عراق برای میانجیگری بین ریاض و تهران وزیر کشور عراق اعلام کرد که ریاض خواستار میانجی‌گری نخست‌وزیر عراق میان ایران و عربستان سعودی شده است. ***طرح مقابله با آمریکا از اقدام اخیر کنگره قوی‌تر است معاون وزیر خارجه با تاکید بر حمایت دولت از طرح مقایبله با اقدامات ماجراجویانه و ترویستی آمریکا در منطقه گفت: این طرح بخشی از اقدامات هیات نظارت بر برجام برای مقابله با مصوبه اخیر کنگره آمریکا است و از اقدام اخیر کنگره قوی‌تر است.
سیدعباس عراقچی
***مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد رییس‌ جمهور در حکمی علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد. ***عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست شد رییس‌ جمهور در حکمی دکتر عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
حسن روحانی
***وزارت کار سرباز اصلی کنترل آسیب‌های اجتماعی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمینه‌های از بین بردن فقر مطلق در جامعه ایجاد شده است. ***اگر زنی شرایط لازم را داشته باشد برای استانداری انتخاب می‌کنیم وزیر کشور با بیان اینکه در دولت دوازدهم از زنان در جایگاه معاونت استفاده خواهد کرد، گفت:‌ اگر زنی شرایط لازم را داشته باشد برای استانداری استفاده می‌کنیم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
***برای وزارت علوم سرپرست معرفی می‌شود واعظی در مورد وضعیت وزارت علوم گفت: در مورد وزارت علوم به احتمال قوی به دلیل اینکه تمرکز روی ۱۷ وزیر است یک سرپرست معرفی می‌شود و سر فرصت اقای رئیس‌جمهور مشورت‌های لازم را می‌کند که وزیری علومی معرفی شود که این بار سنگین را پیش ببرد و مورد رضایت دانشجویان و اساتید باشد. ***اعضای دولت با‌‌ همان نشاط روز اول در حال فعالیت هستند رییس‌ جمهور آرامش در اقتصاد، پیشرفت اقتصادی و حرکت در جهت عدالت اجتماعی را افتخار دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: دولت دوازدهم راه خود را با کمک مردم و در راستای سیاست «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» ادامه داده و بر همین مبنا حرکت خواهد کرد.
حسن روحانی رئیس جمهور
***دادگاه مدیران کانال‌های تلگرامی به صورت غیرعلنی برگزار شد وکیل جمعی از مدیران کانال‌های تلگرامی از برگزاری دادگاه موکلان خود در دادگاه انقلاب خبر داد و روند برگزاری جلسه را خوب ارزیابی کرد. ***عضویت ۶ حزب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افشین حبیب‌زاده با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: در جلسه امروز، انتخابات کمیته‌های سه‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد و طی آن ۹ نفر به عنوان اعضای کمیته سیاسی، ۵ نفر به عنوان اعضای کمیته استان‌ها و ۳ نفر به عنوان کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.
افشین حبیب زاده


۱۳۹۶/۰۵/۲۲ ۲۲:۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن