تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816840578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: فرد پیشنهادی برای وزارت علوم انصراف داد/ معرفی وزیر در نخسیتن فرصت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نوبخت: فرد پیشنهادی برای وزارت علوم انصراف داد/ معرفی وزیر در نخسیتن فرصت


معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به اهمیت وزارت علوم شاید در مدت کوتاهی نتوانیم فرد مورد نظر را معرفی کنیم اما در نخستین فرصت فرد شایسته برای این وزارتخانه توسط دولت به مجلس معرفی می شود.


به گزارش ایرنا؛ محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی در مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر عدم معرفی فرد پیشنهادی برای وزارت علوم در کابینه دولت دوازدهم افزود: با یکی از اعضای هیات علمی دانشگاهها که صاحب تجربه و تخصص در دانش و کار مدیریتی بود و یکی از روسای موفق دانشگاهها به شمار می رفت برای حضور در وزارت علوم صحبت شد. 


وی ادامه داد: قرار بود فرد مذکور به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی معرفی شود اما وی در ساعات آخر که فهرست نهایی وزرای پیشنهادی در حال ارسال به مجلس بود اعلام انصراف داد و این فهرست بدون درج نام وزیر علوم به مجلس رفت. 


معاون رئیس جمهوری گفت: بعدها شنیدم که فرد مذکور اعلام پشیمانی کرده اما دیگر فهرست نهایی به مجلس ارسال شده بود. 


وی همچنین پیرامون موقعیت خود در دولت دوازدهم اظهار کرد: وضعیت حضور من در کابینه دولت دوازدهم یک هفته دیگر مشخص می شود. 


نوبخت در پاسخ به پرسشی دیگر پیرامون اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی گفت: رئیس جمهوری در سفر استانی خود به خراسان رضوی قول اختصاص 731 میلیارد تومان را داد اما این مبلغ در اجرا به هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافت و پرداخت شد. 


وی افزود: رئیس جمهوری ادعا نداشت که با 731 میلیارد تومان کل مشکلات خراسان رضوی را حل کند. آنچه در استان ویژه و پرمزیت خراسان رضوی مورد نظر است با این مبالغ قابل تحقق نیست و باید اعتبارات بیشتری به آن اختصاص یابد. 


رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: همه استانها برای سازمان برنامه و بودجه حائز اهمیت هستند و اعتبار هیچ استانی به استان دیگر اختصاص نمی یابد اما باید به استان ویژه ای مثل خراسان رضوی به تناسب ظرفیتش توجه شود لذا سازمان برنامه و بودجه در حوزه مسئولیتی خود تخصیص اعتبارات را به خراسان رضوی پیگیر خواهد بود. 


نوبخت گفت: دولت افتخار خود می داند که قطار سریع السیر تهران - مشهد را برای تسهیل رفت و آمد زائران به این شهر مقدس هرچه سریعتر راه اندازی کند تا سفر مردم به قطب شیعیان آسان شود. 


وی در پاسخ به پرسشی دیگر در خصوص ایجاد یک سازمان مجزا برای حاشیه شهر مشهد هم گفت: اینکه اقدامات برای بهبود وضعیت حاشیه نشینان به ویژه در مشهد با ایجاد یک سازمان صورت بگیرد یا نه، قابل تامل است. 


او افزود: بهمن پارسال در سفری که به مشهد داشتم حاشیه شهر را بازدید کردم و بلافاصله 110 میلیارد تومان برای توسعه امکانات آن منطقه پرداخت و این اعتبار جذب شد لذا اگر این اقدامات و اعتبارات اختصاص یافته به حاشیه شهر را منوط به یک سازمان بکنیم فقط فرافکنی خواهیم کرد. 


وی ادامه داد: خیلی مقید به تشکیل سازمانی مجزا برای پیگیری امور حاشیه شهر مشهد نیستم. اینکه برای انجام هر اقدامی سازمانی ایجاد شود باعث تعدد و تکرر نهادها و تداخل در مسئولیتها می شود. 


معاون رئیس جمهوری گفت: در نهایت باید یک دستگاه اجرایی پای کار بیاید. اعتبارات لازم را به آن دستگاه اختصاص دهیم، از آن حساب خواهی کنیم و برنامه ای که برای توسعه حاشیه شهر در نظر گرفتیم اجرا شود. وی افزود: هم اینک این کار توسط دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در حال انجام است. البته مدیریت واحد به جای خود می تواند موثرتر عمل کند تا چند مدیریت. 




تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 13 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن