تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797949848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ۳ زن در کابینه دوازدهم/ تکذیب خبر درگذشت ابراهیم یزدی/انصراف وزیر پیشنهادی علوم در لحظه آخر/ انتقاد‌ها به نادیده گرفتن مطلبات زنان در چینش کابینه/ بررسی سلفی نمایندگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بسته خبری امروز سرویس سیاسی ایلنا؛ حضور ۳ زن در کابینه دوازدهم/ تکذیب خبر درگذشت ابراهیم یزدی/انصراف وزیر پیشنهادی علوم در لحظه آخر/ انتقاد‌ها به نادیده گرفتن مطلبات زنان در چینش کابینه/ بررسی سلفی نمایندگان
حضور ۳ زن در کابینه دوازدهم/ تکذیب خبر درگذشت ابراهیم یزدی/انصراف وزیر پیشنهادی علوم در لحظه آخر/ انتقاد‌ها به نادیده گرفتن مطلبات زنان در چینش کابینه/ بررسی سلفی نمایندگان

حمایت فراکسیون مستقلین ولایی از وزرای پیشنهادی اطلاعات و امور خارجه، انتقادها به نادیده گرفتن مطلبات زنان در چینش کابینه، بررسی موضوع سلفی نمایندگان ، احتمال ارتقای اداره اطلاع‌رسانی دولت به معاونت ریاست جمهوری، تکذیب خبر درگذشت ابراهیم یزدی و انصراف وزیر پیشنهادی علوم در لحظه آخر مهم‌ترین اخبار سرویس سیاسی ایلنا در روز چهارشنبه بود. مهم‌ترین اخبار سرویس سیاسی ایلنا در روز چهارشنبه ۹۶/۵/۱۸ به شرح زیر است: ***روحانی مسئولیت دو معاونت و دستیار ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی را به زنان سپرد رییس جمهور در احکام جداگانه‌ای مسئولیت دو معاونت ریاست جمهوری و همچنین دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را به زنان واگذار کرد.
حسن روحانی رئیس جمهور
  ***وزیر پیشنهادی علوم در لحظه آخر، انصراف داد معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تصمیم آقای رئیس‌جمهور این بود که کابینه را در روز تحلیف همانند دور گذشته معرفی کنند، ابراز داشت: بنا به دلایلی معرفی کابینه دو، سه روزی به عقب افتاد و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا معرفی وزرا بیش از این به عقب نیفتد و کابینه جدید شکل بگیرد. ان‌شاالله در اولین فرصت نیز وزیر علوم توسط رئیس‌جمهور انتخاب و به مجلس معرفی شود. ***برای تعدادی از ما که کارنامه چهارساله دولت یازدهم را داریم، کار سخت‌تر است وزیر بهداشت گفت: برنامه‌ها مفصل نوشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است و معمولا در جلساتی که برگزار می‌کنند، حضور پیدا می‌کنیم توضیحی می‌دهیم و برای تعدادی از ما که کارنامه چهارساله هم داریم کار سخت‌تر است و باید اگر نواقصی وجود داشته به آن‌ها پاسخ دهیم و معمولا هم به موفقیت‌ها کمتر توجه می‌شود.
قاضی زاده هاشمی
  ***تکلیف فیلم‌های توقیف شده به زودی مشخص می‌شود وزیر ارشاد درباره وضعیت نهایی فیلم‌های توقیف شده گفت: شورای بازبینی فیلم‌ها را بازبینی کرده و در روزهای آتی اعلام موضع می‌کند. ***بعد از وزارت نیرو هر جا مقدر باشد، مشغول می‌شوم وزیر نیرو تاکید کرد: بعد از وزارت نیرو هر جا مقدر باشد مشغول خدمت می‌شویم. ماهیت مسئولیت‌ها موقت بودن آن است. راه خدمت بسته نیست و منحصر به مسئولیت وزارت خانه نیست خدا عمر دهد مسئولیت دیگری را انجام می‌دهم. امیدوارم با رای بالا به وزیر پیشنهادی، کار در دولت دوازدهم بهتر پیش برود.
چیت چیان
  ***همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتم وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در خصوص رایزنی با نمایندگان گفت: من همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتم. امیدوارم این تعامل ادامه داشته باشد. ***پیشتازی بسیج فقط در جبهه و رفتن روی مین نیست معاون اول قوه‌قضاییه درباره تلاش برخی از نمایندگان برای لغو مجازات اعدام در پرونده‌های مواد مخدر گفت: من نمی‌خواهم از اعدام طرفداری کنم اما یقین دارم حتی اگر اعدام در بحث مواد مخدر هم کم شود، غربی‌ها نمی‌گویند کار خوبی کردید.
محسنی اژه ای
  ***دستگاه قضایی به دنبال بستن فضای مجازی و کانال‌ها نیست دادستان کل کشور با بیان اینکه انتظار ما این است که دولت در عرصه فضای مجازی اهتمام بیشتری داشته باشد و شعار ندهند که قوه قضاییه به دنبال بستن فضای مجازی است، گفت: ما به دنبال بستن فضای مجازی نیستیم ولی می گوییم باید متناسب با فضای کشور مدیریت شود. ***خبر درگذشت ابراهیم یزدی تکذیب شد محمد توسلی با تکذیب خبر درگذشت ابراهیم یزدی، وزیر امور خارجه دولت موقت  گفت: این خبر نادرست است و من آن را قویا تکذیب می‌کنم.
ابراهیم یزدی
  ***انتظار ابقای مولاوردی در معاونت زنان را داشتیم دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب تاکید کرد: مسائل زنان در چارچوب جناح‌بندی‌های سیاسی نمی‌گنجد و زنان اصولگرا و اصلاح‌طلب در بسیاری از مسائل همفکر هستند و اشتراک‌نظر دارند و در همکاری با یکدیگر می‌توانند مسائل زنان را پیگیری کنند. ***منافع ملی بار‌ها در کشمکش‌های سیاسی ذبح شده است رییس مجلس تاکید کرد: در سال‌های گذشته منافع ملی بار‌ها و بار‌ها در کشمکش‌های سیاسی ذبح شده است. خواهشم از رسانه‌ها این است که منافع ملی تخریب نشود.
علی لاریجانی
  ***ممانعت‌ها برای انتقال آب به خوزستان ظلمی نابخشودنی است نماینده مردم اهواز با اشاره به دوران صدرات بی‌طرف وزیر پیشنهادی نیرو در دولت دوازدهم گفت: در زمان وزارت آقای بی‌طرف در حق مردم خوزستان کوتاهی بسیاری شد و باید ببینیم آیا نگاهشان به خوزستان همچون گذشته است یا خیر. ***احتمال ارتقای اداره اطلاع‌رسانی دولت به معاونت ریاست جمهوری عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر عملکرد نسبتا مثبت صالحی امیری در وزارت ارشاد طی ماه‌های اخیر گفت: عمده دوستان اصلاح طلب از ایشان رضایت داشتند و به طور کلی رویکرد خوبی را در نظر گرفته بود و به تعهدات نیز پایبند بود.
جلال میرزایی
  ***آغاز جلسات فراکسیون امید با وزرای پیشنهادی از روز شنبه سخنگوی فراکسیون امید مجلس از جزییات جلسه امروز این فراکسیون برای بررسی روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خبر داد. ***بررسی موضوع سلفی گرفتن نمایندگان در دستور کار هیات نظارت نیست سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که بررسی موضوع سلفی‌ گرفتن نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف با مهمان خارجی در دستور کار این هیات نیست.
منوچهر جمالی نوبندگانی
  ***ربیعی از معدود اعضای کابینه با سابقه روشن اصلاح‌طلبی است عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با اشاره به عملکرد مثبت و قابل‌قبول وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت که ربیعی از معدود اعضای کابینه با سابقه روشن اصلاح‌طلبی است و تاکید کرد که انتقاد تلویحی اصلاح‌طلبان از وزارت کار برای افزایش کارآمدی است. ***رییس‌جمهور در کمال ناباوری مطالبه جامعه زنان در معرفی کابینه را نادیده گرفت رییس فراکسیون زنان از عدم معرفی زنان برای کابینه دوازدهم انتقاد کرد و گفت:‌ اگر برنامه توسعه برای کشور می‌نویسیم باید بدانیم بدون حضور زنان توسعه محقق نخواهد شد.
سلحشوری
  ***تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون امنیت عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. ***رویکرد مثبت فراکسیون نمایندگان ولایی از معرفی مجدد قاضی‌زاده هاشمی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به برگزاری جلسه یکشنبه آینده این فراکسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه، از برگزاری نشست صبح امروز با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان خبر داد و گفت: رویکرد مجموعه فراکسیون نمایندگان ولایی نسبت به معرفی مجدد آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت مثبت بود
سیدحسین نقوی حسینی
  ***حمایت فراکسیون مستقلین ولایی از وزرای پیشنهادی اطلاعات و امور خارجه نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز این فراکسیون با وزرای پیشنهادی امور خارجه و اطلاعات از حمایت فراکسیون متبوعش از ظریف و علوی خبر داد. ***هیچ کس درباره وزارت علوم با من صحبت نکرده است علی اکبر صالحی درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه جدی‌ترین گزینه وزارت علوم است، گفت: امروز پس از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت زده شدم علتش هم این است که تابحال کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده است. فکر می‌کنم استنباط شخصی یکی از بزرگواران بوده؛ از طرفی، صالحی زیاد داریم.
عای اکبر صالحی
***توجه رسانه‌های جهان به انتخاب معاونان زن توسط رئیس‌جمهور  انتخاب دو معاون زن در کابینه دولت جدید رئیس‌جمهوری ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشته است. ***تمایلی برای ادامه تنش در روابط تهران و ریاض نداریم وزیر امور خارجه کشورمان توسعه روابط با کشورها به ویژه همسایگان را از اولویت‌های ایران عنوان کرد و بهبود روابط ایران و عربستان نیازمند احترام متقابل و احترام به منافع مشترک است.
محمد جواد ظریف
  ***گزارش موفقیت دستگاه‌ها در رعایت حقوق شهروندی را به رییس‌جمهور ارائه کردیم دستیار سابق رییس‌جمهور در امر حقوق شهروندی گفت: بعد از رو نمایی از منشور حقوق شهروندی، رییس جمهور از دستگاه‌ها خواستند گزارش دهند که ما نتیجه آن گزارش‌ها را به رئیس جمهور دادیم که هر دستگاه چقدر در زمینه رعایت حقوق شهروندی موفق بوده است.

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ ۲۳:۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن