تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796790923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیهوشی دختر جوان در خودروی مرد ناشناس/ مهناز: هیچ‌چیز یادم نیست فقط از دوربین دیدم به سمت خانه می‌دوم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیهوشی دختر جوان در خودروی مرد ناشناس/ مهناز: هیچ‌چیز یادم نیست فقط از دوربین دیدم به سمت خانه می‌دوم
دختر جوانی که مدعی بود از سوی یک راننده خودروی ناشناس ربوده شده است، پیش از ظهر امروز در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد و در مقابل بازپرس ماجرای ربودنش را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : مهناز در اظهاراتش به بازپرس گفت: من ساکن سوئد هستم و پس از فوت مادرم به این کشور رفتم تا اینکه چند ماه قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام کیارش آشنا شدم و مدتی قبل برای دیدن مادر و مادربزرگم به تهران آمدم، پس از ورود به تهران با کیارش قرار ملاقات گذاشتم که در قرار دوم ماجرای عجیبی اتفاق افتاد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: شب حادثه من و کیارش به یک رستوران رفتیم، آنجا پس از صرف نوشیدنی و شام با هم صحبت کرده و درنهایت قرار شد که به منزلمان برگردیم، من سوار خودروی کیارش شدم اما حال من و کیارش پس از صرف نوشیدنی بسیار بد شده بود، در میانه راه کیارش با گاردیل تصادف کرد و خودرو پنچر شد که یک مرد غریبه با خودرویش توقف و به ما کمک کرد، در نهایت نیز سوار بر یک خودرو شده و از آنجا به بعد بیهوش شدم و دیگر چیزی به خاطر نمی‌آورم، من پس از سه ساعت در منزلمان در حالی که بدنم پر از آثار ضرب و جرح و کبودی بود، به هوش آمدم، پس از آن نیز برای ثبت شکایت به کلانتری 104 عباس‌آباد رفتم که کیارش به کلانتری احضار و بازداشت شد.

در این جلسه بازپرسی، کیارش نیز که همراه با مأموران کلانتری عباس‌آباد به دادسرا منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: پس از اینکه با گاردیل تصادف کردیم، یک مرد غریبه به ما کمک کرد و پنچری خودروی شاسی‌بلند مرا گرفت، سپس سوار بر خودرویم شدیم اما چون فرمان می‌لرزید مجدداً کنار خیابان توقف کردم که دوباره همان مرد غریبه برای کمک نزد ما آمد و گفت خودرویم قابل حرکت نیست، آن مرد از من خواست که سوار بر خودرویش شویم تا ما را برساند، سوار بر خودروی آن مرد شده و حرکت کردیم، حوالی خیابان مطهری بودیم که مهناز در حالی که بسیار بدحال شده و گیج بود گفت سیگار می‌خواهد.

وی افزود: در آن لحظات به راننده گفتم که کنار خیابان توقف کند تا برای مهناز سیگار بخرم، سپس برای خرید سیگار از خودرو پیاده شده و زمانی که برگشتم دیدم که راننده خودرو و مهناز در خیابان نیستند که از یک راننده خودروی شخصی کمک خواسته و برای پیدا کردن مهناز، خیابانها را جست‌وجو کردم اما هیچ اثری از مهناز پیدا نشد تا اینکه حدود ساعت 6:30 صبح به منزل مادربزرگم رفتم و خوابیدم،‌ حدود ساعت 11:30 صبح از خواب پریدم و تلفن‌همراهم را چک کردم که دیدم مهناز برایم در اینستاگرام پیغام گذاشته و گفته به خط تلفن‌ همراهش که متعلق به سوئد بود تماس بگیرم.

کیارش اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: سپس به منزل خودمان رفتم که در حین راه به صورت اتفاقی خودرویم را پیدا کردم، بعد با مهناز تماس گرفتم که مهناز از من پرسید «ساعتم در خودروی تو نیست،‌ ساعتم گم شده است» که من از او پرسیدم دیشب چه شد و کجا رفتی و مهناز تازه یادش آمد چه اتفاقاتی افتاده است اما نمی‌دانست در ساعاتی که بیهوش بوده چه اتفاقاتی افتاده است.

در این حین مادر مهناز نیز که در جلسه بازپرسی حضور داشت، اظهاراتش به بازپرس گفت: مهناز نیمه‌های شب در حالی که بیهوش و گیج بود در خانه را زد که دیدم حال خوبی ندارد و زمانی که به هوش آمد دید که بدنش پر از آثار کبودی است.

مهناز نیز در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه حالم بهتر شد و سرجایش آمد کم‎‌کم ذهنم فعال شد و پس از تماس با کیارش یادم آمد که شب گذشته سوار بر خودروی مرد غریبه شده‌ام اما نه تصویر وی را به خاطر دارم و نه می‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است فقط با بررسی دوربین مداربسته مقابل منزلمان دیدم که نیمه‌های شب از یک خودرو ناشناس به سمت منزل می‌دوم و صبح زمانی که بیدار شدم نیز دیدم که آثار استامپ روی سبابه انگشت من وجود دارد و تمام بدنم نیز کبود است.

سرانجام پس از این اظهارات، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت کیارش را صادر کرد و وی را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره شانزدهم آگاهی تهران قرار داد.



۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن