تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798200951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر لاریجانی از پایداری کره‌شمالی در مقابل آمریکا /آشفتگی جهان به نفع هیچ کشوری نیست


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تقدیر لاریجانی از پایداری کره‌شمالی در مقابل آمریکا /آشفتگی جهان به نفع هیچ کشوری نیست
بحران‌های امنیتی و تروریستی زیادی در منطقه وجود دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی یک روز مانده به برگزاری مراسم تحلیف با تعدادی از مقامات کشورهای مدعو دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف با حضور سران کشورهای مدعو در این مراسم دیدار کرد.

لاریجانی از پایداری کره شمالی در مقابل آمریکا تقدیر کرد

علی لاریجانی عصر امروز (جمعه، 13 مردادماه) در دیدار با کیم یونگ نام رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی اظهار داشت: ما از انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع می کنیم اما سلاح هسته ای را برای هر کشوری و برای امنیت جهان مضر می دانیم.

وی افزود: آشفتگی جهان به نفع هیچ کشوری نیست و به همه آسیب می رساند، برقراری صبح و امنیت جهانی مهمترین دستاورد دولت ها برای تلاش هایشان است.

رئیس مجلس تصریح کرد: پایداری شما در مقابل زورگویی های آمریکا قابل تقدیر است و امیدوارم که هرچه سریع تر صلح و امنیت در دنیا برقرار شود و کشورهایی که به دنبال قدرت طلبی بر سایر کشورها هستند متوجه شوند از این راه به جایی نخواهند رسید.

همچنین در این دیدار کیم یونگ نام اظهار داشت: این دومین سفر من به ایران است و خوشحالم که با کشوری دیدار می کنم که دشمن مشترکی داریم.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که هیچ مجوزی برای ساخت و شلیک موشک لازم نیست و ما از این موضع قاطعانه شما حمایت می کنیم.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی گفت: زمان و تاریخ می گذرد و عوض می شود اما دشمن مشترک ما به هیچ وجه عوض نمی شود و آمریکا همچنان به زورگویی های خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: ما خواهان این هستیم که سطح روابط خود را بالاخص در جنبش عدم تعهد و در سطح بین المللی افزایش دهیم زیرا این روابط به نفع ملت دو کشور است و من تلاش دارم که در این سفر با مقامات جمهوری اسلامی ایران در این خصوص مذاکرات جدی داشته باشم.

کیم یونگ نام تأکید کرد: کشورها سرنوشت خود را با تکیه بر قدرت خود می سازند و هیچ دولتی نباید اسیر زیاده خواهی دولت های قدرت طلب دیگر شود، زیرا ثابت شده که آمریکا به کشورهایی حمله کرده است که از نظر قدرت نظامی ضعیف بوده اند.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی خاطرنشان کرد: ما خواهان صلح هستیم ولی از منافع کشور خود حتی یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و تا وقتی که آمریکا دست از سیاست خصمانه خود برندارد و به تهدیدهایش ادامه دهد ما هم تندتر با آمریکا برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: اگر الان جلوی زیاده خواهی آمریکا و کشورهای سلطه گر گرفته نشود، این زیاده خواهی مانند آتش دامن گیر کشورهای بیشتری خواهد شد.

دیدار با رئیس مجلس ماداگاسکار

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار «ژان ماکس راکوتومانجی» رئیس مجلس ملی ماداگاسکار با اشاره به روابط دو کشور ایران و ماداگاسکار، گفت: قطعا گسترش روابط با کشور ماداگاسکار برای جمهوری اسلامی دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف میان دو کشور ایران و ماداگاسکار وجود دارد، افزود: به‌طور حتم باید از تمام ظرفیت‌ها برای گسترش روابط استفاده کرد، از این رو سفر هیئت پارلمانی ماداگاسکار به ایران فرصت خوبی برای ارتقای سطوح همکاری‌هاست.

لاریجانی اظهار داشت: در شرایط کنونی بحران‌های امنیتی و تروریستی زیادی در منطقه وجود دارد، ولی خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار برخوردار است که این مسئله زمینه را برای توسعه روابط تجاری فراهم می‌کند.

وی بر لزوم تشکیل و فعالیت گروه دوستی پارلمانی ایران و ماداگاسکار تأکید کرد و گفت: ایجاد این تشکل‌ها می‌تواند به گسترش روابط دو کشور کمک بسزایی داشته باشد.

«ژان ماکس راکوتومانجی» رئیس مجلس ملی ماداگاسکار نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای همکاری میان دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از توانایی و تجارب بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی برخوردار است که قطعا با گسترش روابط میان دو کشور می‌توان از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد.

رئیس مجلس ملی ماداگاسکار تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف تجاری از جمله حوزه نفت، کشاورزی و بخش‌های صنعتی دارای تجارب بسیار بالایی بوده و کشور ماداگاسکار نیز ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در بخش گردشگری و محیط زیست دارد که با گسترش روابط می‌توان این حوزه‌ها را تقویت کرد.

لاریجانی: بنیاد مستضعفان می تواند به رشد و توسعه اوگاندا کمک کند

علی لاریجانی دیداری هم با موسس علی معاون نخست وزیر اوگاندا داشت و در این دیدار اظهار داشت: ملت و دولت اوگاندا همیشه دوست نزدیک به جمهوری اسلامی ایران بوده است و ما هم از این روابط استقبال می‌کنیم.

وی افزود: اوگاندا کشور حاصلخیزی است و ظرفیت‌های زیادی برای همکاری‌های دوجانبه وجود دارد و ما هم آماده هستیم که در زمینه‌های مختلف به شما کمک نماییم.

رئیس قوه مقننه بنیاد مستضعفان را دارای پتانسیل‌های زیادی خواند که در رشد و توسعه کشور اوگاندا می‌تواند کمک‌های شایان توجهی نماید.

همچنین در این دیدار موسس علی معاون نخست وزیر اوگاندا ضمن تشکر جهت دعوت به مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: از جانب رئیس جمهور و رئیس مجلس اوگاندا به برادران و خواهران خود در جمهوری اسلامی ایران برگزاری این انتخابات را تبریک می‌گویم و از طرفی پیام تسلیت ایشان را به جهت حادثه تلخ تروریستی که در پارلمان رخ داد را خدمت شما تقدیم می‌دارم.

وی افزود: ما خواهان روابط نزدیک با ایران هستیم زیرا شما کشوری با فرهنگ و تمدن قدیمی هستید و جزو یکی از کشورهای مهم دنیا قرار دارید.

معاون نخست وزیر اوگاندا خاطر نشان کرد: دولت و مردم اوگاندا دوست ندارد که سایر کشورها در روابطش دخالت نمایند و به نوعی تعیین تکلیف کنند که با چه کشوری رابطه داشته و با چه کشوری قطع ارتباط کند.

موسس علی در ادامه اظهار داشت: ما خواهان آن هستیم که روابط تجاری خود را با ایران افزایش دهیم زیرا ایران دارای صنعت خوبی است و تجربیات زیادی در زمینه نفت و پتروشیمی دارد و امیدواریم که بتوانیم از تجارب شما در این صنعت استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بورسیه از سوی ایران به اوگاندا داده می شود، گفت: اگر در این ظرفیت‌ها تجدیدنظر شود و ما بتوانیم کارآموزان بیشتری در خصوص نفت و پتروشیمی داشته باشیم می‌توانیم به آن استقلالی که مدنظرمان است برسیم زیرا ما اکنون منابع نفتی در کشورمان داریم اما از لحاظ فنی با کمبود تخصص مواجه هستیم.

معاون نخست وزیر اوگاندا در پایان ضمن تشکر از سفر نمایندگانی از بنیاد مستضعفان به اوگاندا تصریح کرد: در این سفر جلسات خوبی برگزار کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم و امیدوارم که زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک جهت گسترش همکاری‌ها به زودی فراهم گردد.

لاریجانی در دیدار با مقام تانزانیایی

علی لاریجانی امروز (جمعه) همچنین در دیدار با "جاب ایندوگامی" رئیس مجلس تانزانیا اظهار داشت: گروه دوستی ایران و تانزانیا در ماه آینده به کشور شما سفر خواهد کرد و این امر می تواند سطح روابط پارلمانی را ارتقا بخشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر روابط سیاسی و پارلمانی، سطح روابط تجاری هم با شناخت ظرفیت های دو کشور می تواند افزایش یابد و جمهوری اسلامی ایران از نظر فنی و مهندسی هر کمکی بتواند به کشور شما خواهد کرد.

همچنین در این دیدار جاب ایندوگامی ضمن تشکر به خاطر دعوت به مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: ما بسیار خرسندیم که توانستیم در مدت کمتر از یکسال دوباره به ایران سفر کنیم که اولین سفر ما در سال گدشته به مناسبت شرکت در کنفرانس فلسطین بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تانزانیا گسترش روابط چه در سطح تجاری و چه در سطح پارلمانی اهمیت زیادی دارد و من به همین منظور چند پیشنهاد برای گسترش روابط پارلمانی دارم.

رئیس مجلس تانزانیا گفت: تقویت روابط گروه های دوستی در کشور، تبادل تجارب میان کارکنان در پارلمان می تواند به ارتقا سطح روابط کمک نماید.

رئیس مجلس تانزانیا تعداد و نمایندگان پارلمان این کشور را 139 نماینده اعلام کرد و اظهار داشت: نمایندگان پارلمان تانزانیا به چند دسته تقسیم می شوند که 65 درصد آنان را مردم خودشان انتخاب می کنند، 29 درصد را خانم ها تشکیل می دهند یک درصد را دادستان کل است.

جناب ایندوگانی در پایان از  لاریجانی جهت سفر به تانزانیا و بازدید از پارلمان آن  کشور دعوت عمل آورد.

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - 04 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن