تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796417391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان 9 کشور برای حضور در مراسم تحلیف وارد تهران شدند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نمایندگان 9 کشور برای حضور در مراسم تحلیف وارد تهران شدند


نمایندگانی از 9 کشور از آغازین ساعات روز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد تهران شدند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب صبح امروز(پنجشنبه) در مراسمی حکم رییس دولت دوازدهم را با حضور مقامات لشکری و کشوری به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تنفیذ کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری تاکید کردند: «پرداختن به مشکلات مردم بویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی» به عنوان اولویت اصلی، «تعامل گسترده با دنیا و ارتباطات وسیع با ملت ها و دولت ها» و «ایستادگی همراه با صلابت و قدرت در مقابل سلطه طلبان» سه جهت گیری اصلی است که باید به‌طور همزمان در دستور کار دولت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نیز در این مراسم، «ریشه‌کنی فقر و فساد»، «مهار تورم»، «رشد اقتصادی»، «سربلند شدن ایران در محافل بین‌المللی» و «دستیابی به بازار منطقه و جهان» را جزو حقوق مردم دانست و افزود: «رشد فضای آزاد و معنوی»، «دسترسی آسان به اطلاعات»، «برابری در برابر قانون»، «داشتن آینده‌ای مطمئن»، «اظهار نظر و گفتگو»، و «در جریان امور کشور قرار گرفتن»، نیز از حقوق مردم است.

کیم یونگ نام رییس کنگره ملی خلق کره شمالی و مرد شماره دو این کشور، بارناباس سیبوسیو دلامینی نخست وزیر پادشاهی سوازیلند و موسس علی معاون نخست وزیر اوگاندا از جمله مهمانانی هستند که در صبح امروز وارد تهران شدند.

همچنین «ژان ماکس راکو تو ماموجی» رئیس مجلس ماداگاسکار و «جاب ایندوگایی» رئیس مجلس ملی جمهوری متحده تانزانیا و هیات دیپلماتیک جمهوری نامیبیا نیز از دیگر مهمانانی هستند که به تهران آمدند.

آلبرتو اورتگا نماینده ویژه پاپ فرانسیس - اسقف رم و رهبر کلیسای جهانی کاتولیک - نیز ظهر امروز جهت حضور در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری کشورمان به تهران آمد.

آدریوس بروزگا نماینده جمهوری لیتوانی نیز از دیگر مامات عالی رتبه و میهمانانی است که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری کشورمان وارد تهران شد.

عصر امروز همچنین دمبا فادیگا معاون رئیس مجلس گینه برای شرکت در دوازدهمین تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرد.

براساس این گزارش، موکیشا کیتو دبیرکل دبیرخانه کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد نیز عصر امروز برای حضور در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی وارد کشورمان شد.

شبکه های خبری بلومبرگ، الجزیره انگلیسی، رویترز، خبرگزاری فرانسه، تارنمای روسی اسپوتنیک، شبکه العربیه انگلیسی، رادیو اروپا از جمله رسانه هایی بودند که هریک از زاویه ای به پوشش و تحلیل مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی پرداختند و تاکید کردند: رهبر عالی ایران حکم ملت را تنفیذ کرد.

مراسم تنفیذ دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز(پنجشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و مراسم تحلیف عصر شنبه 14 مرداد ماه با حضور مقامات کشوری و لشگری و مقامات عالیرتبه از 92 کشور در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

هشت رییس جمهوری و 19 رییس مجلس، 9 معاون رییس جمهوری و نخست وزیر، هفت معاون رییس مجلس، 11 وزیر امور خارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها در مراسم تحلیف دومین دوره ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی حضور می یابند.

همچنین در این مراسم 12 معاون وزیر خارجه، 6 رییس گروه دوستی - پارلمانی و دو رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها شرکت دارند.


تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 03 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن