تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان +عکس
تبلت ها با قلبي شکسته و تني زخمي به راه خود ادامه مي دهند. آمارهاي جهاني حاکي از آن است که فروش شان کم شده و ديگر مثل گذشته خريدار ندارند اما بزرگترين توليدکننده ها هنوز اميدوارانه در حال طراحي، ساخت و عرضه مدل هاي جديد هستند. در بازار ما اما هنوز خبري از دوران خاکستري تبلت ها نيست. شاهد مثال ورود سريع و فوري تبلت Galaxy S3 که اگرچه خيلي ارزان قيمت به حساب نمي آيد اما طرفداران خاص خودش را دارد.
روز نو : اگر آن را پادشاه دنياي تبلت هاي اندرويد در نظر بگيربم و با چيزي در حد آي پدهاي اپل مقايسه اش کنيم، اغراق نکرده ايم اما وقتي در بازار ايران، تبلتي را دو ميليون و 700 هزار تومان قيمت گذاري کنيد خواه و ناخواه بخش مهمي از مشتريان خود را درست هبه دهن بقيه گرگ ها فرستاده ايد؛ گرگ هايي که محصول خود را با يک ميليون و 200 هزار تومان عرضه مي کنند يا گرگ هايي که با رساندن ابعاد صفحه نمايش به 6.4 اينچ و نزديک کردن مرز تبلت ها به قلمرو موبايل ها قصد دارند کاري کنند که ديگر کسي نتواند در برابر وسوسه خريد محصولشان مقاومت کند.


هوآوي مدل Mediapad T28.0Pro


اصولا قيمت تبلت ها به نسبت گوشي هاي هوشمند بسيار بيشتر بوده و اگر کسي بخواهد فقط به خاطر يک صفحه نمايش بزرگ به سراغ آنها برود بايد پول زيادي پرداخت کند. شايد يکي از دلايل عدم استقبال از تبلت ها همين باشد. ولي هوآوي با محصول جديد خود ورق را برگردانده است. اين محصول که قيمت بسيار مناسبي دارد در زمينه سخت افزار نيز شما را نااميد نکرده و به رسم هوآوي امکانات خوبي را با قيمتي مناسب در اختيار شما مي گذارد. ظرفيت داخلي اين تبلت 16 گيگابايت است و نمي تواند فضاي کافي براي ذخيره سازي حجم زيادي از فايل هاي صوتي و تصويري، بازي و اپليکيشن هاي مختلف را در اختيار کاربران قرار دهد.

معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان
مجموعه سخت افزاري اين مدل از تبلت هاي هوآوي، از يک پردازنده هشت هسته اي با سرعت 1.5 گيگاهرتز تشکيل شده است و دو گيگابات رم اين مجموعه را همراهي مي کند. با توجه به پشتيباني اين محصول از يک سيم کارت، مي توانيد از آن براي برقراري ارتباط تلفني و اتصال به شبکه هاي ارتباطي 3G و 4G استفاده کنيد. سنسورهاي دوربين به کار رفته در اين محصول که در قاب جلو و پشت آن تعبيه شده اند، همانند بسياري از محصولات مشابه در بازار از کيفيت قابل قبولي برخوردار هستند. سنسور دوربين اصلي اين محصول هشت مگاپيکسل بوده و به فلش مجهز است. دوربين دوم که از سنسوري دو مگاپيکسلي بهره برده، مي تواند براي برقراري ارتباطات ويدئويي بسيار کارآمد باشد. سيستم عامل نسخه 6.0 اندرويد به صورت پيش فرض در اين محصول ايفاي نقش مي کند و يک باتري 4800 ميلي آمپرساعتي، وظيفه تامين انرژي آن را به عهده دارد.حدود قيمت: 850 هزار تومانلنوو مدل Phab2 Proهميشه در جديدترين محصولات يک شرکت به دنبال نوآوري مي گرديم و با توجه به اصرار شرکت ها براي عرضه سريع نسخه هاي بعدي معمولا نااميد مي شويم. خوشبختانه لنوو در محصول جديدش توانسته يک نوآوري خاص به بازار بياورد. اين تبلت از فناوري پرسر و صداي تانگو شرکت گوگا استفاده مي کند. 
معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان
تبلت لنوو با برخورداري از اين امتياز و آگاهي حاصل از آن، مي تواند محيط پيرامون خود ارتباطش با کاربر را شناسايي کند و مثلا نقشه محيط اتاق را نشانتان دهد. Phab2 Pro به نمايشگر 6.4 اينچي با کيفيت QuadHD و فناوري IPS مجهز شده است؛ در حقيقت اگر اين دستگاه را يک گوشي هوشمند خطاب کنيم، آنگاه استفاده از اين اندازه نمايشگر بسيار بزرگ خواهدبود و بايد آن را جزو بزرگ ترين گوشي هاي هوشمند توليدشده تاکنون بدانيم؛ اما اگر آن را تبلت بدانيم، قطعا جزو کوچک ترين تبلت هاي بازار به حساب خواهدآمد. در مورد کيفيت دوربين ها و قابليت هاي ارتباطي اين دستگاه بايد اذعان کرد که به گوشي هاي هوشمند شباهت بيشتري دارد. لنوو حسگرهايي را با کيفيت 16 و هشت مگاپيکسل براي دوربين هاي Phab2 Pro به کار برده که مي توان آن را در مقايسه با دو نسخه ديگر محصولي پرچم دار دانست. اين تراشه مدل اسنپدراگون 652 از شرکت کوالکام است که دو پردازنده چهارهسته اي با سرعت 1.4 و 1.8 گيگاهرتز و همچني يک رم چهار گيگابايتي را در دل خود دارد.حدود قيمت: دو ميليون تومانايسوس مدل Zenpad 3 Z581اگر طرفدار پردازنده اسنپدراگون آمريکايي هستيد و خيلي به پردازنده شرکت اينتل اطميناني نداريد مي توانيد با پرداخت حدود 100 هزار تومان بيشتر به جاي تبلت Zenpad S8.0 اين شرکت به سراغ مدل Zenpad 3 8.0 بياييد. اين محصول که در دسته تبلت هاي هشت اينچي قرار مي گيرد، قابليت دريافت 10 لمس را به طور همزمان دارد. نمايشگر آن از نوع LCD بوده و با فناوري ISP ساخته شده است. تراکم پيکسلي اين نمايشگر 320 پيکسل بر اينچ بوده و در ساخت آن از امکانات مختلفي همچون روکش ضدجذب اثر انگشت و تکنولوژي ASsus Tru2life Plus بهره گرفته شده است. 
معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان
حافظه داخلي اين تبلت 32 گيگابايت است و با استفاده از يک کارت حافظه microSD تا 128 گيگابايت قابل افزايش خواهدبود. پردازنده شش هسته اي اين مدل از تراشه Snapdragon 650 MSM 8956 کوالکام بهره مي برد و در کنار آن ها يک رم چهار گيگابايتي براي پردازش بهتر اطلاعات قرار دارد. بر قاب پشتي اين محصول، دوربيني هشت مگاپيکسلي وجود دارد که براي انجام مکالمات ويدئويي مناسب به نظر مي رسد.مدل Zenpad 3 به سيستم عامل نسخه 6 شرکت گوگل مجهز شده است. همچنين زير قاب پشتي اين دستگاه، يک باتري ليتيوم پليمري با ظرفيت 4680 ميلي آمپر ساعت قرار گرفته است که توسط کاربر قابل تعويض نيست. پشتيباني از اينترنت پرسرعت نسل چهارم يعني 4G يکي ديگر از ويژگي هايي است که شرکت ايسوس براي ايجاد تجربه کاربري بهتر در اين محصول تعبيه کرده است.حدود قيمت: يک ميليون و 185 هزار تومانسامسونگ مدل Galaxy Tab S3 9.7 LTEتبلت جديد سامسونگ دوباره آمده است تا بازار اين محصولات را تکاني بدهد. سامسونگ معمولا تبلت هاي سري S خود را به بهترين فناوري هاي ممکن مجهز مي کند و به نوعي مي توان گفت قدرتمندترين تبلت اندرويدي را به بازار مي فرستد. اين تبلت نيز با اينکه قيمت زيادي دارد ولي مي تواند در حد يک پرچم دار پاسخگوي کاربري سنگين شما باشد. اين محصول هم مانند نسل گذشته اش در دو نسخه متفاوت عرضه شده است؛ نسخه اي با قابليت پشتيباني از نسل چهارم اينترنت پرسرعت، يعني 4G و نسخه اي که قابليت پشتيباني از Wi-Fi را دارد. 
معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان
نمايشگر 9.7 اينچي S3 با همان رزولوشن S2 عرضه شده و وضوح تصوير 2048×1536 را به تصوير مي کشد. اين نمايشگر از نوع سوپر آمولد بوده و تراکم پيکسلي 264 پيکسل بر اينچ را به تصوير مي کشد. از مشخصات مهم ديگر Tab S3 مي توان به دروبين اصلي 13 مگاپيکسلي همراه دوربين دوم پنج مگاپيکسلي، چهار گيگابايت حافظه رم، 32 گيگابايت حافظه داخلي و پشتبياني از کارت حافظه microSD اشاره کرد؛ همچنين حسگر اثر انگشت اين محصول با کليد هوم (خانه) ادغام شده که عملکرد قابل قبولي دارد. سامسونگ اين بار تصميم گرفته است تا تبلت جديدش را با تراشه اسنپدراگون 820 روانه بازار کند. اين تراشه که به دو پردازنده دوهسته اي مجهز شده است، مي تواند با سرعت 2.15 و 1.6 گيگاهرتز به پردازش اطلاعات بپردازد؛ البته وجود چهار گيگابايت رم در اين امر نقش بسزايي دارد و مي تواند در روان تر شدن عملکرد سخت افزار S3 بسيار کارآمد باشد. در نهايت، به منبع تغذيه S3 مي پردازيم که در زير قاب پشتي اين تبلت قرار گرفته و 6000 ميلي آمپرساعت ظرفيت دارد.حدود قيمت: دو ميليون و 550هزار تومانايسوس مدل ZenPad S Z580ايسوس نيز مانند هوآوي در تلاش است تا بازار تبلت هاي ميان رده را در اختيار بگيرد. تبلت ZenPad S 8.0 يکي از همين محصولات است که با توجه به سابقه خود به نظر مي تواند در بين ميان رده ها خوش بدرخشد. شايد بتوان گفت اين مدل بهترين ZenPad و بهترين تبلت کوچک توليدشده ايسوس تاکنون است. بزرگ ترين نقطه قوت اين تبلت همه فن حريف، سخت افزار بسيار قدرتمند آن است. اين مدل برخلاف بسياري از تبلت هاي اندرويدي، به تراشه شرکت اينتل اتم مدل Z3560 مجهز شده؛ همچنين ايسوس، چهار گيگابايت حافظه رم براي اين محصول در نظر گرفته است تا اين اطمينان به کاربران دست دهد که در اين تبلت، شاهد هيچ کندي و مکثي نخواهند بود.
معرفي پنج تبلت تازه وارد و نقطه ضعف هايشان
ديگر ويژگي ZenPad S 8.0 به طراحي و کيفيت ساخت فوق العاده آن مربوط است. اين تبلت ايسوس، مانند برترين تبلت هاي هشت اينچي دنيا، از ضخامت و وزن بسيار کمي برخوردار بوده و کار با آن بسيار راحت است. اين دستگاه 6.6 ميلي متر ضخامت و 298 گرم وزن دارد؛ همچنين ZenPad S 8.0 از جمله تبلت هاي خوش ساخت اين شرکت تايواني به شمار مي رود. جنس قاب پشتي اين تبلت، ترکيبي از آلومينيوم و پلاستيک شبيه چرم است و هنگامي که در دست گرفته مي شود، حس بسيار خوبي را به کاربر انتقال مي دهد؛ علاوه بر اين، نمايشگر باکيفيت و درخشان اين تبلت را بايد به ساير مزيت هاي آن اضافه کنيم. اين مدل به نمايشگر خيره کننده هشت اينچي مجهز شده است که رزولوشن 2K را به تصوير مي کشد. از ديگر ويژگي هاي برتر اين محصول، مي توان به اسپيکر دوتايي با فناوري Sonic Master و درگاه ارتباطي USB Type- C اشاره کرد.حدود قيمت: يک ميليون و 80 هزار تومان







تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن