تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817016474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربایندگان بازیگر مشهور زندانی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ربایندگان بازیگر مشهور زندانی می شوند
پدر و دایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران که در یک سناریو این بازیگر را ربوده و به‌زور به کمپ ترک اعتیاد برده بودند، به جرم آدم‌ربایی به حبس و جریمه مالی محکوم شدند.

به گزارش شرق، چندی پیش یکی از بازیگران طنز شناخته‌شده سینما و تلویزیون به اداره پلیس مراجعه و از پدر، دایی‌ و دوست پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. او دراین‌باره به مأموران گفت: سال ٩٢ پدرم دچار مشکلات مالی شد و از من درخواست کمک کرد، برای همین نزدیک به ٨٥ قطعه سکه را که در جشنواره‌های مختلف به‌عنوان جایزه دریافت کرده بودم به پدرم دادم، پس از گذشت چندسال از پدرم خواستم ٨٥ سکه‌ای را که به او داده بودم پس بدهد، اما او سکه‌ها را پس نداد و موضوع را با دایی‌ام مطرح کرد.

 او ادامه داد: دایی‌ من از مدت‌ها پیش به دلیل شرایط زندگی‌ام به من حسادت می‌‌کرد، با اینکه بارها به او کمک مالی کرده بودم، اما به‌خاطر حسادتش به من با یکدیگر اختلاف داشتیم. به همین دلیل زمانی که پدرم موضوع را با او در میان گذاشت، نقشه بردن من به کمپ ترک اعتیاد را کشید تا آبرویم را ببرد. پدر و دایی‌ام سال گذشته یک‌بار مرا به زور اسلحه به کمپ ترک اعتیاد بردند تا وانمود کنند معتاد هستم، اما پس چندساعت از کمپ خارج شدم و از ترس آبرویم از آنها شکایت نکردم تا اینکه بار دیگر آنها مرا به‌زور به کمپ ترک اعتیاد بردند.

این بازیگر مشهور روز حادثه را این‌طور شرح داد: در خانه خواب بودم، ناگهان پدر و دایی‌ام همراه با مرد غریبه‌ای بالای سر من آمدند و به‌زور مرا سوار آمبولانس کردند تا به کمپ ترک اعتیاد ببرند، کمی با آنها درگیر شدم، اما درنهایت آنها مرا سوار آمبولانس کردند و به کمپ بردند که پزشک آن مرکز پس از اینکه متوجه شد به هیچ‌گونه مواد مخدری اعتیاد ندارم، با خروج من از کمپ موافقت کرد.

به‌این‌ترتیب با توجه به شکایت این بازیگر و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواستی علیه متهمان صادر شد و پرونده در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده قرار گرفت. در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد، سپس شاکی در جایگاه حاضر شد و بار دیگر شکایت خود را علیه متهمان مطرح کرد.

 با پایان گفته‌های شاکی، پدر این بازیگر در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی بود به رفتار پسرم مشکوک شده بودم و فکر می‌کردم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است، به همین خاطر موضوع را با برادر همسرم در میان گذاشتم و از او کمک خواستم، او نیز به من گفت پسرم را به کمپ ترک اعتیاد ببریم. سپس دایی این بازیگر در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی پیش خواهرم به سراغم آمد و از من خواست به پسرش که معتاد است کمک کنم، برای همین از دوستم که مدیر یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بود، کمک خواستم و همراه او، خواهرزاده‌ام را به کمپ بردیم. با پایان گفته‌های او مادر این بازیگر در برابر قضات ایستاد و گفت: همسر و برادرم دروغ می‌گویند، پسرم به هیچ‌گونه مواد مخدری اعتیاد ندارد، اما همسرم قبلا به مواد مخدر معتاد بود و برای همین بیشتر اوقات توهم دارد. سپس نوبت به راننده آمبولانس و مدیر کمپ رسید. آنها نیز گفتند ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم و فکر می‌کردیم شاکی اعتیاد دارد، برای همین زمانی که پدر و دایی‌اش از ما کمک خواستند، سعی کردیم به آنها کمک کنیم.

با پایان گفته‌های متهمان و شاکی، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و پدر این بازیگر را به هشت میلیون تومان جریمه نقدی، دایی‌اش را به ١٨ ماه حبس و راننده آمبولانس و مدیر کمپ را به یک سال حبس محکوم کردند.


تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 31 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن