تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818701948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای سمت شهرداری تهران باشد.


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای سمت شهرداری تهران باشد.
سعید فائقی در گفت و گو با خبرنگار صدای ایران افزود: کسی که سمت شهرداری تهران را به دست می گیرد باید فردی پاکدست و برخودار از تجربه بالا در زمینه فعالیت های عمرانی باشد.
آفتاب‌‌نیوز : وی افزود: توانمندی شهردار آینده تهران برای فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری داخلی و به خصوص خارجی امر مهم دیگری درباره شاخص های شهردار ایده آل است. 


معاون امور هلدینگ های شستا ادامه داد: از میان گزینه های موجود مهرعلیزاده به دلیل پاکدستی و توانمندی برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از مزیت بالایی برخوردار است. 


فائقی افزود: مهرعلیزاده اقدامات عمرانی زیادی در حوزه ها و مناطق مختلف از جمله برق رسانی و ایجاد آب شیرین کن برای کیش را انجام داده است. 


این معاون شستا تصریح کرد: با توجه به تجربیات ورزشی وی و داشتن سابقه معاونت تربیت بدنی او می تواند در زمینه سلامت شهروندان نیز تاثیرات مثبتی ایجاد کند. 


فائقی گفت: مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای قرار گرفتن در سمت شهرداری تهران باشد. 


وی افزود: بنده و مهرعلیزاده هر دو در جزو نیروها و مدیران بهزاد نبوی بودیم و از تجارب وی هنگامی که در وزارت صنایع سنگین بودیم، بهره مند شدیم. 


این معاون شستا افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم میلیاردها تومان قرارداد همکاری با شهرداری تهران دارد که بسیاری از آنها نیمه تمام است و در شرایط فعلی همکاری میان شهرداری و این قرارگاه برای به پایان رساندن این پروژه ها ضروری است و با توجه به قدرت تعامل مهرعلیزاده با حاکمیت، چنانچه فرد دیگری در این سمت قرار گیرد بیش از هر کس دیگری مردم تهران آسیب می بینند. 


وی همچنین افزود: با توجه به سابقه ای که مهرعلیزاده در صنعت خودرو دارد می تواند به منظور رفع مشکلات تهران در زمینه مسائل ترافیک و آلودگی هوا نیز چاره اندیشی مناسب کند. 


فائقی در پایان خاطر نشان کرد: طبق شنیده ها ایشان برنامه جامعی مشتمل بر 700 صفحه برای شهرداری تهران آماده کرد و از سال 92 در این زمینه برنامه ریزی انجام داده است و از این رو وی آمادگی لازم برای انجام اصلاحات مورد نظر شهروندان در شهرداری تهران را داراست




۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن