تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817813040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت روحانی مجروح از حادثه مترو


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روایت روحانی مجروح از حادثه مترو


 روحانی مجروح حادثه روز گذشته ایستگاه مترو شهرری با بیان اینکه ضارب را اصلا ندیدم گفت: ضارب ناگهان و از پشت با جسمی تیز ضربه ای به گردنم وارد کرد.
 
حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همه این وقایع در چند ثانیه اتفاق افتاد افزود: وقتی ضربه به گردنم وارد شد درصدد مقاومت برآمده و تلاش کردم جسم تیز را از ضارب بگیرم.

وی اظهار کرد: به همین دلیل و با مقاومت در برابر حمله ضارب، کف دست چپ و سمت راست صورتم نیز دچار پارگی شد و پس از آن از حال رفته و چیزی متوجه نشدم.

ذوالفقاری گفت: 2 نفر از حاضران در ایستگاه مترو نیز تلاش کردند که جسم تیز را از ضارب بگیرند که این 2 نفر نیز در جریان درگیری با ضارب مصدوم شدند.

وی با اشاره به بهبود شرایط جسمی خود اظهار کرد: پزشکان برای اطمینان خاطر بنده را در بخش مراقبت های ویژه بستری کردند که پس از انتقال به بخش و در صورت نبودن مشکل تا 2 روز آینده از بیمارستان مرخص می شوم.

ذوالفقاری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر اینکه حادثه پس از اقدام وی برای امر به معروف ضارب روی داده گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.

پزشک معالج حجت الاسلام ذوالفقاری نیز پیرامون روند درمانی وی به خبرنگار ایرنا گفت: وقتی مصدوم به بیمارستان 7 تیر انتقال داده شد، خونریزی شدید داشت و در سمت چپ گردن وی برشی به طول 10 سانتیمتر و عمق 2 سانتیمتر ایجاد شده بود.

دکتر حسین بوستانی ادامه داد: همچنین بریدگی نسبتا زیادی در دست چپ و گونه راست ایشان(صورت) ایجاد شده بود که در مرحله اول تلاش شد جلوی خونریزی عروق گرفته شده و خون لازم به ایشان تزریق شد.

بوستانی گفت: ترمیم محل جراحت این مجروح با موفقیت انجام شد و هم اکنون ایشان در بخش مراقبت های ویژه برای اطمینان کامل از ثبات شرایط بستری است و فردا به بخش منتقل شده و در صورتی که شرایط راضی کننده باشد پس فردا(سه شنبه) از بیمارستان مرخص می شود.

به گزارش ایرنا، فردی(مرد 40 ساله) روز گذشته با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری کرد که دراین حادثه یک روحانی و 2 شهروند دیگر مجروح شدند.

با ورود نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه مترو برای برقراری نظم و خاتمه دادن به ماجرا، فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد توجهی نکرده و در نهایت با تیراندازی پلیس مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.



تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 17 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن