تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796671679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارق خوابگاه دختران دانشگاه بهشتی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دستگیری سارق خوابگاه دختران دانشگاه بهشتی
"مدارک شناسایی دانشجویان را به خاطر آن سرقت می کردم که بتوانم از کارت های دانشجویی آنها برای تردد در سطح دانشگاه های تهران استفاده کنم .
زن سارقی که با استفاده از کارت های دانشجویی سرقتی وارد دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شده و اقدام به سرقت می کرد در جریان تحقیقات پلیسی کاراگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی دستگیرشد .

به گزارش مهر، در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه در مخفیگاهش واقع در شرق تهران، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی دقیق این مکان واقع در خیابان شهید مدنی و انجام هماهنگی با دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران، به این محل اعزام و در بازرسی از آنجا موفق به کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه از جمله دو دستگاه لپ تاپ شدند.

اظهارات دانشجوی دانشگاه بهشتی

با بررسی مشخصات دو دستگاه لپ تاپ کشف شده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که هر دو لپ تاپ دارای سابقه سرقت بوده و متعلق به یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.

با حضور دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه چهارم آگاهی، وی ضمن شناسایی دو دستاه لپ تاپ در خصوص نحوه سرقت اموالش به کارآگاهان گفت : ۲۵ اردیبهشت ماه در داخل کلاس دانشگاه حضور داشتم؛ یکی از لپ تاپ ها نیاز به شارژ کردن داشت و به همین علت آنرا به برق وصل کرده بودم و لپ تاپ دوم را نیز به صورت خاموش در زیر آن گذاشته بودم؛ مابین دو کلاس درس بود که برای دقایقی بهمراه دوستان از کلاس خارج شدم اما زمانیکه به کلاس بازگشتم، در کمال تعجب متوجه شدم که هر دو دستگاه لپ تاپم سرقت شده است.

شناسایی و دستگیری سارق

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات از فروشنده اموال مسروقه اطلاع پیدا کردند که خانم جوانی به نام الهام چند روز پیش از عملیات کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی، دو دستگاه لپ تاپ مسروقه را به خریدار اموال مسروقه تحویل داده است.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت  الهام در خیابان شهید مدنی، ضمن دستگیری و انتقال الهام به پایگاه چهارم آگاهی در بازرسی از این محل موفق به کشف دهها کارت دانشجویی متعلق به دانشگاه های مختلف تهران و همچنین دهها کیف زنانه شدند.

اعترافات متهم پرونده

الهام که پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشجویی و سرقت اموال متعلق به دانشجویان بویژه دانشجویان خانم اعتراف کرد؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: " زمانیکه دانشجویان دختر قصد ورود به دانشگاه را داشتند، به همراه آنها وارد دانشگاه می شدم؛ حتی با آنها در کلاس اساتید حاضر می شدم تا زمان مناسبی برای سرقت اموال دانشجویان پیدا شود؛ معمولا دانشجویان در مابین کلاس ها، کیف ها و دیگر اموال خود را داخل کلاس جا می گذارند و خودشان از کلاس بیرون می روند و همین زمان، بهترین زمان برای انجام سرقت است؛ بیشتر کیف های پول و کارت های دانشجویی را سرقت می کردم.

الهام در ادامه اعترفاتش به کارآگاهان گفت : "چند هفته پیش برای سرقت به دانشگاه شهید بهشتی رفته بودم؛ در آنجا بود که توانستم لپ تاپ هایی که داخل یکی از کلاس ها قرار داشت را به راحتی برداشته و با خود از دانشگاه خارج کنم " .

الهام در خصوص علت سرقت مدارک شناسایی دانشجویان نیز گفت : "مدارک شناسایی دانشجویان را به خاطر آن سرقت می کردم که بتوانم از کارت های دانشجویی آنها برای تردد در سطح دانشگاه های تهران استفاده کنم ".

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متهم در اعترافاتش صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشگاهی اعتراف کرده که از جمله آنها می توان به دانشگاه قلهک، علم و صنعت، کشاورزی کرج، دانشگاه آزاد واحد جنوب، دانشکده پرستاری دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد واحد شمال، دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد واحد جنوب، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه آزاد رودهن، دانشگاه الزهرا، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد تهران و... و. اشاره کرد ".

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.


تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 13 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن