تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798476795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه دارندگان پارکینگ‌: اگر کسی پارکینگ بزند، دستش را می‌بوسیم/ تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اتحادیه دارندگان پارکینگ‌: اگر کسی پارکینگ بزند، دستش را می‌بوسیم/ تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ دارد!
رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران تاکید کرد: شهری به وسعت تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ خصوصی دارد و در مجموع شرایط در این شهر به گونه‌ای است که افراد هیچ گونه رغبتی برای ایجاد پارکینگ‌های جدید ندارند.


علیرضا رأسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: داستان پارکینگ‌ها تاکنون بارها و بارها تکرار شده اما برای چندمین بار باید بگوییم که شهری مانند تهران با این وسعت و گستردگی چیزی به نام پارکینگ نداشته و تهران پایتخت بدون پارکینگ است؟!


وی بیان کرد: شهرداری به عنوان متولی ساخت پارکینگ محسوب می‌شود و تا امروز بخش خصوصی در تهران حدود ۱۰۰ پارکینگ ساخته است اما با توجه به تعداد خودروهایی که در شهری مانند تهران وجود دارد، واقعا ۱۰۰ پارکینگ چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟


اتحادیه دارندگان پارکینگ‌: اگر کسی پارکینگ بزند، دستش را می‌بوسیم/ تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ دارد!





رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران ادامه داد: تعرفه‌ای که برای پارکینگ‌ها در نظر گرفته شده، از سال ۱۳۹۴ تاکنون تغییری نکرده است از سوی دیگر این تعرفه منطقی نبوده و هیچ پارکینگی نمی‌تواند با هزینه سه هزار تومانی امورات خود را بچرخاند، در چنین شرایطی واحدها مجبور به تخلف شده و قیمت‌هایی متفاوت را به ناچار اعمال می‌کنند.


عضو هیات مدیره اتاق اصناف همچنین عنوان کرد: طبق قانون هم مصوباتی وجود دارد که اگر افراد ملک خود را در حوزه‌هایی مانند سینما، پمپ بنزین، حمام عمومی و یا پارکینگ مورد استفاده قرار دهند، بعدها برای تغییر کاربری آن لازم است رقمی بسیار بالا را به عنوان هزینه تغییر کاربری پرداخت کنند. در چنین شرایطی اگر همچنان فردی حاضر باشد ملک خود را به پارکینگ اختصاص دهد، ما حتی حاضریم دست او را ببوسیم. اما سال‌هاست که کسی برای دریافت جوازهای راه‌اندازی پارکینگ اقدام نمی‌کند.


رأسی با بیان اینکه اکنون داستان پارکینگ‌ها داستانی بسیار غم‌انگیز است، اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی که متولی ساخت پارکینگ در شهر به شمار می‌رود، معلوم نیست طی این سال‌ها چه تعداد پارکینگ ایجاد کرده اما به هر حال همه می‌دانیم که تعداد پارکینگ‌ها در شهری مانند تهران به هیچ عنوان جوابگوی نیاز مردم و تعداد اتومبیل‌هایی که در شهر وجود دارد، نیست.


وی همچنین یادآور شد: شهرداری حتی برای گرفتن عوارضی مانند پسماند نیز از پارکینگ‌ها هزینه دریافت می‌کند در حالی که واقعا شاید این واحدها چنین استفاده‌ای نداشته‌اند بر همین اساس در مجموع شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که پارکینگ‌داران مجبور می‌شوند به جای هزینه سه هزار تومانی رقمی حدود ۱۰ هزار تومان را مطالبه کنند اما در شرایطی که قیمت‌گذاری منطقی نباشد واقعا چگونه می‌توان جلوی این موضوع را گرفت؟! آیا اصلا می‌توان یک ملک با متراژ هزار تا دو هزار متر را صرف ساخت پارکینگ کرد و برای هر ماشین شبانه‌روزی ۳ هزار تومان دریافت کرد؟!


رأسی به داستان قیمت‌گذاری پارکینگ‌ها نیز اشاره کرد و گفت: شنیده‌ام که جایی مانند فرودگاه مهرآباد برای یک روز نگهداری ماشین در فرودگاه هزینه‌ای معادل ۲۵۰۰۰ تومان دریافت می‌کند و توجیه برای دریافت چنین مبلغ بالایی آن است که با این هزینه برای مردم مقرون به صرفه نخواهد بود که خودروی خود را در پارکینگ بگذارند و به همین دلیل از آوردن خودرو صرف نظر می‌کنند با این وجود پارکینگ‌های درون شهر موظفند هزینه‌ای بین سه تا چهار هزار و ۵۰۰ تومان دریافت کنند که واقعا این قیمت منطقی نیست.


وی در پایان گفت: اکنون قیمت یک شبانه‌روز نگهداری ماشین در یک پارکینگ مسقف ۴۰۰۰ تومان ،غیر مسقف ۳۵۰۰ تومان و پارکینگی که در محدوده طرح تر افیک باشد حدود ۴۵۰۰ تومان تعریف شده است. ما انتظار داریم که این تعرفه واقعی شده و به ۱۰ هزار تومان برسد اما زمانی که پیشنهاد خود را به اتاق اصناف می‌بریم این هزینه تا ۸۰۰۰ تومان کاهش پیدا می‌کند و زمانی که پیشنهاد ۸۰۰۰ تومان به وزارت صنعت و معدن می‌رسد، ۶۰۰۰ تومان شده و وقتی به سازمان حمایت از مصرف‌کننده ارجاع می‌شود، در نهایت ۳۰۰۰ تومان اعلام می‌شود. در چنین شرایطی واقعا چگونه می‌توان از واحدهای مختلف صنف انتظار داشت که ملک و سرمایه خود را در این راه صرف کر ده و حتی هزینه‌های ابتدایی خود را هم نتوانند از طریق کارشان جبران کنند؟!


تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۶ - 10 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن