تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798418517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور همزمان مدیران خودرو در 2رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حضور همزمان مدیران خودرو در 2رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه
شرکت مدیران خودرو تولید کننده خودروهای سواری و شاسی بلند، در هر دو رویداد نمایشگاهی در دو نقطه مختلف و بطور همزمان حضور پیدا کرد تا ضمن معرفی بهتر و بیشتر محصولات جدید خود فعالیت های نمایشگاهی‌اش را در سال 96 با قدرت شروع کرده باشد.
 اولین نمایشگاه‌های تخصصی خودرو در سال 96، سه‌شنبه گذشته 13 تیرماه در دو شهر البرز و ارومیه بطور همزمان آغاز به کار کرد تا با حضور و عرضه محصولات داخلی و خارجی فرصتی برای مقایسه و انتخاب بهتر خودروها برای مشتریان ایجاد شده باشد.

به گزارش عصر ایران ،   شرکت مدیران خودرو تولید کننده خودروهای سواری و شاسی بلند، در هر دو رویداد نمایشگاهی در دو نقطه مختلف و بطور همزمان حضور پیدا کرد تا ضمن معرفی بهتر و بیشتر محصولات جدید خود فعالیت های نمایشگاهی‌اش را در سال 96 با قدرت شروع کرده باشد.

نمایشگاه خودرو البرز چهارمین دوره برگزاری خود را تجربه می‌کند و طی این سال‌ها حضور برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه، قوی‌تر و پر رنگ‌تر بوده است. برندهایی همچون نیسان، میتسوبیشی ، هیوندای، ایران‌خودرو و سایپا در این دوره حضور داشته و شرکت مدیران خودرو نیز با ارائه محصولات خود در قالب دو برند MVM و CHERY نمایش پر رنگی را در این نمایشگاه به اجراء گذاشته است.

نمایشگاه خودرو البرز از 13 لغایت 16 تیرماه از ساعت 18 تا 23 برقرار بوده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس گلشهر کرج، چهارراه گلزار محدوده گلستان گلشهر از غرفه شرکت مدیران خودرو بازدید کنند.


حضور همزمان مدیران خودرو در 2رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه


مردم استان ارومیه نیز برای دومین سال پیاپی شاهد برپایی نمایشگاه تخصصی خودرو در مرکز استان خود بوده و حضور برندهایی از جمله رنو، سایپا، پارس خودرو و البته شرکت مدیران خودرو را تجربه می‌کند. در این نمایشگاه نیز محصولات شرکت مدیران خودرو جهت معرفی بهتر به نمایش عموم گذاشته شده است. نمایشگاه ارومیه نیز از 13 لغایت 16 تیر ماه از ساعت 17 تا 22برقرار خواهد بود.


برند MVM با نمایش محصولات خود از جمله X33S و X22 بعنوان خودروی شاسی بلند و کراس اوور مورد اقبال بازار خودرویی در این دو نمایشگاه امکان آشنایی هر چه بیشتر این دو محصول را برای عموم محیا کرده است. X33S خودرو شاسی بلند پر قدرت ام وی ام با حجم موتور 2000 سی‌سی و X22 بعنوان یک کراس اوور محبوب و با بهره گیری از طراحی جدید که از فروش بالایی نیز در بازار خودرویی برخوردار بوده، توسط این شرکت عرضه و با در نظر گرفتن شرایط فروش منعطف و متنوع نقدی و اقساط فرصت مناسبی را برای ثبت خرید این خودرو را برقرار کرده است.
رویدادهای نمایشگاهی بهترین فرصت برای عرضه کنندگان و همچنین خریداران است، چرا که در یک فرصت زمانی مشخص تعداد زیادی از عرضه کنندگان محصولات خود را به نمایش عموم می‌گذارند و مشتریان می‌توانند بطور همزمان به بررسی و مقایسه خودرو ها نمایند. طراحی، کیفیت تولید، امکانات رفاهی خودرو و البته تناسب این موارد با قیمت فروش خودرو و البته شرایط فروش از جمله شاخص های مهم تصمیم گیری برای مشتریان است.

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۶ - 06 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن