تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798727733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش جوانان در انتخابات ایجاد فضای مطالبه گری و نقد منصفانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر مطرح شد؛
نقش جوانان در انتخابات ایجاد فضای مطالبه گری و نقد منصفانه است

رای گیری جوانان و دانشجویان جبهه مردمی انقلاب اسلامی


شناسهٔ خبر: 3962790 - چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } تهران- اعضا شاخص کمیته جوانان جبهه منا نقش جوانان در ایام انتخابات را ایجاد فضای مطالبه گری و نقد منصفانه و حضور حداکثری دانستند. خبرگزاری مهر- گروه استان ها- فاطمه امجدیان- در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نقش تاثیرگذار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به سراغ مهری طالبی و محمد اسدیان، دو عضو شاخص کمیته جوانان جمنا و امین اسدی مسئول امور استان های جوانان جبهه مردمی انقلاب اسلامی رفتیم و با این افراد به گفتگو نشستیم که در ادامه می آید. * خانم مهری طالبی، لطفا بفرمایید جبهه مردمی تا چه میزان توانسته است که با انتخاب کاندید مردمی برای حضور در عرصه انتخابات ، مسائل جوانان هم پوشش دهد؟ با توجه به نوع ساز و کار در نظر گرفته شده برای ایجاد کمیسیون های مختلف با جلب آراء مردمی درجبهه, جهت رسیدن به کاندیدای واحد و معرفی به آحاد ملت, دیدیم که این روش موجب  ترغیب جوانان به حضور در عرصه انتخابات حتی قبل از ورود به ستادهای تبلیغی کاندیداهای مطرح شد. از ابتدای امر نوع طرح به گونه ای بود که برای جوانان بسیار جذاب و کارآمد  نمود پیدا کرد به همین جهت شاهد حضور پرشور جوانان در همایشهای تشکیل کمیسیون ها و پس از آن دو مجمع عمومی جبهه بودیم. در همین راستا به جهت حضور مستقیم جوانان در ارکان تصمیم گیر جبهه می شود گفت برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتح بابی شده که جوانان بتوانند به صورت مستقیم و رو در رو خواسته ها و ایده هایشان را با کاندیداهای مورد نظر به اشتراک بگذارند. روندی که شاید قبل از تشکیل چنین جمع و چنین تشکیلاتی به سختی میسر می شد و به صورت معمول جوانان برای ورود و ارائه نظر به حلقه های بسته سطوح بالای مدیریت سیاسی دچار معضل بودند و با سد دایره گفتمانی بسته شیخ سالارانه روبرو می شدند.

ساز و کار جبهه این سد را شکست و موجب شد جوانان بتوانند به صورت کاملا آزاد و مستقیم صدایشان را به افراد تاثیر گذار در عرصه سیاست کشور برسانند و همین امر موجب گشت این بزرگواران از نزدیک و به صورت واقعی با مشکلات و معضلات پیش رو و مد نظر جوانان آشنا شده و در طرح ها و برنامه های آتی شان به دنبال رفع این مسائل باشند. * آقای محمد اسدیان، آیا جوانان پویای انقلابی توانسته اند با تکیه بر جبهه جمنا به نامزدی واحد برای رفع دغدغه مندی هایشان برسند؟ جوانان مومن و انقلابی ضمن استفاده از تجربه مثبت بزرگان و همچنین مطالبه گری از بزرگان جهت کنار گذاشتن سیره و روش های غلط بر پایه تعصب های فردی و گروهی، امروز توانستند بهتر از گذشته کنار هم در کمیته« جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب» هم اندیشی کنند و با عقلانیت انقلابی ،به کمک جبهه انقلاب بشتابند. امروز دغدغه جوانان مومن و پویای انقلابی و مطالبه اصلی آنان منویات مقام معظم رهبری است و بدور از سیاست بازی، مطالبه اصلی جوانان مدیریت کارآمد ، انقلابی و درون زا است چرا که در این صورت امکان تامین شغل ، مسکن و ازدواج میسر خواهد شد. دغدغه دیگر جوانان در مدیریت کلان کشور، استفاده از جوانان و از همه مهم تر ایجاد فرایندها و ساختارهای نو و جوان و کنارگذاشتن فرآیندهای کهنه و غلط است.
امروز جوان مومن انقلابی با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب آماده است تا در حوزه های جهاد فرهنگی،جهاد اقتصادی،جهاد علمی،جهاد کبیر ،جهاد اصغر و جهاد اکبر جانفشانی کند. * آقای امین اسدی، لطفا توضیح دهید نقش جوانان در تعامل و تاثیر گذاری بر روند انتخابات آتی چیست؟ نقش اصلی جوانان در انتخابات ایجاد فضای مطالبگری ونقد  منصفانه درست و بدون غرض ورزی از جریانات و نامزدهای انتخابات در چارچوب قانون اساسی است و جوانان باتوجه به اینکه تعداد ۳۳ میلیون نفر هستند به شور و هیجان و تاثیر مستقیم در انتخابات برای مشارکت حداکثری نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند. در طول تاریخ انقلاب، جوانان در عرصه هایی چون پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس ، پیشرفت هسته ای و علمی ، جهاد سازندگی و... نقش بسیار مهم را داشتند و این پتانسیل فعال سبب می شود با مشارکت در تمامی زمینه های موجود شاهد موفقیت و پیشرفت باشیم و یکی از وظایف عمده جوانان همین مسئله انتخابات می باشد جوانان با ورود در مسئله انتخابات نقش روشنگری جامعه و جریان سازی عظیم سیاسی را به عهده دارند و این امر موجب می شود بلوغ فکری جامعه به نمایش گذاشته شود. قشر جوان در هر جامعه ای به لحاظ برخورداری از توان ، انرژی و استعدادهای فراوان نقش تعیین کننده ای در آینده جامعه دارد و جوانان در هر جامعه ای سرمایه اصلی آن جامعه محسوب می شوند که می توانند زمینه های پیشرفت و رشد جامعه را در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی را فراهم کنند. انتخابات آینده نیز یک رفراندم سیاسی است و مانند دیگر انتخابات ریاست جمهوری انتخاب سرنوشت کشور برای دوره ۴ ساله می باشد ، جوانان با بهره گیری از پتانسیل اجرایی بالا و پیگیری بحث روشنگری و مطالبه گری و همچنین انتقاد منصفانه نقش مثمر ثمری را در آینده کشور خواهند داشت و این نقش دوره به دوره پر رنگ تر و  با تاثیر بالاتر خواهد بود . جوانان بهترین نفرات و قشری هستند که همه طیفی از فرهنگی و کارگری و جامعه پزشکی و... تا دانشجویی و اقتصاد و... در آن وجود دارد و این قشر بخوبی می تواند نقاط ضعف کاندیدا را به مردم ارائه دهد و انتقاد خود را در زمینه سازندگی و پیشرفت کشور انجام دهد و همچنین در نشان دادن فرد اصلح نیز کوشش کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن