تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار خودکشی در کشور | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص آمار خودکشی‌ها در سال گذشته توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تراز ، احمد شجاعی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بیشترین شیوه خودکشی در کشور، گفت: متأسفانه سال گذشته به دلیل رسانه‌ای شدن آمار خودکشی‌ها شاهد افزایش خودکشی در اردیبهشت بودیم، البته به طور کلی نسبت به آمار جهانی، آمار کشور ما کمتر است.

وی افزود: سال گذشته چندین مورد خودکشی دو نفره داشتیم که ابتدا در یاسوج رخ داد و با رسانه‌ای شدن به چند استان دیگر هم تسری یافت و تکرار شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص بیشترین شیوه‌های خودکشی در کشور، گفت: ۵۲درصد شیوه خودکشی‌ها حلق آویز، ۱۷ درصد مسمویت با سم، ۷ درصد دارویی، ۶ درصد سلاح گرم، ۶/۵ درصد سوختگی و ۴ درصد سقوط از بلندی بوده است.

شجاعی در رابطه با بیشترین سن خودکشی، گفت: ۲۵ درصد رنج سنی مرتبط با ۳۰ تا ۳۹ سالگی، ۲۱/۹ درصد بین ۱۸ تا ۲۴ سال، ۱۶ درصد ۵۰ سال بوده است. ۷/۵ درصد زیر ۱۸ سال بوده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص آمار ارجاع جساد مجهول الهویه در سال گذشته و اینکه آیا کشف هفتگی ۱۰۰ جسد صحت دارد، گفت: این آمار درست نیست و میزان کشفیات بسیار کم است. بسیاری از مجهول الهویه‌ها عرض دو، سه روز شناسایی می‌شوند.


منبع: مهر

اخبار اقتصادی


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf






زمانبندی انتشار: 13 تير 1396 - 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن