تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798405154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامی کاشانی:نباید آتش‌ به اختیار را به هرج و مرج تفسیر کرد/ قضات وظیفه‌شان را به‌گونه‌ای انجام دهند که پس از مرگ، وارد جهنم نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



امامی کاشانی:نباید آتش‌ به اختیار را به هرج و مرج تفسیر کرد/ قضات وظیفه‌شان را به‌گونه‌ای انجام دهند که پس از مرگ، وارد جهنم نشوند
خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر این‌که امنیت همچون تاجی بر سر ملت ایران قرار گرفته، گفت که گروه‌ها و دسته‌هایی که علیه همدیگر صحبت می‌کنند و به جان هم می‌افتند، این تاج را نمی‌بینند.
روز نو : خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر این‌که امنیت همچون تاجی بر سر ملت ایران قرار گرفته، گفت که گروه‌ها و دسته‌هایی که علیه همدیگر صحبت می‌کنند و به جان هم می‌افتند، این تاج را نمی‌بینند.


 آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به آزادسازی بخش‌های عمده موصل از سوی نیروهای عراقی اعلام کرد: پیروزی مردم عراق علیه کسانی که به نام دین بدترین جنایت را می‌کنند، تبریک می‌گوییم و آزادسازی موصل و بخشی از سوریه را به امت اسلام و انسان‌هایی که در سراسر جهان از عدالت حمایت می‌کنند و با ظلم در ستیز هستند، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال می‌خواهیم ریشه این گروه‌های تروریستی را از بین برده و حامیان‌ استکباری‌شان یعنی امریکا، اسرائیل و آل سعود را به خاک ذلت بنشاند.


او با اشاره به فرارسیدن سالگرد واقعه «۷ تیر» خاطرنشان کرد: شهادت عالم بزرگوار، فردی که در فقه و اصول قوی، در حکمت و فلسفه جدید پرتوان، در مدیریت بی‌نظیر، از نظر علم، اخلاق و مدیریت از برجستگان تاریخ اسلام، یعنی مرحوم آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ نفر از فرهیختگان، فداکاران، انسان‌های پارسا و ارزشمند و خدمت‌گزار در دوران پیش و پس از انقلاب را تسلیت عرض می‌کنیم و سالگرد شهادت این شهید مظلوم و یارانش را گرامی داشته و برای آن‌ها، همه شهدا و امام شهدا طلب مغفرت و علو مقام داریم.


خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه گرفتاری بسیاری دارد، زحمت هم بسیار می‌کشد و ما باید به آن توجه داشته باشیم. ریاست قوه شخصیتی فقیه، باتقوا و پارسا است.


او اعلام کرد: از آیت‌الله لاریجانی و قضات شریفی که با ایشان همکاری می‌کنند و حکم به عدل می‌دهند، تشکر کرده و برای آن‌ها آرزوی توفیق خدمت داریم.


خطیب موقت نماز جمعه یادآور شد: از آن‌جا که این تریبون نماز جمعه است، یک نصیحت می‌کنم به کسانی که قاضی هستند اما وظیفه خودشان را به خوبی انجام نمی‌دهند. البته قوه قضاییه برخورد محکمی داشته اما آن برخورد قضایی است و بنده باید موعظه کنم و به این قضات می‌گویم به‌گونه‌ای وظیفه‌تان را انجام دهید که راه درست را بروید؛ نه این‌که وقتی از این دنیا رفتید، مستقیم وارد جهنم‌تان کنند.


او همچنین با تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران گفت:‌ سپاه عزیز با پرتاب موشک علیه اقدام تروریست‌ها مقابله کرد و امیدوارم که تروریست‌ها و حامیان‌شان فهمیده باشد که جمهوری اسلامی در برابر این جنایات به هیچ عنوان اغماض نمی‌کند.


آیت‌الله امامی کاشانی به بیانات مقام معظم رهبری درباره «آتش به اختیار» نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به این‌که تفاسیر بسیاری صورت گرفته، لازم است توضیحاتی ارائه کنم. «آتش به اختیار» یک اصطلاح نظامی است که وقتی پیش‌آمدی می‌شود، افسر خطوط را مشخص می‌کند و می‌گوید دیگر منتظر فرمان نباشید. این مسئله در نظام مورد استفاده است و اتفاقاً هنگامی که صدام خبیث به ایران حمله کرد، وقتی دکتر چمران برای تشریح جنگ‌های غیرمنظم شهری به مجلس آمد، به این نکته نیز اشاره کرد.


او تصریح کرد: به هر حال جمهوری اسلامی باید به لحاظ فرهنگ قوی و غنی باشد و اگر مشکلی دیدید، باید تذکر دهید و نگذارید سیستم به اصطلاح ضعیف و کم‌توان شود نه این‌که شما کاری کنید و حرکت‌هایی کنید که از آن تفسیر کرده‌اند به هرج و مرج.


او اضافه کرد: بدترین تحریف این است که جمله‌ای از یک سخنرانی چندصفحه‌ای را بگیرند و با حذف پیش و پس آن، از «آتش به اختیار» منظور خود را تفسیر کنند. اما رهبری تاکید کردند که «آتش به اختیار»، نه بی‌قانونی و فحاشی، بلکه کارهای فرهنگی تمیز است.


امامی کاشانی یادآور شد: شخیصتی که ولی‌امر است، عادل است، منادی عدالت و قانون و نظم است، رهبر صلح و آزادی است، رهبر قانون و حق است، چنین کسی برای این‌که بنیه فرهنگی کشور قوی شود، چنین تعبیری را لابه‌لای جملات بیان می‌کند. دشمن می‌خواهد علیه جمهوری اسلامی اقدام کند.


خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین گفت: در مسئله زبان، گفتارها، کردارها، نوشته‌ها و شعارها باید وحدت را حفظ کنیم. می‌‌گویند سلامتی تاجی بر سر انسان و این درحالی است که انسان سالم آن‌را نمی‌بیند و صرفاً بیماران آن‌را می‌بینند.


او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با انقلابی که امام (ره) به انجام رساند و آن همه فداکاری که نسل جوان کشور انجام داد، عزت، اقتدار، ارتقا و قدرت علمی، تکنولوژی، قانون، نظام و قوانین حقوقی را برای ما به ارمغان آورد. این همه امنیت در کشور تاجی است بر سر ملت ایران. بر سر این گروه‌ها و دسته‌ها که علیه هم حرف می‌زنند، تاجی قرار دارد اما آن‌ها که به جان هم می‌افتند، نمی‌بینند و بقیه می‌بینند و می‌گویند خوشا به حال شما! دوستان‌مان می‌گویند احسنت به شما اما دشمنان رنج می‌برند، نقشه می‌ریزند و علیه ما طراحی می‌کنند.


خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین خاطرنشان کرد: با این حال اگر دچار اختلاف شویم، ضعیف خواهیم شد و نمی‌توانیم در برابر دشمن بیاستیم. فداکاری‌هایی که گذشتگان کرده‌اند را از بین می‌بریم. این تاج قدرت و عزت را باید حفظ کرد که این امر با وحدت، توجه به خدا، توکل، دل صاف و نیت پاک محقق می‌شود. خداوند دعای دل صاف را مستجاب می‌کند. ماه مبارک گذشت، این صدق زبان و صفای دل را حفظ کنیم.


آیت‌الله امامی کاشانی در پایان تصریح کرد: هرکس که شعار داد از هر دسته و یا گروهی محکوم است؛ زیرا برخلاف انسجام و وحدت است،‌ باید نگاه همه به ولی‌امر باشد که چه می‌گوید و چه می‌کند.




تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن