تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812988665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول اداره تبليغات اسلامي سراب: روحانيت پرچمدار مبارزه با نظام سلطه و استكبار جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول اداره تبليغات اسلامي سراب: روحانيت پرچمدار مبارزه با نظام سلطه و استكبار جهاني است
خبرگزاري فارس: مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان سراب گفت: روحانيت پرچمدار دين و مبارزه با نظام سلطه و استكبار جهاني است كه امروز در دنيا به عنوان تحقق‌بخش عدالت،پيشرفت، تعالي و معنويت ‌شناخته مي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از سراب، محمد مدرسي ظهر امروز در ديدار با مسئولان نشريات محلي و در سالروز تبليغات اسلامي و ضرورت تبليغ ديني، با اشاره به اهميت تبليغ از ديدگاه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي مبني بر تبليغات براي خدا، افزود: رسالتي كه روحانيون و علما بر عهده دارند خود نوعي جهاد و مبارزه عليه دنياي كفر و جهل است چرا كه ريشه بدبختي هاي انسان ها در جهل و ناداني است.
وي تصريح كرد: اگر انسان نسبت به امور ديني و حقايق الهي شناخت پيدا كند در بيراهه ها و تاريكي ها گم نمي شود و هميشه نور هدايتي هست كه او را به سوي سعادت رهنمون شود.
مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان سراب تصريح كرد: با توجه به تهاجم فرهنگي دشمن به فرهنگ اصيل و ناب اسلام و شبه‌افكني با هدف تضعيف باورهاي عميق ديني، روحانيت، علما و حوزه‌هاي علميه در پاسخگويي به شبهات و مرزباني از مرزهاي اعتقادي وظيفه‌اي سنگين به عهده دارند.
مدرسي همچنين با متذكر شدن نقش رسانه ها و قدرت آنان براي ايستادگي در مقابل دنياي كفر و هياهوي كاذب دشمنان، خواستار همكاري هرچه بيشتر رسانه ها با اداره تبليغات اسلامي شد.
انتهاي پيام/ع
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن