تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسعود شجاعی: تمام آسیا از ایرانی ها هراس دارند


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها:
مسعود شجاعی: تمام آسیا از ایرانی ها هراس دارند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: چون بحث فوتبال کشورمان مطرح است فکر می کنم باید با گفت وگوی مستقیم و بدون تنش هر چه زودتر کدورت بین کی روش و برانکو از بین برود.
خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: چون بحث فوتبال کشورمان مطرح است فکر می کنم باید با گفت وگوی مستقیم و بدون تنش هر چه زودتر کدورت بین کی روش و برانکو از بین برود.
 صحبت از مسعود شجاعی است؛ شاید خاص ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران؛ بازیکنی که جدای از شاخصه های فنی از لحاظ اخلاقی نیز از معیارهای ارزشمندی برخوردار است.
مسعود در سالی که گذشت یک بار دیگر به اروپا بازگشت تا خودش از این رخداد به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش در سال 95 یاد کند. از سوی دیگر تیم ملی فوتبال ایران با حضور این بازیکن توانمند، سال موفقی را پشت سر گذاشت که البته مسعود شجاعی نیز در این موفقیت ها سهم بسزایی را ایفا کرد.
شجاعی، هافبک ملی پوش پانیونیوس یونان کمتر مصاحبه می کند و برخلاف بسیاری از بازیکنان امروز به متن کار بیشتر توجه دارد تا حاشیه ها و شاید همین موضوع باعث شده است تا این بازیکن حرفه ای بتواند سال های سال دور از وطن و در کشورهای مختلف اروپایی و بعضاً حاشیه خلیج فارس دوام آورده و لژیونر موفقی باشد. البته این موضوع هم لازم به ذکر است که گفت و گو با این بازیکن به خاطر نوع پاسخگویی مسعود، همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد.
در هر صورت بعد از مدت ها این فرصت به وجود آمد تا به بهانه اتفاقات شخصی و ورزشی مسعود شجاعی در سال 95 به سراغ این بازیکن رفته و گفت و گوی متفاوتی را با وی ترتیب دهیم که متن آن را در زیر می خوانید
متن گفت و گو با شجاعی به شرح زیر است: 
 در خصوص سال 95 (سال 2016 میلادی) و اتفاقات سپری شده در این سال صحبت کن. سال گذشته برای مسعود شجاعی چطور گذشت؟
برای شخص من سال بسیار خوبی از لحاظ اتفاقات ورزشی بود؛ هم در ...
[ مشاهده متن کامل مسعود شجاعی: تمام آسیا از ایرانی ها هراس دارند در پورتال خبری و سبک زندگی ]

شنبه ، ۳تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن