تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت نمایی اراذل بوی خون گرفت+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز:
قدرت نمایی اراذل بوی خون گرفت+ عکس

قدرت نمایی مابین دو گروه اراذل و اوباش به درگیری و در نهایت شلیک چندین گلوله و قتل ختم شد.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، در ساعت 22 مورخه 13 بهمن ماه 1395 وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی به کلانتری 159 بی سیم اعلام شد.
با حضور ماموران در خیابان منصور - خیابان آشتیانی و انجام اقدامات میدانی اولیه مشخص شد شخصی بنام علی . ن ( 47 ساله ) بر اثر اصابت گلوله های شلیک شده از اسلحه ساچمه زنی ( اسلحه شکاری ) به قتل رسیده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
در همان تحقیقات میدانی اولیه ، کارآگاهان موفق به شناسایی عامل جنایت بنام سعید . ص ( متولد 1366 ) به عنوان یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه بی سیم شدند که بهمراه یکی دیگر از اراذل منطقه بی سیم بنام عبدالله . ش ( متولد 1365 ) با استفاده از اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و شمشیر ، طی یک نزاع و درگیری خونین اقدام به زخمی کردن مقتول و سه نفر دیگربا شلیک گلوله نموده بود که طی آن مقتول در همان محل فوت نموده و سه نفر دیگر نیز مجروح شده بودند.
با شناسایی عبدالله . ش به عنوان همدست سعید ، بلافاصله او نیز به عنوان یکی از متهمین سابق اداره دهم مورد شناسایی قرار گرفت .
بررسی سوابق عبدالله نشان داد که او در سال 1388 طی یک و نزاع و درگیری مرتکب جنایت شده که در آن زمان توسط اداره دهم دستگیر و روانه زندان شده؛همچنین وی تا 6 ماه پیش در زندان بوده اما پس از گرفتن رضایت خانواده مقتول و پرداخت دیه از زندان آزاد شده است .
اقدامات پلیسی جهت دستگیری هر دو متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا مخفیگاه هر دو نفر آنها در فاز دوم اندیشه و ...
[ مشاهده متن کامل قدرت نمایی اراذل بوی خون گرفت+ عکس در خبرگزاری فارس ]

جمعه ، ۲تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن