تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818127464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به حاشیه ایجاد شده برای مصاحبه ظریف


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه،اروپایی ها را حامی و بخشی از برجام دانست و گفت: کشورهای اروپایی علاقمند به افزایش همکاری با ایران هستند و رفت وآمد های اخیر هیات های اروپایی نیز نشانگر این موضوع است.
بهرام قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به این که شنیده شده برخی کشورهای اروپایی خواهان سخت گیری آمریکا نسبت به ایران در موضوعاتی غیر از برجام شده اند، این مطلب را بیان کرد.
به گزارش نامه نیوز، وی موضع اروپایی ها نسبت به برجام را روشن دانست و افزود: اروپایی ها حامی و بخشی از برجام هستند. طیف وسیعی از کشورهای اروپایی در تفاهمات ایران در موضوع هسته ای حضور داشته اند.
سخنگوی وزارت امورخارجه اضافه کرد: چنین خبری را دریافت نکرده ام که رسما کشوری از اروپا خواهان فشار به ایران باشد ولی برعکس کشورهای اروپایی از این موضوع نگران و خواهان افزایش همکاری با جمهوری اسلامی ایران هستند.
قاسمی تصریح کرد: رفت وآمدهای هیات های اروپایی در ماه های اخیر، نشانگر افزایش همکاری از سوی اروپایی ها است و فکر می کنم در شرایط موجود، طرح چنین موضوعاتی رسانه ای و قابل اتکا نیست.
*نتایج مذاکرات حج در زمان لازم اعلام می شود/سازمان حج مسئول مذاکره است
وی درباره آخرین نتایج مذاکره با عربستان درباره مناسک حج نیز گفت: مسئولیت مذاکره با عربستان در خصوص حج برعهده سازمان حج و زیارت است و وزارت خارجه مسئولیتی ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تا جایی که اطلاع دارم مذاکرات تا حدی مثبت پیش رفته است؛ در خصوص برقراری ساز و کار و مکانیزم برای داشتن امکانات کنسولی در ایام حج تفاهمات و مذاکرات مورد بررسی قرار گرفته است .
قاسمی اضافه کرد: اجازه دهیم سازمان حج و زیارت اقدامات لازم را انجام دهد و در زمان لازم نتایج مذاکرات را اعلام خواهد کرد .

*ظریف پاسخ به سوالی را به آینده موکول کرد/برخی علاقمندند برای مخاطبان خود سوژه جدید پیدا کنند
سخنگوی وزارت ...
[ مشاهده متن کامل پاسخ به حاشیه ایجاد شده برای مصاحبه ظریف در پایگاه خبری نامه نیوز ]

جمعه ، ۲تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن