تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818217004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث کتاب سرای بین المللی منطقه آزاد اروند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از احداث کتاب سرا در منطقه خبر داد
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در نشست خبری که به منظور برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اروند برگزار شد، از احداث کتاب سرای بین المللی در این منطقه خبر داد.
سیدمرتضی نعمت زاده عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه های استانی از دهه ۷۰ در کشور آغاز شد و به صورت دوره ای در تمام استان های کشور گسترش یافت.
وی افزود: شرایطی ایجاد شد تا برای نخستین بار در نقطه ای جدا از مرکز استان و در یک منطقه آزاد، یک نمایشگاه با این حجم و گستردگی برگزار شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: به همین دلیل این نمایشگاه علاوه بر مزایایی که بخشی از آن را یارانه تعلق گرفته از سوی ناشران و وزارت ارشاد شامل می شود، از تخفیف ۲۰ درصدی سازمان منطقه آزاد اروند نیز برخوردار است.
نعمت زاده در تشریح اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه هاى مختلف، ادامه داد: بودجه ای که به معاونت فرهنگی تخصیص داده شده، دارای تقسیمات خاص خود است که ۷۰ درصد آن به حوزه های عمرانی اختصاص یافته و ۳۰ درصد باقیمانده نیز به حوزه های فعالیت و اجرایی تعلق دارد و شاید این احساس به طور کم وبیش وجود داشته باشد که ما محدودیت هایی را در حوزه های فعالیت و اجرایی نسبت به سال های گذشته داریم.
وی اشاره کرد: علت این کمبودها این است که بخشی از بودجه های ما به حوزه های عمرانی معاونت که شامل حوزه های کاربردی و فیزیکی در عرصه های فرهنگی و هنری، گردشگری، آموزش، سلامت و محیط زیست و اجتماعی و ورزش است، اختصاص می یابد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تأکید کرد: در حوزه های کاربردی اصولاً ما بیش از بودجه معین هزینه می کنیم، البته ...
[ مشاهده متن کامل احداث کتاب سرای بین المللی منطقه آزاد اروند در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakkhozestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن