تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818104129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ۲۱ درصدی محصولات شیمیایی از معاملات هفته گذشته فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: گروه محصولات شیمیایی سهم ۲۱ درصدی را از ارزش معاملات در میان صنایع فرابورسی در هفته گذشته در اختیار گرفت.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ؛ حجم و ارزش معاملات فرابورس در هفته دوم اسفندماه امسال با رشد چشم گیر 79 و 83 درصدی مواجه شد و بر این اساس دادوستد یک هزار و 638 میلیون ورقه به ارزش بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال در 121 هزار نوبت به ثبت رسید.
در بازارهای اول، دوم، پایه و شرکت های کوچک و متوسط فرابورس نیز تعداد یک میلیون و 588 میلیون سهم به ارزش 4 هزار و 440 میلیارد ریال دست به دست شد که بازار دوم 46 درصد از حجم و 75 درصد از ارزش این معاملات را در اختیار خود گرفت.
گفتنی است این بازار با نقل و انتقال 732 میلیون سهم به ارزش 3 هزار و 332 میلیارد ریال، رشد 232 درصدی در حجم و 145 درصدی در ارزش معاملات را نسبت به هفته پیش تر تجربه کرد و در مقابل بازار اول نیز با ثبت کاهش حجم و ارزش معاملات به میزان 41 و 34 درصد همراه شد. در بازار ابزراهای نوین مالی نیز 50 میلیون ورقه به ارزش 7 هزار و 653 میلیارد ریال در 27 هزار نوبت دادوستد شد.
همچنین گروه محصولات شیمیایی سهم 21 درصدی ارزش معاملات و رتبه نخست را در میان صنایع فرابورسی در این مدت در اختیار گرفت و جایگاه های دوم تا ششم معاملات باراهای فرابورس هم به ترتیب به گروه های اطلاعات و ارتباطات، فلزات اساسی، حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات، بانک ها و موسسات اعتباری و محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر تعلق گرفت.
این گزارش می افزاید: شاخص فرابورس(آیفکس) هم در روز انتهایی هفته گذشته 3.2 واحد معادل 0.4 درصد رشد نسبت به مدت مشابه قبل تر تجربه کرد و در نهایت با ایستادن در ...
[ مشاهده متن کامل سهم ۲۱ درصدی محصولات شیمیایی از معاملات هفته گذشته فرابورس در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن