تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818790146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق بازرگانی استان زنجان: تولید اغلب کالاهای مورد نیاز قطر در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اتاق بازرگانی استان زنجان: تولید اغلب کالاهای مورد نیاز قطر در زنجان
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اغلب کالاهای مورد نیاز کشور قطر در زنجان تولید می شود و این استان باید از این فرصت برای افزایش مراودات تجاری خود استفاده کند.


به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی روز چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی زنجان افزود: امیر نشین قطر هرچند به عنوان یکی از کشورهای کوچک منطقه خاورمیانه شناخته می شود، ولی در سال های گذشته با ثروت فراوانی که از فروش گاز و نفت به دست آورده خود را به یکی از بزرگترین بازیگران سیاسی منطقه تبدیل کرده است.


وی یادآورشد: عربستان سعودی، یکی از متحدان کلیدی قطر، دوشنبه 15 خرداد امسال، شوکی بزرگ به فضای سیاسی منطقه وارد و تمام روابط سیاسی و تجاری خود را با این کشور قطع کرد.


جمیلی اظهار کرد: بحرین، امارات متحده عربی، مصر، نیجریه و همین طور دولت‌های مورد قبول سازمان ملل در یمن و لیبی هم عربستان را همراهی کردند.


وی افزود: در صورت طولانی شدن تحریم، قطر می تواند از یکی از فرودگاه های ایران به عنوان پایلوت پرواز به شرق آسیا و یا افریقا استفاده کند.


جمیلی یادآورشد: محصولات صادراتی ایران به قطر شامل سیمان، گرانول، شمش آهن، شمش روی، قالی، سنگ ساختمانی، پیاز و لیمو می شود.


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: محصولات صادراتی عربستان به قطر شامل محصولات لبنی، گوشت پرندگان، میلگرد، سیم و کابل، دستمال کاغذی، شوینده، آسفالت، پلیمر، چدن، تخم مرغ، پنیر، شمش آلومینیوم، اسب و ماکارونی می شود.


وی با بیان اینکه با آغاز تحریم ها، واردات این کالاهای عربستانی به قطر ممنوع شده است، اظهار کرد: ایرانی و زنجان یکی از تولیدکنندگان با کیفیت این محصولات است و می تواند از این فرصت برای فروش محصولات تولیدی خود و تامین نیاز قطر استفاده کند.




تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 21 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن