تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل ساخت پنج راکتور هسته ای چین تا پایان ۲۰۱۷


واضح آرشیو وب فارسی:ساعت 24: ساعت24-دولت چین اعلام کرد : این کشور تا پایان سال ۲۰۱۷ ساخت راکتور هسته ای را تکمیل و ساخت و ساز هشت راکتور دیگر را آغاز خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری چین دیلی،طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ملی انرژی چین، روند ساخت پنج راکتور هسته ای این کشور در سال ۲۰۱۷ تکمیل و ساخت هشت راکتور دیگر نیز تا پایان سال جاری (میلادی) آغاز خواهد شد. این امر سبب می شود تا ظرفیت تولید برق هسته ای چین تا سال ۲۰۱۲ دو برابر شود.
این وزارتخانه هنوز مشخصات هشت راکتور جدید و محل ساخت آن ها را اعلام نکرده است اما اقدامات اولیه هم اکنون در حال انجام است.
وزارت ملی انرژی چین همچنین اعلام کرد که کشورش آماده است تا صادرات فناوری برق هسته ای خود را افزایش دهد که شامل ادامه همکاری ها با پاکستان برای ساخت واحدهای نیروگاه کراچی و اجرای طرح راکتور hualong one در انگلیس است.
کشور پهناور چین در حال حاضر ۳۶ راکتور برق هسته ای عملیاتی دارد و ۲۱ راکتور نیز در مرحله ساخت و ساز هستند و روند ساخت تعدادی دیگر نیز به زودی آغاز خواهد شد. این راکتورها از پیشرفته ترین نوع خود در دنیا هستند.
ایسنا
[ مشاهده متن کامل تکمیل ساخت پنج راکتور هسته ای چین تا پایان ۲۰۱۷ در سایت خبری تحلیلی ساعت 24 ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ساعت 24]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن