تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797776064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید روحانی بر گسترش همکاری با کشورها و تقویت بخش خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاکید روحانی بر گسترش همکاری با کشورها و تقویت بخش خصوصی
رئیس جمهوری در مراسم دریافت استوارنامه سفرای جدید چند کشور در ایران بر گسترش و توسعه روابط دو جانبه و تقویت فعالیت بخش خصوصی تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین روحانی روز سه شنبه در مراسم دریافت استوارنامه «داتو رستم بن یحیی» سفیر جدید مالزی در ایران، از روابط رو به رشد و در حال پیشرفت دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: توسعه همه جانبه مناسبات ایران و مالزی به نفع دو ملت و منطقه خواهد بود.
وی با مثبت ارزیابی کردن سفر سال گذشته خود به مالزی در راستای گسترش روابط و همکاری‌های دو کشور، بر ضرورت اجرایی شدن توافقات تهران – کوالالامپور تاکید کرد.
روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره اهمیت ویژه‌ای برای مالزی در میان کشورهای آسیای جنوب شرقی قائل است و روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، دانشگاهی و گردشگری پیوسته رو به توسعه بوده، اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان دو کشور به سرعت مناسبات دو کشور به سطوح قابل انتظار و متناسب با ظرفیت‌ها برسد.
رییس‌ جمهوری، مالزی را کشوری در حال توسعه در میان کشورهای اسلامی و به دنبال اسلام رحمانی و معتدل برشمرد و خاطر نشان کرد: گسترش روابط فرهنگی و اجتماعی میان کشورهایی که به اسلام اعتدالی معتقدند، بسیار حائز اهمیت است.
روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها با مالزی در زمینه مبارزه با تروریسم و خشونت در منطقه است، تاکید کرد: افکار خشونت‌آمیز و افراطی امروز برای منطقه و دنیای اسلام بسیار خطرناک است و ایران و مالزی علاوه بر تلاش برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی می‌توانند در راستای گسترش و تقویت روابط فرهنگی در جهان اسلام، همکاری کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا روابط خود را در بخش‌های مختلف از جمله انرژی و گردشگری با مالزی گسترش دهد و امیدواریم در دوران ماموریت سفیر جدید مالزی در ایران، شاهد تحولات مثبت میان دو دولت و دو کشور باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «داتو رستم بن یحیی» سفیر جدید مالزی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهوری ایران، گفت: مالزی خواهان توسعه و تعمیق مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها بویژه اقتصادی است و در این راستا هدف ما دو برابر کردن سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و مالزی است.
سفیر جدید مالزی همچنین با اشاره به اینکه تمامی توافقات سفر رئیس جمهوری کشورمان به مالزی در حال اجرا است، گفت: روابط ایران و مالزی امروز در حال توسعه بوده و ما به دنبال گسترش مناسبات با تهران در بالاترین سطوح هستیم.

** اجرای توافقات تهران – لیوبلیانا در مسیر توسعه روابط مشترک ، ضروری است
همچنین رئیس جمهوری در مراسم دریافت استوارنامه خانم «کریستینا رادی» سفیر جدید اسلوونی در تهران، با اشاره به اینکه امروز ظرفیت‌های خوبی در راستای توسعه مناسبات دو کشور وجود دارد که باید با تلاش مسئولان اجرایی شود، گفت: روابط ایران و اسلوونی همواره مثبت بوده و امیدوارم در آینده شاهد توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف تجاری، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.
وی به سفر سال گذشته رییس جمهور این کشور به جمهوری اسلامی ایران را موجب تحولات مثبت در روابط مشترک دانست و بر ضرورت اجرای توافقات تهران – لیوبلیانا در مسیر روابط رو به توسعه دو کشور تاکید کرد.
روحانی همچنین اظهار امیدواری کرد در دوران مأموریت سفیر جدید اسلوونی در ایران شاهد تحولات مثبت در راستای افزایش مناسبات و همکاری‌های دو ملت و دو دولت باشیم.
خانم «کریستینا رادی» سفیر جدید اسلوونی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری کشورمان، گفت: هیچ مانعی در مسیر توسعه روابط و همکاری‌های ایران و اسلوونی وجود ندارد و از هیچ تلاشی برای گسترش مناسبات و اجرای توافقات انجام شده میان دو کشور دریغ نخواهیم کرد.

** بعد از اجرایی شدن برجام افزایش تعاملات تهران و مکزیکوسیتی مهیا است
رئیس جمهوری همچنین در مراسم دریافت استوارنامه "خوزه آلفونسو زگبه کامارنا" سفیر جدید مکزیک در تهران، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه در دوره جدید شاهد تحرک و گسترش بیشتر در روابط دو کشور باشیم، گفت: ایران و مکزیک روابط بلندمدتی دارند، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح تعاملات و روابط به ویژه در عرصه اقتصادی بهره بگیریم.
روحانی با بیان اینکه دولت های ایران و مکزیک برای گسترش روابط در همه حوزه ها اراده جدی دارند، گفت: باید با شناسایی ظرفیتها و زمینه های گسترش همکاری های ایران و مکزیک، امکان تعمیق و توسعه روابط بخش های خصوصی دو کشور بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برخورداری از روابط خوب با مکزیک و کشورهای حوزه آمریکای مرکزی و جنوبی بوده است، افزود: بعد از اجرایی شدن برجام و رفع برخی تحریمها و مشکلات موجود در مسیر گسترش روابط، زمینه برای افزایش تعاملات و مراودات تهران و مکزیکوسیتی مهیا است.
روحانی با اشاره به اینکه دو کشور رویکردها و نگاه نزدیکی به مسائل و تحولات جهان دارند، اظهار داشت: معتقدیم مداخله قدرتهای بزرگ در امور دیگر کشورها باید رفع شده و کشورهای مستقل نیز باید تلاش کنند ضمن ایجاد روابط نزدیک، صدای واحدی در عرصه جهانی از آنها شنیده شود.
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران، راه حل مشکلات بین المللی، گفتگو و رایزنی های سیاسی است. ایران و مکزیک و کشورهایی که دیدگاه نزدیکی به در این عرصه با یکدیگر دارند، باید در عرصه بین المللی صف واحدی تشکیل دهند.
خوزه آلفونسو زگبه کامارنا سفیر جدید مکزیک نیز در این دیدار که روز سه شنبه انجام شد، ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور و ابلاغ پیام تبریک رییس جمهور و دولت مکزیک به مناسبت انتخاب مجدد دکتر روحانی، گفت: روابط دولتها و مجالس دو کشور در سطح بالایی قرار دارد و روابط فرهنگی گسترده ای نیز بین دو طرف برقرار است.
سفیر مکزیک با تاکید بر اینکه کشورش خواهان توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط با تهران است، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم همسو با سطح روابط سیاسی ، همکاری های اقتصادی و تجاری خود را نیز گسترش دهیم.

** تاکید بر نقش بخش خصوصی در تقویت همکاریهای مشترک
رئیس جمهوری در ادامه دیدارها ضمن دریافت استوارنامه "کالایا ویباتی بومی پراتس" سفیر جدید تایلند در تهران، گفت: ایران و تایلند توافقات خوبی برای گسترش و تعمیق همکاری ها بویژه در حوزه های های انرژی، صنعت و کشاورزی دارند که با اجرای آنها و مشارکت فعال بخشهای دولتی و خصوصی ، شاهد توسعه بیش از پیش روابط خواهیم بود.
روحانی با اشاره به سابقه 4 قرن روابط ایران و تایلند، گفت : تهران از گسترش همکاری در همه زمینه ها با بانکوک استقبال می کند و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیتها، شاهد پیوند نزدیک تر بین دو کشور و دو ملت باشیم.
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه روابط دو کشور رو به گسترش و در حال پیشرفت است، اضافه کرد: پس از اجرای برجام و رفع تحریمها فرصت خوبی برای گسترش روابط بین دو کشور وجود دارد که امیدوارم منجر به ارتقای سطح روابط اقتصادی و فرهنگی تهران و بانکوک شود.
روحانی همچنین اجرای توافقات صورت گرفته در جریان سفر سال گذشته خود به تایلند را برای تحرک بیشتر در مناسبات دو کشور حائز اهمیت دانست.
کالایا ویباتی بومی پراتس سفیر جدید تایلند نیز در این دیدار روابط تهران و بانکوک را همواره نزدیک و دوستانه توصیف و تصریح کرد: برجام فرصتهای جدیدی در مسیر گسترش روابط دو کشور قرار داده که امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: تایلند علاقمند به گسترش روابط خود با ایران در عرصه های انرژی، تجارت، محصولات غذایی و کشاورزی و توسعه گردشگری و افزایش تعداد گردشگران تایلندی به ایران است.
سفیر جدید تایلند با اشاره به اینکه به زودی توافقنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور امضا خواهد شد، اظهار امیدواری کرد این توافق به ارتقای سطح روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور منجر شود.



۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن