تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسایی: روز راحتی مقابل گیتی پسند داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه تماشاگران گیتی پسند در حق دروازه بان تیمش بی انصافی کردند، گفت: مقابل گیتی پسند یک فوتسال شیک ارائه کردیم ولی به بازی زیبا امتیاز نمی دهند.
خبرگزاری مهر: وحید شمسایی درباره شکست تیم تاسیسات برابر گیتی پسند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال و عملکرد خوب تیمش در این مسابقه، گفت: ما در اکثر مسابقات امسال همینطور بازی کردیم ولی متاسفانه چون پخش تلویزیونی نداریم، عملکردمان دیده نمی شود. با این حال به بازی زیبا و قشنگ امتیاز نمی دهند و ما سه امتیاز را از دست دادیم. امسال اتفاقات خوبی برای ما رقم نمی خورد و بدشانسی دست از سرمان بر نمی دارد.
وی افزود: در بازی با گیتی پسند بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم. به بازیکنانم گفته بودم که گیتی پسند چطور گل می زند. ضمن اینکه خودمان هم فرصتهای زیادی داشتیم که از دست دادیم و سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند هم روز خوبی داشت. اگر فوتسال آن روی دیگرش را نشان می داد باید با اختلاف پنج، شش گل حریف را شکست می دادیم.
شمسایی ادامه داد: باید به فوتسال ایران بابت این بازی درگیرانه و محکم تبریک گفت. درست است بازی را واگذار کردیم ولی یک فوتسال شیک به نمایش گذاشتیم و با قدرت بازی کردیم.
سرمربی تاسیسات در خصوص اعتراضها روی گل سوم گیتی پسند، گفت: ما در آن صحنه داشتیم دیوار دفاعی را می چیدیم که داور سوت زد. این سوت اشتباه بود ولی آن ضربه گل شد.
شمسایی تاکید کرد: من هیچ موقع درباره داوری صحبت نکرده ام. الان هم نمی خواهم حرفی بزنم ولی شاید بازیکنان گیتی پسند می توانستند در دو، سه صحنه اخراج شوند. باوجود این، عرض پیما و پورافشار از بهترین داوران فوتسال ما هستند.
ویکه به خاطر محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد، در اینباره تصریح کرد: اتفاقات روز راحتی داشتم چون روی سکو و دقیقا پشت نیمکت بودم! هر لحظه با کادر فنی در ارتباط بودم. با محمود ...
[ مشاهده متن کامل شمسایی: روز راحتی مقابل گیتی پسند داشتم در پورتال خبری و سبک زندگی ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن