تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818163872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم با حضورقاریان در سنندج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم با حضورقاریان در سنندج برگزار شد

خبرگزاری شبستان: کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم با حضور قاریان و فعالان و مربیان خانه های نور در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزارشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسنندج، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز(۸اسفند) در این محفل معنوی اظهار کرد: همه ما مسلمانان هرچه داریم به برکت دین مبین اسلام و کتاب روشنگر و مقدس آن یعنی قرآن کریم است و به همین دلیل برما واجب است که از مهجوریت این کتاب آسمانی در سطوح مختلف جامعه جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه قرآنی افزود: این کارگاه های قرآنی با هدف مهجوریت زدایی از کلام وحی در رشته های تجوید ،صوت و لحن، استماع، سیره شناسی تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید برجسته برگزار می شود.
گلباغی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی از بروز بسیاری از انحرافات و آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری می کند بنابراین باید در راستای ترویج این کتاب آسمانی حساسیت بیشتری ازخود نشان دهیم.
این مقام مسئول اظهار داشت: قرآن کریم مانند ریسمانی است و همه ما مسلمانان باید از طریق این ریسمان روز به روز بیشتر دستورات این کتاب آسمانی را در زندگی پیاده کنیم.
وی افزود: قرآن کریم از طرف خداوند بر حضرت محمد(ص) نازل شده تا دست ما را بگیرد زیرا این کتاب آسمانی مانند رودخانه پهناوری است که نهایت استفاده را از آن ببریم.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان تصریح کرد: هیچ بیمارستانی بدون حضور طبیب مفهوم و معنای ندارد و مساجد نیز بدون روحانیت و تدریس قرآن بی معنا است، بنابراین باید تلاش کنیم که مساجد ما خالی از تدریس قرآن و روحانیون نباشند.
گلباغی در پایان ضمن قدردانی از حضور مربیان و قاریان برجسته کشوری و استانی در این محفل معنوی خاطرنشان ...
[ مشاهده متن کامل کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم با حضورقاریان در سنندج برگزار شد در خبرگزاری شبستان ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن