تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798347290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین اجتماعی: شرمنده بازنشستگان هستیم/ تلاش می کنیم افزایش حقوق‌ها بالاتر از نرخ تورم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تامین اجتماعی: شرمنده بازنشستگان هستیم/ تلاش می کنیم افزایش حقوق‌ها بالاتر از نرخ تورم باشد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: شرمنده بازنشستگان هستیم ولی تلاش کرده‌ایم که هر سال افزایش حقوق‌ها بالاتر از نرخ تورم باشد و در جهت آینده‌ای بهتر و اطمینان‌بخش‌تر اقدامات موثری صورت گرفته است.


به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگران، بازنشستگان و کارآفرینان استان کرمانشاه با بیان اینکه ٢٥ سال است که افتخار خدمت‌گذاری به جامعه کارگری را دارد، گفت: خدا را شاکرم و افتخار می‌کنم که خدمت ‌گذار جامعه کارگری هستم.


نوربخش افزود: ١٢ سال در بخش‌های مختلف مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی بوده‌ام و ١٣ سال نیز در وظیفه حرفه‌ای و پزشکی فعالیت کرده‌ام و به دلیل حرفه اصلی خود، همدرد کارگران عزیز بوده‌ام و عمیقا خداوند متعال را سپاسگذارم که دانش حرفه‌ای خود را در خدمت جامعه کارگری قرار داده‌ام.


وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی و جامعه شریف کارگران و بازنشستگان این سازمان را خانه خود می‌دانند، گفت: ما در شرایطی سازمان را تحویل گرفتیم که در ورطه مسائل حاشیه‌ای بود و درگیر مسائلی بود که ربطی به این سازمان نداشت و چالش حیثیتی ایجاد کرده بود.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه منابع این سازمان متعلق به کارگران و بازنشستگان است، گفت: منابع این سازمان حاصل انباشت بین نسلی حق بیمه کارگران این کشور است. کارگری که از سفره کوچک او منابع این سازمان تشکیل می‌شود و دستبرد در این منابع و شریک کردن افرادی مثل بابک زنجانی در این منابع چالش جدی به وجود آورده بود.
نوربخش ایجاد کسری بودجه فاحش برای سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر نتایج سوء مدیریت در دولت قبل ارزیابی کرد و گفت: در سال ٩١ از بودجه ٣٢ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی ٥٠٠٠ میلیارد تومان کسری وجود داشت.


وی ادامه داد: امسال بودجه سازمان ٨٢ هزار میلیارد تومان است به عبارتی ماهیانه ٦٠٠٠ میلیارد تومان بدون اتکا به منابع عمومی در این سازمان پرداخت صورت می‌گیرد و در شرایط بسیار سخت به کشور کمک می‌کند.


نوربخش با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی در اقتصاد مقاومتی در سنگر اول قرار دارد، اظهارکرد: این سازمان در شرایطی که فضای کسب و کار با چالش مواجه بود توانست خود را اداره کند و البته نتوانستیم جبران مافات کامل آنچه بر سر کارگران رفت را انجام دهیم و بخشی از عقب افتادگی‌ها جبران شد و هنوز بخش زیادی از مسائل باقی است.


وی در ادامه به مقایسه افزایش حقوق بازنشستگان و نسبت آن با تورم سالیانه در سال‌های اخیر و دولت قبل پرداخت و گفت: کارگران و بازنشستگان در دولت قبل ٢٥ درصد کمتر از نرخ تورم افزایش حقوق داشته‌اند و در دولت دکتر روحانی ٣٢ درصد بیشتر از نرخ تورم افزایش حقوق داشته‌اند و بخشی از عقب ماندگی‌های گذشته جبران شده است.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأیید وجود کاستی و مشکلات در معیشت کارگران و بازنشستگان، گفت: همواره در جلسات مختلف اعلام کرده‌ایم که شرمنده بازنشستگان هستیم ولی تلاش کرده‌ایم که هر سال افزایش حقوق‌ها بالاتر از نرخ تورم باشد و در جهت آینده‌ای بهتر و اطمینان‌بخش‌تر اقدامات موثری صورت گرفته است.


نوربخش تدوین سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی و پیشگیری از ایجاد تعهدات بدون منبع جدید برای سازمان تأمین اجتماعی را از مهمترین دستاوردهای سال‌های اخبر عنوان و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری سازمان تأمین اجتماعی ایده اولیه سیاست‌های مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است که ارزش بسیار زیادی برای این سازمان دارد.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: قسمت عمده‌ای از مسائل سازمان تأمین اجتماعی مربوط به تعهدات بدون منبع است که سالیانه ٢٢ هزار میلیارد تومان تعهد دولت به این سازمان ایجاد می‌کند در حالی که حداکثر ٢ تا ٣ هزار میلیارد تومان به این سازمان پرداخت می‌شود. البته در سال گذشته ١٥ هزار میلیارد تومان به سازمان پرداخت یا واگذاری انجام شده است.


تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 15 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن