تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز ابتدایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
اجرای برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز ابتدایی

رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، از اجرای موفقیت آمیز مرحله نخست برنامه کشوری ارتقای سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز ابتدایی، خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر حمید صمدزاده در همایش کشوری مدیران سلامت دهان ودندان دانشگاههای کشور در چابهار گفت: بر اساس توافقنامه وزرای بهداشت و آموزش و پرورش، برنامه کشوری ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان و طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان ۶ تا ۱۴ ساله مقاطع ابتدایی کشور که از آغاز سال تحصیلی امسال شروع شده بود تاکنون برای ۶ میلیون دانش آموزان ابتدایی از مجموع ۷ میلیون نفر با پوششی موفقیت آمیز انجام شده است و این برنامه ملی تا هر زمانیکه تمام دانش آموزان کشور را تحت پوشش قرار دهد ادامه خواهد داشت.
وی افزود: مرحله دوم طرح وارنیش فلوراید در مدارس آغاز شده است و در بسیاری از حوزه های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی همکار در طرح، مرحله وارنیش فلورایدتراپی تمام شده که امیدواریم در پایان این طرح 10 درصد دانش آموزان کشور دندان بدون مشکل (ترمیمی وکشیدنی )داشته باشند.
صمدزاده تاکید کرد: مدیران سلامت دهان ودندان برنامه دندانپزشک خانواده برای شهرهای زیر 20 هزار جمعیت ومناطق محروم را با اهتمام بیشتری دنبال کنند و با گردآوری اطلاعات نیاز های مردم را شناسایی ودر نتیجه آن خدمات به مردم ارائه کنند.
معاون فنی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان نیز گفت:دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه دهان ودندان وحجم اعتبارات در این حوزه در مقایسه با قبل غیر قابل مقایسه است.
دکتر زنگنه افزود: ارائه خدمات رایگان به مناطق روستایی در بخش دهان ودندان پس از طرح تحول سلامت از ...
[ مشاهده متن کامل اجرای برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز ابتدایی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۲۵خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.sb.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن