تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796370629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد استان تهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد استان تهران اعلام شد


دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در این استان پرداخت.

به گزارش ایسنا، دکتر شمس با بیان اینکه طبق مصوبه جلسه هماهنگی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده است مصاحبه های دکتری به صورت استانی برگزار شوند، گفت: در پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 50درصد نمره به آزمون کتبی و 50درصد به مصاحبه اختصاص داده شده است که از این 50درصد، 30درصد متعلق به مستندات و 20درصد مربوط به مصاحبه علمی است.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری به صورت استانی برگزار می شود، اظهار داشت: بیش از 80درصد داوطلبان آزمون دکتری، اولویت اولشان برای مصاحبه استان تهران است. در واقع از مجموع 40هزار و 500 داوطلب پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، حدود 37هزار نفر در استان تهران هم مصاحبه خواهند داشت.

دکتر شمس با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی که برای اجرای طرح استانی مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: بلافاصله پس از تشکیل این جلسه، در روز بعد ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تشکیل و در مورد چند موضوع مهم تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به واحدهایی که مصاحبه دکتری در استان تهران را انجام می دهند، گفت: در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مقرر شد واحد تهران جنوب (مصاحبه رشته های فنی مهندسی)، واحد علوم و تحقیقات (مصاحبه رشته های علوم پایه، کشاورزی و محیط‌زیست)، واحد تهران مرکزی (مصاحبه رشته های علوم انسانی، که به دلیل کثرت متقاضیان این رشته ها، واحد تهران شمال نیز مشارکت خواهد کرد) را انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه در جلسه فوق درخصوص انتخاب مدیران گروه های تخصصی مصاحبه‌کننده نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد، گفت: بر این اساس باید برای هر رشته / گرایش یک مدیرگروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و ترجیحاً با مرتبه علمی دانشیار به بالا تعیین شود.

شمس افزود: در این جلسه مدیران گروه انتخاب شده و مقرر شد در اولین جلسه مدیران گروه ها که هفته آینده در استان تهران برگزار شود و به آنها ماموریت داده شود که تا تاریخ 29 خرداد، اعضای هیات علمی گروه های مصاحبه‌کننده را برای صدور احکام معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه استان تهران، درخصوص نحوه پذیرایی و استقبال از اساتید مصاحبه‌کننده و داوطلبان مصاحبه‌شونده، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دکتر شمس با بیان اینکه مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از روز 18 تیرماه لغایت 6 مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: از آنجا که استان تهران بیشترین جمعیت مصاحبه‌شونده را دارد، 5 روز اول(18 تیر لغایت 22 تیر) مصاحبه های دکتری استان تهران برگزار خواهد شد و 2 روز متعاقب آن یعنی 23 و 24 تیرماه مصاحبه با تأخیر برای داوطلبان این استان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: از آنجا که ممکن است داوطلبی در بیش از یک استان مصاحبه داشته باشد، برای رفاه حال داوطلبان مقرر شده که با ارائه گواهی مصاحبه در استان دیگر، داوطلب بتواند در روزهای بعد از زمان مصاحبه تعیین شده حاضر شده و مصاحبه او انجام شود.

وی درخصوص نتیجه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج مصاحبه به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال خواهد شد و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس در پایان با اشاره به ترکیب جمعیتی دانشجویی داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: در سال جاری از مجموع37 هزار نفر داوطلب مصاحبه برای پذیرش در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، 6 هزار داوطلب در رشته فنی مهندسی، بالغ بر 7هزار نفر در رشته های علوم پایه، کشاورزی و زیست‌ و 18هزار نفر در رشته های علوم انسانی و بقیه به رشته های هنر و زبان های خارجی اختصاص دارد.


تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 14 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن