محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1828319365
انتقاد بازیگر خردسال از داوری جشنواره فجر - پایگاه خبری تحلیلی گذار
واضح آرشیو وب فارسی:گذار: او به حرف هایی که برای این نشست خبری آماده کرده بود اشاره کرد و گفت: یکسری حرف ها را از قبل آماده کرده بودم تا در این نشست بگویم اما این قدر از این استقبال حالم خوب است که ترجیح می دهم آن را خراب نکنم. این کارگران ادامه داد: ایده کار از حدود سه سال […]او به حرف هایی که برای این نشست خبری آماده کرده بود اشاره کرد و گفت: یکسری حرف ها را از قبل آماده کرده بودم تا در این نشست بگویم اما این قدر از این استقبال حالم خوب است که ترجیح می دهم آن را خراب نکنم. این کارگران ادامه داد: ایده کار از حدود سه سال و نیم پیش زمانی که خودم درگیر این ماراتن ۲۱ روز بعد بودم در داروخانه سیزده آبان به ذهنم رسید. کم کم تصاویر پراکنده ای از آن ایام کنار هم قرار گرفت و تبدیل به یک ایده شد و بعد روی متن آن کار کردم و به احسان ثقفی نشان دادم. خوشبختانه او هم با متن ارتباط برقرار کرد و دغدغه های مشترکی نسبت به کار پیدا کردیم. فیلمنامه هفت بار بازنویسی شد و در مرحله آخر و زمان پیش تولید هم یک بار دیگر مورد بازنویسی قرار گرفت و در نهایت شهریورماه کار امسال کلید خورد. خردمندان با بیان اینکه این فیلم یکی از پرلوکیشن ترین فیلم ها ی حاضر در جشنواره است، گفت: آنچه در فیلم مهم است اتمسفری است که اطراف این بچه است و هر کدام از فضاها کاراکتری دارند که باید به آنها می پرداختیم. تمرکز اصلی ما روی مرتضی بود. دغدغه ما این نبود که به وجهه غم و غصه غالب بر فضای بیماران سرطانی بپردازیم. برای ما شخصیت فعال و پویا و حماسی مرتضی مهم بود. او در پاسخ به این سوال که اثر شما مانند کارهای دهه ۶۰ و آثار مجید مجیدی است، گفت: منکر نمی شوم که از آثار مجیدی متاثر هستم اما این فیلم کهنه نیست و در شرایط روز و معاصر اتفاق می افتد. موضوع این فیلم مسئله ای فراتر از کودک و نوجوان است چراکه این روزها با همه اقشار جامعه این فیلم را دیده ام و خوشبختانه اکثریت جامعه با آن ارتباط برقرار کرده اند. این کارگردان گفت: برای کودک و نوجوان فیلم نساخته ام و در واقع فیلم از نگاه یک نوجوان به یک مسئله اجتماعی می پردازد و یک ملودرام اجتماعی است. البته می تواند برای نوجوانان هم جذاب باشد و تخیل جوانان را برانگیزد و بگوییم فیلم کودک و نوجوان است و در جشنواره کودک و نوجوان هم که در حال انقراض است جای داشته باشد. خردمندان درباره انتخاب خانم بیات در نقش مادر گفت: از ابتدا گزینه اول ما برای این نقش ساره بیات بود و خوشبختانه او فیلمنامه را دوست داشت و با تمام وجود آمد و انرژی زیادی برای کار گذاشت تا نقش را آن طور که ما می خواهیم بازی کند. او ادامه داد: مهمترین نکته این بود که در مواجه با مشکلات، اراده بر حل آن داشته باشیم. وقتی اراده می کنیم مشکلی را حل کنیم پیروز هستیم و این دقیقا مانند مفهوم شهادت است. وقتی یک مجاهد عزم نبرد علیه باطل را می کند حتی اگر کشته شود باز هم پیروز است. موضوع ما در فیلم هم مسئله عزم و اراده برای حل مشکل بود و این موضوع در کاراکتر مرتضی بسیار برای ما اهمیت داشت.. خردمندان درباره نمایش این فیلم دو روز بعد از انتخاب اسامی نامزدها گفت: فیلم بیست و یک روز بعد تنها فیلمی است که در بخش مسابقه دو روز بعد از اعلام اسامی نامزدها نمایش داده شد. من با احترام به تمامی کارگردان ها می گویم اگر اولویت بندی شما به گونه ای است که بخشی را برای مسابقه انتخاب می کنید و ۳۴ فیلم را برای نمایش در آن قرار می دهید چرا باید یک فیلم در این بخش دو روز بعد از اعلام اسامی نمایش داده شود. این کار با چه استدلالی صورت گرفته؟ متاسفانه هیچ پاسخی از هیچ مسئولی در جشنواره نگرفتیم. او با تاکید بر اینکه این موضوع تعمدی بوده، گفت: فیلم ما آیا کمدی است؟ آیا شوخی جنسی در آن مطرح شده ؟ نه! فیلم ما یک ملودارم اجتماعی است که یک کودک قهرمان آن است، اگرچه بازیگران حرفه ای در آن حضور ندارند اما آیا شایستگی حضور در هیچ بخشی را نداشت؟ متاسفانه فیلم ما در بخش جلوه های ویژه نامزد می شود که اصلا در فیلم وجود نداشت چون ما وقت کم آوردیم و قرار شد بعد از جشنواره آن را کامل کنیم اما جالب است این بخش کاندیدا می شود! آیا فیلم را ندیدید؟ در چه شرایطی فیلم را دیدند؟ او درباره رضایت از فیلم های جشنواره سی و پنجم گفت: ابتدا تصور ما خوب بود و فکر می کردیم حتما تدبیری وجود داشته که فیلم اولی ها را با دیگر فیلم ها در بخش رقابتی قرار دادند اما الان متوجه شدیم زحمات ما فیلم اولی ها نادیده گرفته شده و احساس می کنم امروز که روز آخر جشنواره است این ادغام با این نحوه داوری کاملا غلط است. او همچنین درباره موسیقی فیلم توضیح داد: متاسفانه ما زمان کافی برای موسیقی فیلم نداشتیم و آقای کهن دل قرار بود برای این فیلم موسیقی بسازد که موفق نشدد و ما مجبور شدیم دو قطعه انتخابی را برای فیلم درنظر بگیریم تا بعد از جشنواره تکلیف آن مشخص شود. مهدی قربانی(بازیگر) این فیلم درباره شباهت این فیلم به فیلم های سینمایی دهه ۶۰ گفت: قرار نیست این فیلم چیز جدیدی را اضافه کند. این تصویر زندگی روزمره آدم هاست، آن چیزی که ممکن است خیلی از ما ندانیم این است که بسیاری از این افراد هستند که در شهر ما زندگی می کنند و مشکل دارو دارند و یا در آرزوی فیلمسازی هستند. او درباره کلوپ های بازی که در فیلم نمایش داده شده بود، گفت: من برای اینکه با این فضاها آشنا شوم چند مرتبه آنجا رفتم، متاسفانه فضای کلوپ ها بسیار بی رحم است و در آنجا شرط بندی می کنند، کتک می زنند و ممکن است گاهی اوقات برنده باشی و گاهی اوقات بازنده. حسین شریفی دیگر بازیگر نوجوان این فیلم گفت: درست است ما اینجایی نیستیم اما بالاخره در شهر ما هم کلوپ هست و ما آنجا بازی می کنیم. محمدرضا شفاه(تهیه کننده) با بیان اینکه ۱۰ روز است منتظر دیدن این فیلم در برج میلاد است، گفت: بی صبرانه منتظر اکران این فیلم برای اهالی رسانه بودم و صبر بسیار سختی بود. نقطه استارت ما دقیقا روز پایانی جشنواره است و انتظار این حضور فوق العاده شما را نداشتم. او ادامه داد: معمولا روز آخر فرش ها را جمع می کنند و ما خیلی شانس آوردیم به ما نگفتند بیرون می روی چراغ ها را خاموش کن.فکر می کنم حالا که فیلم را دیدید تایید می کنید علاوه بر اشکالاتی که بر کاندیداها تاکنون گرفته شده، باید اشکالات جدیدی را نیز به آن اضافه کرد.از این اشکالات نگذرید چراکه من هم نمی گذرم. شفاه درباره کارت های مهمان گفت: از طرف گروه ما تنها ۳۶ نفر برای حضور در سالن دعوت شده بودند اما بقیه سالن در اختیار اهالی رسانه و منتقدین بود. شفاه با بیان اینکه حرف ها درباره جشنواره سی و پنجم بسیار زیاد است، گفت: همیشه اختلافاتی بین سیاست گذاران حوزه فرهنگی وجود دارد که بسیار موثر است اما در این فیلم همه چیز دست ما بود و هیچ چیز به فیلم اضافه یا کم نشد. او همچنین درباره دو تابعیتی داوران جشنواره و تاثیر آن در عدم انتخاب فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: تابعیت افراد به من ربطی ندارد اما معتقدم این اثر به شدت ایرانی است، مانند قصه های مجید. کسی که برای دریافت ارزش این اثر نیاز به یک فهم عمیق است و کسی که به ایران علاقه داشته باشد می تواند آن را درک کند اما کسی که تابعیت ایرانی برایش کافی نیست و دنبال تابعیت دیگری است فهم این فیلم برایش سخت است. در ادامه علیرضا برازنده مدیر فیلمبردار فیلم درباره صحنه های این فیلم گفت: درباره صحنه های فیلمبرداری هر سکانس در پیش تولید صحبت شده بود و آقای خردمندان منابع و ایده های خود را به من گفته بودند و به عنوان فیلمبردار سعی کردم ایده های او را ویراش کنم. سپس احسان ثقفی درباره متن فیلمنامه گفت: دو سال است منتظرم تا تخیلات خودم و محمدرضا را روی پرده ببینم در ادامه نیز سید محمود موسوی نژاد مدیر صدابرداری این فیلم با انتقاد از صدای سالن نمایش برج میلاد گفت: متاسفانه ما مجبوریم برای نمایش فیلم در برج یک ساعت صدا را تنظیم کنیم. این فیلم در همه سالن ها بدون مشکل به نمایش درآمد اما اینجا همیشه این مشکل وجود دارد. چند وقت زمان لازم است که صدای سالن درست شود و نخواهیم هر دفعه صدا را تنظیم کنیم. از جمله حواشی این نشست خبری این بود که خبرنگاری با تعریف از فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: من نیز تجربه چنین مشکلی را داشتم و کمتر از یک سال است که مادرم را به دلیل سرطان از دست داده ام. از این فیلم بسیار خوب سپاسگزارم و همین جا اعلام می کنم سایت ما تبلیغات این فیلم را رایگان برعهده می گیرد. شفاه تهیه کننده فیلم نیز از حاضران خواست به احترام مادر این خبرنگار بایستند و صلوات بفرستند. منبع:برترینها
شنبه ، ۳۰اردیبهشت۱۳۹۶
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: گذار]
[مشاهده در: www.gozarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]
صفحات پیشنهادی
انتقاد بازیگر خردسال از داوری جشنواره فجر - سایت تحلیلی خبری عصر امروز
حسین شریفی بازیگر نوجوان فیلم با لهجه کرمانی خطاب به خبرنگاران گفت شما آدم های خوشبختی هستید که توانستید فیلمی را ببینید که داوران جشنواره سی و پنجم هیچ گاه ندیدند به گزارش عصرامروز حسین شریفی بازیگر نوجوان فیلم با لهجه کرمانی خطاب به خبرنگاران گفت شما آدم های خوشبختی هستید کهانتقاد تند یک بازیگر از جشنواره فیلم فجر - پایگاه خبری تحلیلی گذار
خبرگزاری میزان ماهانی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر برایش اهمیتی ندارد از این رویداد هنری به عنوان یک میهمانی برای تعدادی از افراد سخن گفت مهدی ماهانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت هیچ وقت جشنواره فیلم فجر را دنبال نمی کنم و برایم مهم نیست که چه اتفاقی در این جشنواره رواکنش باران کوثری به داوری جشنواره فجر - پایگاه خبری تحلیلی گذار
خبرگزاری صبا بازیگر سدمعبر بعد از اعلام اسامی کاندیداهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نوشته ای در صفحه اینستاگرام خود قرار داد باران کوثری نوشت همیشه گفته ام که در جشنواره هایى که هیئت داورى داورى مى کند منتظر هَر نتیجه اى باید بود چون بحث سلیقه است هنوز هم … خبرگزاری صانتقاد شدید به داوری جشنواره فیلم فجر - پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق
علام نامزدهای جوایز سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر با واکنش های انتقادی فراوانی روبه رو شده است برخی منتقدان داوری این دوره از جشنواره را یکی از ضعیف ترین داوری های تاریخ جشنواره فیلم ارزیابی کرده اند در میان اسامی اعلام شده توسط هیات داوران تابستان داغ بیشترین بخت را برای کسب سانتقاد تند یک بازیگر از جشنواره فیلم فجر - پایگاه خبری ستاره ها
ماهانی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر برایش اهمیتی ندارد از این رویداد هنری به عنوان یک میهمانی برای تعدادی از افراد سخن گفت به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری میزان مهدی ماهانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت هیچ وقت جشنواره فیلم فجر را دنبال نمی کنم و برایم مهم نیست کهبرخی اعتراضات به داوری جشنواره فجر فاقد اعتبار است - پایگاه خبری تحلیلی ایران اسلامی
وزیر ارشاد از تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به اعتراضات نسبت به داوری جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت برخی اعتراضات فاقد اعتبار بوده و برخی دیگر نیز منشأ بداخلاقی دارد به گزارش ایران اسلامی سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به انتقادها و اعتراض ها نسبت به داوری جبیانیه هیات داوران درباره حاشیه های جشنواره فجر - پایگاه خبری تحلیلی گذار
پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر بیانیه هیات داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه منتشر شد متن بیانیه به شرح زیر است ۱-هیات داوران با متوسط ربع قرن افتخار حضور در عرصه سینمای ملی علیرغم سابقه پرتنش نقدها بداخلاقی ها و نارواییغیبت تامل برانگیز هنرمندان بنام در مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر! - پایگاه خبری تحلیلی نیزو
به گزارش نیزوا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مراسم تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خانه همایش برگزار شد مهتاب کرامتی محمد حیدری حجت الله ایوبی مینا ساداتی غلامرضا موسوی محمد کارت پرویز آبنار پیمان شادمانفر جواد نوروز بیگی سعید روستایی محسن تنابندهوقتی کارگردانان بازیگران را آزار می دهند - پایگاه خبری تحلیلی گذار
برترین ها اخیرا بحث بر سر چگونگی اجرای صحنه ای از فیلم آخرین تانگو در پاریس جنجال آفرین شده است این سکانسی است که در آن شخصیتی که نقشش را مارلون براندو بازی می کند به دختر جوانی که تازه با او در پاریس آشنا شده با بازی ماریا اشنایدر تجاوز می کند در ویدئویی از سال ۲۰۱۳ … برجشنواره فجر امسال در تراز انقلاب اسلامی بود - پایگاه خبری تحلیلی نماینده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت جشنواره فجر امسال یعنی هم جشنواره فیلم فجر موسیقی تئاتر و هم جایزه کتاب سال در تراز انقلاب اسلامی بود به گزارش نماینده سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص جشنواره فجر گفت جشنواره امسال را جشنواره امید و نشاط نا-
گوناگون
پربازدیدترینها