تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817235716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت شورای راهبردی اهل سنت ایران و مولوی عبدالحمید از روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حمایت شورای راهبردی اهل سنت ایران و مولوی عبدالحمید از روحانی
 شورای راهبردی اهل سنت ایران و مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان از کاندیداتوری حسن روحانی در بیانیه‌ای از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.
 
به گزارش ایسنا، در بیانیه حمایت شورای راهبردی اهل سنت ایران و مولوی عبدالحمید از حسن روحانی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت بزرگوار ایران   
 
اهل سنت سرفراز ایران
 
اقوام شرافتمند ایران
 
شرکت در انتخابات حق شما است، بهتر است از این حق خدادادی بە بهترین وجە استفادە کنید و اطرافیان خود را هم تشویق کنید  تا پای صندوق رای بروند. رفاە مردم ایران و پیشرفت و گسترش ازادی و عدالت و توسعە پایدار در سرزمین ما تنها با مشارکت همگان در امور ادارە کشور بدست میاید  و یکی از ابزارهای مشارکت در امور  انتخاب بهترین ها است.
 
بفرمودە خداوند و با راهنمائی و مشارکت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید،   نخبگان و عالمان دینی  و اندیشمندان   دانشگاهی از تمام ۱۳ استان  سنی نشین   برای مشورت در بارە انتخابات ریاست جمهوری  در روز  یکشنبە  ۱۷   اردیبهشت  در تهران گرد امدند و پس از ساعتها بحث و گفتگوی صمیمانە و صریح  برای تصمیم گیری  و ارائە راهکار مناسب  یک شورای ۱٥ نفرە بە نام (شورای راهبردی اهل سنت ایران  )  انتخاب  کردند تا با نامزدهای  محترم  و یا نمایندگان  و روسای ستاد انان ملاقات و گفت‌وگو کنند.
 
شورای راهبردی اهل سنت  ایران (راسا)    از ان تاریخ تا امروز ۲۳   اردیبهشت ماە ۱۳۹٦ با یک نفر از  کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و  روسای ستاد دو نفر از ان نامزدهای محترم  دیدار و گفتگوی مفصل انجام دادە اند.
 
در این ملاقات‌ها و گفت‌وگوهای سازندە‌،  مسائل و مشکلات اهل سنت ایران بە صورت مشروح ، مستند  و مستدل  تشریح شد کە برخی از ملاقات شوندگان  از وسعت  محرومیتهای  اهل سنت ایران متحیر شدند و گوئی بار اول است کە چنین  حرفهائی می‌شنوند. همچنین در خواست‌های اهل سنت و اقوام اهل سنت  ایران کە تقریبا بخش اعظم آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  امدە است اما اجرا نمی‌گردد برای آنان تشریح و راە حل مناسب مشکلات هم  بە اطلاع آنان رسید.
 
آقای دکتر روحانی در  اردیبهشت ماە سال ۱۳۹۲ با انتشار بیانیە شمارە سە  درخواست های  اهل سنت و اقوام ایران را پذیرفتە است  و تا حدودی انرا اجرا کردە است.  اهل   سنت ایران و اقوام ساکن ایران  از ریاست جمهوری ایندە ایران انتظار دارند کە برای اتحاد مردم و  انسجام  ملی در ایران،    حقوق ملت مندرج در فصل سوم قانون اساسی  و سایر اصول آن مخصوصا  اصل  ۱۲ و ۱٥   را   اجرا و یا  خواستار اجرای ان گردد و کوشش خود را  در اجرای خواستەهای اهل سنت و اقوام  ایرانی  متعهد  و در جریان  فعالیتهای  انتخاباتی  اعلام دارند.
 
شورای  راهبردی اهل سنت ایران (راسا) پس از ساعتها مشورت با عالمان دینی ، اندیشمندان  و جوانان و اقشار مختلف اهل سنت ایران و با توجە بە  گفته ها و رفتارهای  تبلیغاتی  نامزدهای محترم ریاست جمهوری  بە این نتیجە رسیدە است کە برای تداوم  پیشرفت ایران و عبور از تنگناهای موجود بهتر است بە دولت  یازدەهم فرصت داد شود تا یکبار دیگر  افتخار  خدمت بە مردم ایران را بە عهدە گرفتە و  بە حکومت خود تا  سال ۱٤٠٠ ادامە دهد. با آرزوی سربلندی ملت بزرگوار و فهیم ایران و تمنای پیروزی  دولت اقای دکتر روحانی  بر مشکلات موجود و ادامە مسیر   تا ۱٤٠٠
 
«شورای  راهبردی اهل سنت ایران. ۱۳۹٦/۲/۲۳»


تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 14 May 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن