تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817349227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات رییس ستاد انتخاباتی قالیباف


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات رییس ستاد انتخاباتی قالیباف
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات محمد دهقان، رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خصوص عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر واکنش شدیدی نشان داد و آن را کذب و افتراآمیز خواند.
آفتاب‌‌نیوز : پرویز افشار در پی مصاحبه محمد دهقان رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رسانه‌ها واکنش نشان داد و آن را از مصادیق بارز نشر اکاذیب، افترا، تشویش اذهان عمومی خواند و ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات غیرکارشناسی و غیرمستدل ایشان گفت: افزایش سه برابری تعداد معتادان کاملا کذب می‌باشد و منتظر ارائه مستندات ایشان هستیم.


وی افزود: افزایش 4 برابری تعداد معتادان متجاهر خیابانی در کلان شهر تهران کذب محض است و با توجه به اقدامات گسترده، کم ‌نظیر و موثر دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر با همکاری سازمان بهزیستی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مراکز غیر دولتی شاهد افزایش 4 برابری پوشش خدمات درمانی و کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی به این گروه آسیب‌پذیر بوده‌ایم که متاسفانه ایشان حتی زحمت مطالعه در این خصوص را به خود نداده و افزایش خدمات را افزایش تعداد معتادان متجاهر اعلام کرده ‌است.


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: براساس گزارش رسمی سازمان پزشکی قانونی کشور میزان مرگ و میر معتادان در طی دوره اخیر نسبت به دوره مشابه قبل با کاهش 15 درصدی مواجه بوده که مرهون گسترش خدمات درمان و کاهش آسیب ارائه شده در این مقطع در کشور می باشد و در این بخش نیز متاسفانه ایشان سهوا یا عمدا آمارها را وارونه جلوه داده است!!


افشار گفت: در خصوص خرید ساختمان ستاد، ضمن ابراز تعجب از طرح مجدد این موضوع علی‌رغم پاسخ مستدل و مشروح ستاد که در سال گذشته در کلیه رسانه های کشور به چاپ رسید (جابجایی از منطقه شمال شهر -نفت شمالی- به منطقه غرب تهران –پونک- از یک ساختمان با کاربری مسکونی به یک ساختمان اداری) طرح مجدد این موضوع مایه تاسف است، ضمن اینکه این موضوع از سال 1386 در دستور کار بوده و با مصوبه رسمی ستاد به نتیجه رسیده است.


وی افزود: اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر طبق قوانین بودجه سنواتی و پس از مبادله تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های اجرایی عضو و مرتبط ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب‌های معتادان، صیانت و حمایت اجتماعی از بهبودیافتگان، مقابله با عرضه مواد مخدر، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و انجام فعالیت‌های حقوقی و قضایی اختصاص می‌یابد و اعتبارات مصوب بیش از 20 دستگاه اجرائی در قالب تفاهم‌نامه از طریق ستاد تخصیص یافته و پرداخت می‌گردد و در هر مرحله گزارش عملکرد عملیاتی و مالی دستگاه‌ها دریافت و ریالی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای امر مبارزه امکان هزینه‌کرد در محل دیگری را ندارد.


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن برشماری اقدامات گسترده ستاد اظهار کرد: در میانگین شاخص‌های 5 حوزه تخصصی با رشد بیش از 38 درصد در دوره زمانی 92 تا 95 نسبت به دوره زمانی 88 تا 91 مواجه بوده‌ایم که این افزایش عملکرد در طول عمر کاری ستاد مبارزه با مواد مخدر بی‌سابقه بوده است.


وی اعلام کرد: اتاق کار دبیرکل ستاد برخلاف اظهارات نامبرده از شرایط معمول و متداول اداری برخوردار است و هیچ‌یک از ساختمان‌های متعلق به ستاد در اختیار نزدیکان ایشان نبوده و کذب محض است،‌ لذا دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به طرح شکایت در دادگاه علیه اظهارات کذب، افترا آمیز و غیرمنصفانه ایشان اقدام و تاحصول نتیجه موضوع را پیگیری خواهد کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ افشار در پایان از تمامی نامزدهای محترم انتخابات و مسئولین ستادها و حامیان آنها در خواست کرد حوزه مسائل اجتماعی و اعتیاد را آغشته به اغراض سیاسی و بهره برداری های انتخاباتی نکنند.




۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن