تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817357388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهکاران بانک سرمایه با نفوذند | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بدهکاران بانک سرمایه بانفوذند و می‌خواهند اموال بی‌ارزش خود را به جای بدهیشان تهاتر کنند.

به گزارش تراز ، مهدی نیکدل در نشست خبری که در ساختمان صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد گفت: یک ریال از هشت هزار میلیارد تومان مستقیما مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان نیست و تمام وجوه مربوط به بانک است. اگر بازگردد به بانک سرمایه واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از تخلفات در دولت فعلی نبوده است، افزود: ممکن است سوءمدیریت در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمده باشد که این موضوع در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ رخ می‌دهد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: بدهکاران بانک سرمایه کسانی هستند که دارایی زیادی دارند که می‌توانند با نقد کردن آنان بدهی خود را بازگردانند. مشکل اصلی ما این است که عدد کلان را آدم‌های با نفوذ بدهکار هستند.

نیکدل بیان کرد: در صندوق ذخیره فرهنگیان برخی از موارد سر مدیر کلاه گذاشته شده است یا با نهادی قردادای منعقد کرده‌ایم و اجرا نشده و پول ما در دست نهاد مانده است. سال ۹۳ و ۹۴ از شرکت‌های سرمایه‌گذاری فرهنگیان درقالب قرداد خرید صادراتی کلاهبرداری شده که آقایان بازداشت شدند و ما نیز از آنان شکایت کرده‌ایم. به گونه‌ای سر ما را کلاه گذاشته‌اند.

وی دربارهٔ تغییر مدیرعامل بانک سرمایه نیز گفت: گزارشاتی از تخلفات ایشان بود که ادامه حضورش در بانک سرمایه به صلاح نبوده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش را برای این تغییر تهدید به استیضاح کردند و به او فشار آوردند تا خانی را تغییر ندهد.

وی در واکنش به این موضوع که گفته شده این جابه‌جایی‌ها کارگروه تحقیق و تفحض را دچار مشکل کرده، بیان کرد: کارگروه تحقیق و تفحص در بانک سرمایه مستقر نشده بود و هنگامی که آقای خانی تغییر کرد همزمان یک نماینده از این کارگروه در بانک مستقر شد.

میرعامل صندوق فرهنگیان بیان کرد: عدد کلان را آدم‌های بانفوذ از بانک سرمایه برده‌اند. فردی که ۸۰۰ میلیارد تومان از بانک ما وام گرفته است این فرد از بانک‌های مختلف نیز وام‌های کلان گرفته است و این فرد بانفوذ و ویژه‌ای است که می‌تواند این تعداد وام با رقم بالا بگیرد. در حال حاضر نیز مدیرعامل بانک سرمایه را تحت فشار قرار داده‌اند تا بدهی خود را با اموال خود پاس کنند. اموالی که بر زمین مانده و ارزشی ندارد. می‌خواهند یک جوجه رنگ کنند و جای مرغابی بدهند.

وی تأکید کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان نباید دست مایه اهداف سیاسی قرار گیرد و ما به دنبال این هستیم تا حاشیه سود فرهنگیان را در صندوق افزایش دهیم.

نیکدل یادآور شد: یک ریال هم صندوق ذخیره فرهنگیان از فساد مالی هشت هزار میلیاردی متضرر نشده است ولی اگر ارزش سهام بانک سرمایه پایین بیاید ما متضرر می‌شویم.

وی گفت: مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شد و شنیده می‌شود با وثیقه ۵ میلیاردی آزاد شده است.


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 18 ارديبهشت 1396 - 15:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن