تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817516222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سئوال یک سایت اصولگرا از شهردار: آقای قالیباف! لیست اموال پیشکش؛ پسر شما که در استرالیا تحصیل کرده 96 درصدی است یا 4 درصدی؟!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سئوال یک سایت اصولگرا از شهردار: آقای قالیباف! لیست اموال پیشکش؛ پسر شما که در استرالیا تحصیل کرده 96 درصدی است یا 4 درصدی؟!
در حالی که قالیباف در روزهای اخیر بدنبال ژست ساده زیستی و جنگ دارا و ندار است، در فضای مجازی، خبر یک سایت اصولگرا درباره هزینه های گران تحصیل فرزند قالیباف در استرالیا برای شهردار تهران حاشیه ساز شده است.سایت مذکور از وی سوال کرده است:حالا شما جزءآن4درصد نیستید؟!
آفتاب‌‌نیوز : اسحاق قالیباف پسر دوم شهردار تهران در استرالیا تحصیل کرده است. محمدباقر قالی‌باف در انتهای مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد کاندیداها هفته آینده در مناظره سوم، لیست اموال خود و  فرزندانشان را به همراه بیاورند.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سایت اصولگرای صراط نوشت: قالیباف گفت: "من پیشنهاد دارم به همه اعضا که هفته آینده بیاییم لیستمان را به مردم اعلام کنیم. به قوه قضائیه بگوییم که به عنوان نامزد اموالمان چقدر است؟ ثروت همه اعضای دولتمان روشن باشد و این شفافیت معلوم باشد که کجا هستیم فرزندانمان چه می کنند اگر اینگونه شد فساد اینگونه از بین می‌رود با هوشمندسازی سیستم ها فساد از بین می رود. چرا می گویم به خاطر اینکه دست 4 درصدیها را از اموال و قانون کوتاه کنیم. 96 درصدیها که توده هی مردم هستند می شود مشکلاتشان حل شود."


پیشنهاد قالیباف در حالی است که در سال های اخیر در خصوص فرزندان او شبهاتی مطرح شده و خود وی در مواردی به آن پاسخ داده است. او حتی در یکی از برنامه های تبلیغاتی اش، با پیش کشیدن یک شایعه درباره عروسی دخترش، از این موضوع برای مظلوم نمایی استفاده کرد.


فارغ از این موضوع، آنچه قابل تامل است اینکه یکی از فرزندان قالی باف در خارج از کشور تحصیل کرده است. اسحاق قالی باف پسر دوم شهردار تهران در استرالیا تحصیل کرده است. به نظر می رسد قالی باف پیش از آنکه دست پیش را گرفته و خواستار انتشار لیست اموال شود، بهتر است مشخص کند از نظر خود او، پسرش که در استرالیا تحصیل کرده در گروه 96درصدی هاست یا 4 درصدی ها؟


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ قالیباف همچنین از یک سایت خبری که در گزارشی به فعالیت های اقتصادی فرزند قالیباف پرداخته بود، در دادگاه شکایت کرده بود. البته مسئولان این سایت در نهایت در دادگاه تبرئه شدند.




۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن