تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817390903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجدجامعی: آدم‌های کوچک، وعده‌های بزرگ می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مسجدجامعی: آدم‌های کوچک، وعده‌های بزرگ می‌دهند
احمد مسجدجامعی به مناسبت همزمانی روز کارگر، روز معلم و روز جانباز. با انتخابات ریاست‌جمهوری یادداشتی در کانال شخصی خود منتشر کرد.
به گزارش دنیای اقتصاد، متن یادداشت احمد مسجدجامعی به این شرح است: این روزها روزهایی بود که هر کدام مزین به یک یا دو مناسبت بود؛ روز کارگر، روز معلم و روز جانباز. همزمانی این روزها با انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث شده عده‌ای با نیت «خالص» و عده‌ای با نیت «خاص» به دیدار معلمان و کارگران و جانبازان بروند. این روزها روزهایی بود که هر کدام مزین به یک یا دو مناسبت بود؛ روز کارگر، روز معلم و روز جانباز. همزمانی این روزها با انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث شده عده‌ای با نیت «خالص» و عده‌ای با نیت «خاص» به دیدار معلمان و کارگران و جانبازان بروند. ساعتی در کنار آنان باشند و البته فروتنانه از شایستگی‌های بسیار خود بگویند و عکسی یا فیلمی از این دیدار بگیرند و در معرض دید این و آن بگذارند. این روند درستی نیست. انسان‌ها همه در جایگاه بزرگی و کرامت هستند و اگر کسانی را به قید نام صنف یا احوال از دیگران جدا می‌کنیم این یعنی آنان را شایستهی قدردانی فراوان می‌دانیم. همهی این‌ها در کنار هم یعنی جانباز، کارگر و معلم هیچ کدام اسباب صحنه دیگران نیستند که در کنارشان عکس بگیرند، بلکه هر کدام انسانی هستند معزز و محترم و حقی به گردن ما دارند.به یاد بیاوریم برخی سیاست‌های آسیب‌زای 8 سال دولت گذشته، با این سه گروه چه کرده است. گاهی از جانبازان تنها وقت‌هایی نام می‌بردند که گمان کردند می‌توانند از آنان به عنوان تاییدکننده خود بهره ببرند و هیچ قانون الزام‌آوری برای خدمات‌رسانی به آنان تدوین نکردند. با تغییر نام قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی کشور و برداشتن عنوان پرشکوه معلم از آن دل همه فرهنگیان و خصوصا خود معلمان را به درد آوردند. کسانی را به جامعه معلم‌ها تزریق کردند که ذره‌ای از جایگاه و منزلت معلمی و حقوقدانش‌آموزی را به رسمیت نمی‌شناختند و با رفتارهای قرون وسطایی و یا تنبیه‌های بدنی عجیب و غریب فاجعه‌هایی آفریده‌اند که بیش از هر چیز دل معلمان راستین را به درد آورده است.نگذاریم این روند ادامه پیدا کند. با عکس و فیلم و امثال آن چیزی درست نمی‌شود. اگر دغدغه داریم البته به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برویم، به مدرسه‌ها و به خانه جانبازان برویم، عرض ادب کنیم و فروتنانه دستشان را ببوسیم و بشنویم که چه بر آنان رفته و می‌رود. نه فقط در ایام انتخابات بلکه در طول سال تلاش کنیم صدای آنها در فضای جامعه ما شنیده شود تا رنج‌ها و دردهای جمعی و فردی را کاهش بدهیم و جایگاه واقعی این بزرگواران را ارج نهیم. بدانیم همه‌ این‌ها تنها و تنها برای حفظ منفعت جامعه است؛ چرا که جامعه‌ای که بزرگانشان را قدر ندانند و منزوی کنند، در دام کوچک‌ها و خودخواهی‌شان گرفتار خواهند شد. یادمان باشد اگر حق حیات و منزلت جانبازان، معلمان و کارگران و ... را قدر ندانیم گرفتار وعده‌های بزرگ و آدم‌های کوچک خواهیم شد. ابتلایی که زمان زیادی نیست، جامعه ایرانی از سر گذرانده و همچنان با آثار و عواقب آن، دست و پنجه نرم می‌کند.
 

 یک قدم تا سلامتی


چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 ساعت 11:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن