تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی از تلویزیون پخش نشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یکی از برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی از تلویزیون پخش نشد
برنامه پاسخ به ایرانیان خارج از کشور که قرار بود بامداد امروز (سه‌شنبه) با حضور حسن روحانی از شبکه جام‌جم پخش شود، روی آنتن نرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده برای جدول پخش برنامه‌های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سیما،‌ قرار بود که ساعت سی دقیقه بامداد دوازده اردیبهشت، برنامه پاسخ به ایرانیان خارج از کشور از شبکه جام‌جم با حضور حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پخش شود که این اتفاق نیفتاد.

براساس کنداکتور قرار گرفته بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه جام‌جم در ساعت سی دقیقه بامداد امروز(سه‌شنبه)، برنامه "چند درجه" روی آنتن رفت.

پس از پیگیری‌های ایسنا از ستاد انتخابات رسانه ملی،‌ این ستاد اعلام نظر در این‌باره را به شورای نظارت تبلیغات کاندیداها واگذار کرد.

شبکه خبر نیز دقایقی پیش به‌صورت زیرنویس اعلام کرد که پخش این برنامه به ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه، 13 اردیبهشت موکول شده است.



۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن