تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798399064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده سپاه استان البرز: مقابله با شبیخون فرهنگی مهمترین رسالت خبرنگاران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین فرمانده سپاه استان البرز:مقابله با شبیخون فرهنگی مهمترین رسالت خبرنگاران است
خبرگزاری فارس: مقابله با شبیخون فرهنگی مهمترین رسالت خبرنگاران است
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مقابله با شبیخون فرهنگی مهمترین رسالت خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار یوسف مولایی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ها باید در راستای توسعه کشور و مقابله با هجمه‌های دشمنان باشد، افزود: دشمن برای ضربه زدن به کشور و رسیدن به اهداف شوم خود از قدرت رسانه به خوبی استفاده می‌کند و در این مسیر با به کارگیری رسانه‌ها تلاش دارد تا به اهداف شوم خود نزدیک شود. وی با بیان اینکه رسانه‌های داخل نیز باید تمام تلاش خود را برای مقابله با این هجمه دشمنان انجام دهند،‌ تأکید کرد: دشمنان هم‌اکنون برتری در استفاده از رسانه و در حوزه فناوری دارند و در برخی از موارد توانسته‌اند اهداف خود را عملی کنند.

این مسؤول با بیان اینکه ما نیز باید بسترهای انتقال خبر را به روز کنیم، تأکید کرد: آمریکا بخشی از اهداف جنگی خود را از سوی رسانه‌ها به جلو می‌برد. سردار مولایی گفت: رسانه‌ها تشکیل‌دهنده افکار و هدایت‌کننده افکار هستند و می‌توانیم با استفاده از این قدرت در عرصه‌های مختلف هجمه‌ها را از بین ببریم. جانشین فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: در برخی عرصه‌ها جنگ با تمام خصوصیاتش اعم از شیوه، ‌ابزار و اهداف منطبق با رسانه است. وی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی جنگ نرم از سوی دشمن پرداخت و بیان داشت: امروز دشمن در صحنه دیگری وارد میدان شده است و در نظر دارد با راه‌اندازی جنگ نرم و توطئه‌های مختلف در این زمینه اهداف شوم خود را عملیاتی کند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: در این راستا بصیرت، ‌آگاهی و هوشیاری مهمترین مولفه و نیاز رسانه‌های داخل است تا بتوانند اهداف شوم دشمنان را نیز در این زمینه از بین ببرند.

وی آگاه ساختن جامعه از رویدادهای مختلف جهان را از مهمترین وظایف دشمن عنوان کرد و بیان داشت: خبرنگاران باید هوشیارانه در مقابل اقدامات دشمنان عمل کنند و با زدن تیترهای جذاب مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

مولایی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین اثرات تأثیرگذار در شبیخون فرهنگی را رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: آمریکایی‌ها در یک حرکت به دنبال این بودند که بخشی از نظام و انقلاب را به زیرسئوال ببرند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند. وی ادامه داد: آنها با ساخت فیلم‌هایی در نظر داشتند اسلامیت و به ویژه ایرانیت را به زیر سئوال برده و از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.                    جانشین فرمانده سپاه استان البرز در بخشی از سخنان خود به ساخت فیلم 300 توسط دشمن اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با ساخت این فیلم ایرانیان را بی‌تمدن و وحشی جلوه داد و اروپاییان را انسان‌هایی متمدن و آرام!

مولایی گفت: این نشانه اوج دشمنی و کینه‌ورزی آمریکا و همدستانش با انقلاب و ملت ایران است. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با جنگ عظیمی با نام جنگ نرم مواجه است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته بر این اقدام شوم دشمنان تأکید فراوان داشته و دارند، لذا باید تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را جدی گرفته و نقش رسانه‌ها را در این زمینه و مقابله با این مهم پررنگ‌تر سازیم.

سردار مولایی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهداف شوم دشمن درخصوص انرژی هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا امروز پا در مناطق ممنوعه گذاشته و آنها خارج از قاعده بازی می‌کنند، هدف دشمن نداشتن ایران در بحث انرژی هسته‌ای نیست، چرا که در جای جای مراکز ما در بحث انرژی هسته‌ای دوربین کار گذاشته شده است. وی افزود: دشمن امروز گرهک‌های تروریستی را گروه آزادی‌بخش و گروه‌های مدافع منافع ملی یک کشور را تروریست معرفی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز گفت: خبرنگاران باید تقوای دینی و سیاسی خود را تقویت کنند و با صداقت، امانتداری، عدالت و بصیرت قلم بزنند. مولایی‌مقدم دانستن مصالح اسلام و انقلاب و کشور و جلب اعتماد مردم را نیز از مهمترین وظایف رسانه‌های کشور و خبرنگاران عنوان کرد.

در این مراسم از دو خانوده شهید غیاثوند و برادران تجلیل به عمل آمد. انتهای پیام/2302/ب40

95/05/17 :: 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن