تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817362860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: برخی به خاطر قدرت، متوسل به دروغ و تهمت می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر بهداشت: برخی به خاطر قدرت، متوسل به دروغ و تهمت می‌شوند
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از برخی رفتارهای انتخاباتی، گفت: غصه می‌خورم وقتی که برخی به خاطر قدرت متوسل به دروغ، تهمت، خیانت و آمارهای کذب می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسن هاشمی در مراسم دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد، گفت: در دوره‌ای که انقلاب شکل می‌گرفت رفتار و نگاه حضرت علی (ع) به قدرت، مردم، حقوق آنها و همچنین بشریت، برای ما بسیار عبرت‌آموز بود. من زندگی آن بزرگوار را می‌شنیدم و می‌خواندم. می‌دیدیدم که در رعایت حقوق شهروندی اگر خلخالی از پای زن یهودی در حکومت مولا علی (ع) باز می‌شد، می‌گفتند اگر علی از غصه دق نکند، جای تعجب دارد. ما به دنبال نظامی شبیه حکومت ایشان هستیم که حقوق مردم و شهروندان در عدم دست‌اندازی به بیت‌المال رعایت می‌شود.

وی افزود: ما داستان برادر ایشان عقیل را می‌شنیدیم که حضرت دست او را به خاطر احساس طمعی که به بیت‌المال داشت، سوزاند. ایشان حتی اگر کار شخصی داشتند و چراغی از بیت‌المال روشن بود، آن را خاموش می‌کردند. همه افتخار ما خون‌بهای شهدای این کشور است. چقدر مادران بی‌فرزند، همسران بی‌شوهر و فرزندان بی‌پدر شدند که ما از نهادهای مدنی مثل شوراهای شهر، مجلس و ریاست جمهوری برای حکومت و حاکمیت سالم‌تر و کارآمدتر استفاده کنیم.

وزیر بهداشت همچنین اضافه کرد: آن زمان خیلی راجع به غیبت و مجازات این گناه کبیره، تهمت و دورغ حرف زده می‌شد، اما الان خبری نیست. اگر قرار است نهی از منکری باشد، اینها در راس آن است و در متن اولیه دین ما هستند. آیات حجاب چه وقت نازل شد؟ و چه وقت در حکومت رسول الله اجباری شد؟ چند سال گذشت. من غصه می‌خورم وقتی که فکر می‌کنم برخی به خاطر قدرت متوسل به دروغ، تهمت، خیانت و آمارهای کذب می‌شوند.

هاشمی همچنین گفت: امیدوارم حضرت علی (ع) و همسرش حضرت زهرا (س) تفضلی کنند که در مسیر راستی، درستی و پاکیزگی حرکت کنیم و اگر کسی علاقه‌ای به دستیابی به قدرت دارد، برای شیفتگی به خدمت باشد، این مسیر مسیر خوبی نیست.

وی ضمن انتقاد از برخی رفتارهای انتخاباتی کاندیداها، تصریح کرد: ما راجع به رفتار غربی‌ها خیلی حرف زده‌ایم که مذموم هم است، اما همان رفتارها را تقلید می‌کنیم. در انتخابات‌ها ببینید چقدر هزینه می‌کنیم که تبدیل به فلان شخص شویم، این هزینه را از کجا می‌آوریم؟ از طرف دیگر قرار نبود که تخریب کنیم. با دستمال کثیف که نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: امیدوارم مولا علی و خدایش کمک کنند که به مسیر دین و قرآن برگردیم. هیچ چیز مثل اخلاق نیست. عید مبعث برای چه بود، همه دین همین است. همه باید مراقب باشند بخصوص آنها که پول‌شان از بیت‌المال است. حرف نادرست، اتهام، غیبت و ... که بدتر از اینها است.

هاشمی تاکید کرد: اگر نهی از منکر می‌کنید، از خودتان شروع کنید که حرف‌تان موثر باشد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت آموزش در حوزه سلامت دهان و دندان، اظهار کرد: در حوزه آموزش کارنامه خوبی نداریم. ما نشان می‌دهیم که شاخص DMF رو به افزایش است؛ در حالیکه ۲۰ سال است دندانپزشک تربیت می‌کنیم. من معتقدم که یک بعدی نباید به مسئولیت نگاه کرد. خروجی کار از نظر من همین شاخص‌ها است.



۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن