تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817492543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 46 هزار دانش آموز برای شهدا نامه نوشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رییس بنیاد شهید و امور‌ایثارگران: بیش از 46 هزار دانش آموز برای شهدا نامه نوشتند
بیش از 46 هزار دانش آموز برای شهدا نامه نوشتند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح ابتکاری بنیاد در سال جاری با عنوان «نامه ای به یک شهید» که با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد، خاطرنشان کرد: مجموعا بیش از 46 هزار نامه به شهدا برای بنیاد ارسال شده که مراحل نهایی داوری آثار ارسالی در حال انجام است و بعد از نوروز 96 مراسمی در این خصوص برگزار خواهد شد. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در همایش ملی مشاوران ایثارگران با بیان این که بنیاد شهید 22 اسفند ماه سال 1358 به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد، گفت: با احتساب شهدای قبل از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی و تروها و افزودن شهدای منا، مدافعین حرم، شهدای مبارزه با قاچاق و اشرار و سایر شهدا مجموعا تعداد شهدا به حدود 230 هزار نفر رسیده است.
وی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور رفاهی و معیشت ایثارگران را دو وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تصریح کرد: در سال 1383، 22 اسفند ماه به عنوان روز شهید در شورای انقلاب فرهنگی نامگذاری و در تقویم رسمی کشور ثبت شد و از سال 1392با برگزاری برنامه های مختلف توسط بنیاد شناخت مردم نسبت به این روز بیشتر شد.
حجت الاسلام شهیدی افزود: طبق نظرسنجی ها در سال 1392 و قبل از برگزاری برنامه های روز بزرگداشت شهدا، (7/1) دهم درصد از مردم با روز شهید آشنایی داشتند که از سال 1392 و بعد از برگزاری برنامه های بنیاد، 17 درصد مردم با روز شهید آشنایی پیدا کردند که این شناخت در سال 1393 به 35 درصد و در سال 1394 به (6/44) دهم درصد رسید.
وی با اشاره به رحلت حضرت ام البنین (س) به عنوان مادر 4 شهید کربلا و فرهنگ عاشورا خاطرنشان کرد: در سال جاری در هفته بزرگداشت شهدا مراسم روز شهید در مشهد مقدس با حضور 30 نفر از مادران و فرزندان شهدا از 8 کشور اسلامی با حضور رییس جمهوری برگزار شد، شنبه 21 اسفند ماه در روز رحلت حضرت ام البنین (س) نیز با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی همایشی با حضور مادران، دختران و همسران شهدا برگزار شد، همچنین پنج شنبه 19 اسفند ماه مراسم عطرافشانی گلزارهای شهدا انجام شد و برنامه های مختلفی نیز برای هنرمندان و نخبگان فضای مجازی برگزار شد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح ابتکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری با عنوان «نامه ای به شهید» که با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد، خاطرنشان کرد: مجموعا بیش از 46 هزار نامه به شهدا برای بنیاد ارسال شده که مراحل نهایی داوری آثار ارسالی در حال انجام است و بعد از نوروز 96 مراسمی در این خصوص برگزار خواهد شد.
 
وی با تاکید بر این که عامل عزت جمهوری اسلامی ایران حفظ فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، گفت: با حفظ این فرهنگ است که پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در دنیا روز به روز قدرتمند تر می شود.


۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۵:۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن