تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817508495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشداربرانکو به بازیکنانش


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هشداربرانکو به بازیکنانش
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، بازیکنی که نتواند خود را با شرایط این تیم سازگار کند، باید از جمع سرخپوشان جدا شود.
روز نو : به گزارش ورزش نویس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: «استقلال خوزستان پارسال قهرمان لیگ شده و در مسابقات آسیایی هم شروع خیلی خوبی داشته است، دقیقاً مانند ما که استارت خوبی در آسیا زدیم. هواداران فردا می‌توانند بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشند. در تمجید از حریف‌مان باید بگویم که آنها در نیم‌فصل دوم به نوعی متحول شده‌اند. آنها چه در بازی‌های خارجی و چه داخلی نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند و ما کاملاً بر قدرت حریف فردای‌مان واقف هستیم.»
 
می‌خواهیم به هواداران‌مان عیدی بدهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «ما خوب می‌دانیم که حریف‌مان فردا با 200 درصد قدرت خود مقابل ما قرار می‌گیرد، دقیقاً مانند خود ما که سعی می‌کنیم با تمام توان وارد میدان شویم.از حریف‌مان شناخت کامل داریم و خیلی خوشحالیم که همه بازیکنان خود را صحیح و سالم در اختیار خواهیم داشت. فقط محسن مسلمان و محسن ربیع‌خواه مشکل جزیی دارند.باید به این نکته اشاره کنم که این آخرین بازی ما در سال جاری است و به دنبال این هستیم که با یک بازی زیبا و نتیجه خوب پیشاپیش به هواداران‌مان عیدی بدهیم. ضمن اینکه عید نوروز را از همین الان به هواداران و شما خبرنگاران تبریک می‌گویم.»
 
در تیم ما به همه بازی می‌رسد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به عملکرد بازیکنان جوان تیمش در بازی با نفت نیز یادآور شد: «من قبل از هر چیز باید بگویم که به جوانان تیمم افتخار می‌کنم. آنها همه تلاش خودشان را به کار بستند تا بهترین عملکرد را در بازی با نفت داشته باشند. نشستن روی نیمکت پرسپولیس برای بازیکنان جوان ما یک نوع آموزش است. الان بیرانوند 25 سال دارد و ما در واقع غیر از سیدجلال، ماهینی و امیری که 30 و بالای 30 سال سن دارند بقیه نفرات‌مان حول و حوش 24 و 25 سال هستند و این یعنی تیم جوانی داریم. جوانان ما می‌دانند که همیشه باید در بهترین شرایط خودشان باشد تا بتوانند خودشان را به کادرفنی تحمیل کنند و نفرات باتجربه هم باید در بهترین شرایط باشند تا جایگاه خودشان را از دست ندهند. طبیعی است که ما هر سال چهار پنج بازیکن به تیم‌مان اضافه می‌کنیم، مثل علیپور که در 21 سالگی دو سال بازیکن ثابت ما بود. در تیم ما صادق محرمی هم با 20 سال سن اخیراً به بازیکن ثابت ما تبدیل شده است. طاهرخانی نیز که هنوز به 18 سال نرسیده است، فرصت بازی پیدا می‌کند. شرایطی در تیم ما وجود دارد که خوشبختانه به همه بازی می‌رسد، ضمن اینکه نمی‌توانم بگویم 24 سال سن بالایی است در حالی که فوتبالیست در این سن به رشد و بالندگی می‌رسد.»
 
بازیکنی که نتواند خود را با شرایط تیم سازگار کند، کنار می‌گذاریم
برانکو در خصوص انتظار از تیمش برای دستیابی به هفت پیروزی در بازی‌های آینده، گفت: «ما در قبال خواسته‌هایی که از ما دارند وظایفی پیش رو داریم که مهم‌ترین آن قهرمانی است. این موضوع نیازی به پنهان‌کاری ندارد، چرا که ما در بهترین موقعیت برای قهرمانی قرار داریم. از رقبا فاصله گرفته‌ایم و شرایط‌مان بسیار ایده‌آل است. فشاری که روی تیم ما وجود دارد طبیعی است و می‌خواهیم با همین فشار به روند روبه‌جلوی‌مان ادامه دهیم. در این راه باید نفراتی را در اختیار داشته باشیم که از لحاظ فنی و اخلاقی به شخصیت کامل رسیده باشند تا بتوانند خواسته‌های هوادارانی را که هر هفته حضور پرشوری در ورزشگاه دارند، برآورده کنند. از ابتدای فصل تا الان این شخصیت و کیفیت در تیم ما وجود داشته است که در فاصله هفت هفته تا پایان لیگ در بالاترین سطح مانده‌ایم. مطمئناً اگر بازیکنی نتواند خود را با شرایط تیم سازگار کند، او را کنار خواهیم گذاشت و مسلماً همه باید به این فشاری که روی تیم وجود دارد، عادت کنند. بازیکنان باید بدانند در چنین شرایطی چه انتظاری از آنها می‌رود. این را هم باید مدنظر داشته باشیم که ممکن است بازیکنان جوان ما در بازی‌های‌شان نوسان وجود داشته باشد، بازیکنی مثل محرمی و علیپور ممکن است در برخی موارد دچار اُفت شوند و این وظیفه من مربی است تا خیلی زود ایراد آنها را پیدا کرده و شاگردانم را هرچه سریع‌تر به شرایط ایداه‌آل برگردانم.»






تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن