تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817491260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلايي: وزير راه و شهرسازي به مديريت شهري تهمت زد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طلايي: وزير راه و شهرسازي به مديريت شهري تهمت زد
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران روز گذشته در جلسه شوراي شهر پايتخت گفت: وزير راه و شهرسازي در كنفرانس لايحه مديريت شهري اظهاراتي داشت كه مديريت شهري را مورد اتهام قرار داد و بايد در مهلت مشخص پاسخ داده شود.
مرتضي طلايي در سيصد و سي و ششمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران درباره برگزاري كنفرانس لايحه مديريت شهري بيان داشت: اين كنفرانس برگزار شد و تعدادي از شوراياران در اين كنفرانس حضور داشتند و اميدواريم دستاوردهاي اين كنفرانس در مديريت يكپارچه شهري لحاظ شود. طلايي گفت: در كنفرانس روز دوشنبه وزير مسكن، راه و شهرسازي اظهاراتي داشت كه بايد به موارد عنوان شده پاسخ داده شود. وي افزود: اظهارات وزير شايد در كلام كاربردي باشد، اما در مواردي مديريت شهري را مورد اتهام قرار داده است كه بايد در مهلت مشخص پاسخ داده شود.
 اعضاي شورا از ابزار نظارتي درست استفاده نمي‌كند
 
همچنين در جلسه روز گذشته شوراي رئيس كميته فرهنگي با بيان اينكه ابزار قانوني براي اعمال قدرت بر شهرداري تهران در اختيار اعضاي شورا قرار دارد، گفت: با اين حال برخي اعضا در وقت مناسب و با هدف بازدارندگي از تخلف، از ابزارهاي قانوني استفاده نمي‌كنند.
مجتبي شاكري در پاسخ به تذكر تندگويان در خصوص ۲۶ مكاتبه درباره تخلفات سازمان زيباسازي و تهديد به افشاگري وي، با بيان اينكه ابزارهايي نظير تذكر، سؤال و استيضاح در اختيار اعضاي شوراي شهر وجود دارد، گفت: مختاباد به نمايندگي از شوراي شهر در شوراي ابزارهاي محيطي زيباسازي حضور دارد و مي‌تواند اعمال قدرت كند و بايد پاسخگوي پرسش‌ها باشد؛ ضمن اينكه بايد اطلاعات مهم توسط اعضايي كه در جريان امور قرار دارند قبل از اينكه مسئله منجر به وقوع تخلف شود، شوراي شهر را در جريان قرار دهند تا نياز به شوك اطلاعاتي نباشد.
وي افزود: بودجه شهرداري توسط اعضاي شورا به تصويب مي‌رسد و عمل مي‌شود. ما اگر بخواهيم مي‌توانيم بودجه يكي از سازمان‌ها و شركت‌ها را به كلي صفر كنيم. بنابراين همه چيز در وهله اول از گيت شورا عبور مي‌كند و دست ما باز است كه به چيزي رأي دهيم يا ندهيم.  شاكري در خاتمه از عين‌القضات كه متولي رسيدگي به امور معلولان در مديريت شهري بوده و خود نيز معلول است، تقدير كرد و گفت: مجموعه تحت مديريت وي كار خود را به خوبي انجام مي‌دهد و طي ديداري كه با خانواده‌هاي داراي سه و چهار فرزند معلول داشتيم، از خدمات اين مجموعه رضايت داشتند. ضمن اينكه اخيراً 2هزار بسته معيشتي براي خانوارهاي داراي دو فرزند معلول و بيشتر نيز آماده و ارسال شده است.  رئيس كميته فرهنگي شوراي شهر تهران خاطر نشان كرد: شهرداري بايد با تقويت مالي اين مجموعه دست آنها را در ارائه خدمات بهتر باز بگذارد.

تخصيص اعتبارات متناسب با پيشرفت فيزيكي پروژه‌ها
رئيس كميسيون برنامه و بودجه نيز در جلسه شورا با اشاره به علل تأخير پروژه‌هاي عمراني (غيرمستمر) بازديد شده گفت: از علت‌هاي تأخير در اجرا پروژه‌ها در مجموع در سطح مناطق و معاونت‌ها 10/1 درصد مربوط به زمين، 9/3 درصد مربوط به طرح و برنامه‌ريزي، 7/8 درصد مربوط به پيمانكاري، 45/1 درصد مالي، 2/8 درصد اجرا و 24/9 درصد ساير موارد بوده است. عليرضا دبير افزود: علل تأخير در پروژه‌هاي غيرمستمر بازديد شده داراي تأخير به تفكيك جزئيات در بخش زمين شامل تأمين زمين 13 پروژه، معارض ملكي 15 پروژه بوده است. همچنين در طراحي و برنامه‌ريزي بررسي مجدد طرح، مطالعات، تغيير نقشه و مشخصات، تأييد نقشه و عدم نياز از عوامل تأخير در پروژه‌ها بوده است.  وي افزود: وضعيت اجرايي پروژه‌هاي عمراني بازديد شده در مناطق و معاونت‌ها 627 پروژه بوده است كه 137 پروژه خاتمه يافته است و وضعيت كارگاه پروژه‌هاي در دست اجرا كه شامل فعال، نيمه فعال و تعطيل مي‌شود 354 پروژه را در بر مي‌گيرد، همچنين پروژه‌هايي كه فعاليت اجرايي ندارند، حالا يا متوقف يا شروع نشده‌اند، تعداد 136 پروژه را شامل مي‌شود.





تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن