تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817542911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: اوباماي مريض ازمن شنود كرده بود!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ترامپ: اوباماي مريض ازمن شنود كرده بود!
در ادامه جنجال سياسي در امريكا درباره ارتباط نزديكان دونالد ترامپ با سفير روسيه، ترامپ روز شنبه ضمن دفاع از وزير دادگستري كابينه خود، مخالفانش را به پيروي از سياست مك كارتيسم متهم كرد.


در ادامه جنجال سياسي در امريكا درباره ارتباط نزديكان دونالد ترامپ با سفير روسيه، ترامپ روز شنبه ضمن دفاع از وزير دادگستري كابينه خود، مخالفانش را به پيروي از سياست مك كارتيسم متهم كرد. ترامپ همچنين با بيان اينكه باراك اوباما در دوران انتخابات رياست جمهوري تلفن‌هاي او را شنود كرده بود، گفت، اين واترگيت است.

دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور امريكا در دفاع از جف سشنز، وزير دادگستري خود كه با فشارها به خاطر جنجال تماس‌هايش با روسيه مواجه است، دولت باراك اوباما را هدف قرار داده است. ترامپ روز شنبه در توئيتر خود نوشت: «اولين ديداري كه جف سشنز با سفير روسيه داشت، توسط دولت اوباما و تحت برنامه آموزشي براي 100سفير ترتيب داده شده بود». رئيس‌جمهور امريكا در ادامه شخص باراك اوباما، رئيس‌جمهور سابق امريكا را به شنود غيرقانوني مكالمات و جاسوسي از خود متهم كرد. ترامپ نوشت: «همين حالا متوجه شدم كه اوباما كمي پيش از پيروزي من، در برج ترامپ مكالماتم را شنود كرده بود. اين وحشتناك است. البته چيزي پيدا نشد. اين، مك كارتيسم است». مك كارتيسم، اصطلاحي براي اشاره به فعاليت‌هاي سناتور سابق امريكا «جوزف مك‌كارتي» در آغاز دوره جنگ سرد است؛ اقداماتي كه به بهانه مبارزه با كمونيسم در امريكا، موجي از سانسور و دادگاه‌هاي نمايشي و تفتيش عقايد در دهه 1950 را به دنبال داشت و بر اساس آن تعداد زيادي از كارمندان از ادارات دولتي اخراج و بازداشت شدند. ترامپ همچنين نوشت: «چقدر سخيف است رئيس‌جمهور اوباما در فرايند قابل احترام انتخابات، تلفن‌هاي مرا شنود كرده است. اين (رسوايي) واترگيت است. آدم بد يا مريض». 

ترامپ در ادامه انتقاداتش از فشارها به وزير دادگستري خودش به خاطر تماس با روسيه، به موضوع ديگري هم اشاره كرد. او تأكيد كرد: «همان سفير روسيه كه با جف سشنز ملاقات كرد، 22 بار از كاخ سفيد اوباما هم ديدار داشته و تنها در سال گذشته 4 بار در كاخ سفيد ملاقات داشت». رئيس‌جمهور امريكا افزود: «آيا اين قانوني است كه رئيس‌جمهور مستقر قبل از انتخابات، مبارزه براي انتخابات را شنود و استراق سمع كند؟» ترامپ همچنين تصريح كرد: «من قول مي‌دهم كه يك وكيل خوب مي‌تواند از اين حقيقت كه رئيس‌جمهور اوباما تلفن‌هاي مرا در ماه اكتبر و قبل از انتخابت شنود و استراق سمع كرد، پرونده خوبي در بياورد». ترامپ كه 45 روز پيش وارد كاخ سفيد شد، در اين مدت تعدادي از مقامات كابينه‌اش به اتهام مذاكره با سفير روسيه در امريكا در مظان اتهام قرار گرفته‌اند. ميكل فلين، مشاور امنيت ملي كاخ سفيد اولين مقام ارشد كاخ سفيد بود كه چند هفته پيش به خاطر ارتباط با سفير روسيه از سمت خود استعفا داد و الآن وزير دادگستري در آستانه استعفا قرار دارد و ترامپ همه اين رسوايي‌هاي سياسي و درز اطلاعات محرمانه كاخ سفيد را به دولت قبلي امريكا نسبت مي‌دهد و بر اين باور است كه دموكرات‌ها به خاطر شكست در انتخابات سعي دارند با دولت وي مقابله كنند. ترامپ حتي هفته گذشته اوباما را به سازماندهي تظاهرات خياباني در امريكا عليه خود متهم كرد.
  
لباس نظامي ترامپ جنجال به پا كرد!
رئيس‌جمهور جنجالي امريكا كه هرگز به سربازي نرفته است، در بازديد از ناو هواپيمابر «يو اس اس جرالد فورد» لباس نظامي به تن كرد كه صداي كهنه ‌سربازان را درآورد. به گزارش روزنامه ديلي ميل، دونالد ترامپ هنگام سخنراني روي عرشه ناو هواپيمابر «جرالد فورد» در شرق ويرجينيا يك ژاكت پرواز نيروي دريايي به تن كرد و كلاه درياداري گذاشت. بسياري از كهنه‌سربازان در رسانه‌هاي اجتماعي از ديدن لباس نظامي بر تن دونالد ترامپ ابراز نارضايتي كردند. در پيام توئيتري يكي از آنها نوشته شد: «از اينكه مي‌بينم يونيفورم بخش من تن اوست، حس خوبي ندارم. اين شرم‌آور است.»
در پيام ديگري آمده است: «به عنوان يك كهنه‌سرباز از اينكه ترامپ يونيفورم نظامي به تن كرد، وحشت زده شدم! اين توهين به نيروهاي كشته‌ شده است. » يكي ديگر از كاربران توئيتر نوشت: «به عنوان يك كهنه‌سرباز، ديدن اين مرد منزجركننده و رقت‌انگيز روي اين ناو جديد حالم را به هم مي‌زند.»
  
كاهش ۳۷ درصدي بودجه وزارت خارجه
در پي درخواست دونالد ترامپ براي افزايش بودجه 54 ميليارد دلاري وزارت دفاع امريكا، ركس تيلرسون، وزير خارجه اين كشور روز شنبه با كاهش 37 درصدي بودجه اين وزارتخانه موافقت كرد اما درخواست كرده كه اين اقدام ظرف سه سال انجام شود. پيشتر رسانه‌هاي امريكايي از طرح ترامپ براي كاهش شديد بودجه دستگاه ديپلماسي اين كشور خبر داده بودند. خبرگزاري آسوشيتدپرس نوشت كه بر اثر اين كاهش بودجه، احتمالا تعداد كاركنان وزارت خارجه و نيروهاي امنيتي مقرهاي ديپلماتيك امريكا در خارج از اين كشور، كاهش مي‌يابد. كاهش بودجه وزارت خارجه امريكا درحالي است كه 120 ژنرال امريكايي هفته گذشته در نامه‌اي با كاهش بودجه وزارت خارجه مخالفت كرده بودند و از رئيس‌جمهور امريكا خواستند تا به جاي افزايش قدرت نظامي بر امور ديپلماسي و گفت‌وگو متمركز شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن