تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817564899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجير شدن براي سرقت خودروي خارجي به خاطر ارتباط تلگرامي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجير شدن براي سرقت خودروي خارجي به خاطر ارتباط تلگرامي
مرد جوان شهرستاني كه پس از آشنايي با دختر جواني در تلگرام براي سرقت خودروي خارجي راهي تهران شده بود، پس از سرقت دو خودرو دستگير شد. متهم مدعي است به خاطر اينكه برادر دختر مورد علاقه‌اش ارتباط پنهاني او را به همسرش اطلاع ندهد، مجبور به سرقت شده است.


به گزارش خبرنگار ما، بهمن ماه امسال بود كه مردي سراسيمه در غرب تهران به اداره پليس رفت و از دو مرد جوان مسلح به اتهام سرقت خودروي خارجي مدل بالايش شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من مدير يك شركت خصوصي هستم. ساعتي قبل با يكي از دوستانم در يكي از خيابان‌هاي غربي تهران قرار كاري داشتم. به همين دليل با خودروام به محل قرار رفتم. كنار خيابان خودروام را متوقف كردم و داخل آن منتظر دوستم بودم كه ناگهان دو مرد جوان در خودرو را باز كردند و سوار شدند. وقتي خواستم به آنها اعتراض كنم يكي از آنها اسلحه كمري از زير لباسش بيرون آورد و روي شقيقه‌ام گذاشت و تهديد كرد هيچ حركتي نكنم. آنها از من خواستند از خودروام پياده شوم. در حالي كه به شدت ترسيده بودم، چاره‌اي جز تسليم شدن در مقابل آنها را نداشتم و از خودرو پياده شدم و دو سارق مسلح خودروي خارجي مدل بالاي مرا سرقت كردند. پس از اين با داد و فرياد از رهگذران درخواست كمك كردم، اما فايده‌اي نداشت و سارقان با سرعت از محل دور شدند.
با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي نصرتي، بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 34 براي رسيدگي و شناسايي سارقان مسلح در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.  بررسي مأموران نشان داد، سارقان پس از سرقت خودروي شاكي هيچ ردپايي از خود باقي نگذاشته‌اند و همچنين دوربيني هم در آن محل نبوده تا تصوير سارقان را ثبت كند.

در حالي كه تحقيقات تخصصي براي شناسايي سارقان ادامه داشت، مأموران يك هفته بعد با شكايت مشابه ديگري روبه‌رو شدند كه حكايت از آن داشت همان دو سارق مسلح اين بار خودروي ال نودي را در يكي ديگر از خيابان‌هاي غربي تهران با همان شيوه سرقت كرده‌اند.

شاكي گفت: داخل خودروي ال نودم كنار خيابان تلفني در حال حرف زدن با خانواده‌ام بودم كه متوجه شدم در خودروام باز شد و دو مرد جوان يكي در صندلي عقب و ديگري در صندلي جلو سوار شدند. فكر كردم آنها اشتباهي سوار شده‌اند و تلفنم را قطع كردم و از آنها خواستم تا از خودروام پياده شوند كه ناگهان مردي كه در صندلي عقب نشسته بود، اسلحه كمري روي سرم گذاشت و با تهديد خواست از خودرو پيدا شوم. وقتي فهميدم آنها سارق هستند، تصميم گرفتم در برابر آنها مقاومت كنم كه يكي از آنها ضربه‌اي به سرم زد و مرا تهديد به مرگ كرد. خيلي ترسيده بودم و به همين دليل از خودرو پياده شدم و سارقان خودروام را سرقت كردند.  در حالي كه تحقيقات تخصصي درباره اين حادثه ادامه داشت، كارآگاهان دريافتند مأموران يكي از شهرهاي جنوبي كشور دو مرد جوان را با خودروي سرقتي ال نود دستگير كرده‌اند. بدين ترتيب دو مرد جوان همراه خودروي سرقتي براي تحقيقات به اداره آگاهي تهران منتقل شدند.  صبح ديروز دو متهم كه برادر هستند براي بازجويي به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند.

يكي از متهمان به سرقت دو خودرو از تهران اعتراف كرد و گفت: من و برادرم اهل شهرستان هستيم. من متأهل هستم و در بازار كار مي‌كنم و وضع مالي خوبي دارم و احتياجي به سرقت ندارم، اما به خاطر يك اتفاق مجبور به سرقت دو خودرو شدم. وي ادامه داد: مدتي قبل يكي از دوستانم به نام فريد مرا عضو يك گروه تلگرامي كرد. خواهر فريد هم عضو گروه بود و همين موضوع باعث شد تا كم‌كم با خواهر فريد ارتباط برقرار كنم. مدتي گذشت و ما با هم ارتباط تلفني و پيامكي داشتيم تا اينكه فريد متوجه ارتباط پنهاني ما شد. پس از اين فريد تهديد كرد موضوع ارتباط پنهاني من با خواهرش را به همسرم مي‌گويد و بدين ترتيب به روش‌هاي مختلف از من باج خواهي مي‌كرد تا اينكه از من خواست با او به تهران بيايم و خودرو سرقت كنم. وقتي علت سرقت را سؤال كردم، گفت قصد دارد با خودروي خارجي به خواستگاري دختر مورد علاقه‌اش برود به همين دليل من بايد براي او خودروي خارجي سرقت كنم. از ترس اينكه همسرم متوجه نشود، قبول كردم و با او به تهران آمدم و دو نفري خودروي خارجي سرقت كرديم و به شهرستان برگشتيم. فريد در شهرستان خودرو را از من گرفت كه بعد متوجه شدم او به بهانه خواستگاري از دختران جوان پول مي‌گيرد. يك هفته بعد دوباره فريد به سراغم آمد و دو نفري به تهران آمديم و اين بار خودروي ال نودي سرقت كرديم. قرار بود خودروي سرقتي چند روزي دست من باشد و بعد تحويل او بدهم كه مأموران من و برادرم را همراه خودروي سرقتي دستگير كردند. وي در پايان گفت: برادرم در اين سرقت دخالتي ندارد و فقط آن روز با هم سوار خودروي سرقتي بوديم كه دستگير شديم.

برادر متهم نيز در بازجويي‌ها گفت: من سرقتي انجام نداده‌ام، اما چون سابقه دارم مأموران مرا دستگير كردند.
دو متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي نصرتي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن